Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a linkelés kifejezés pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Linkelés


A linkelés saját webhelyed (vagy valamelyik aloldala) linkjének (hivatkozásának) elhelyezése más webhelyeken, és ezzel a forgalom megnövelése saját webhelyeden. Egy ilyen célból sikeresen elhelyezett link az úgynevezett visszahivatkozás. A linkelés gyakran (de nem minden esetben) linkcserével jár, ami azt jelenti, hogy te is elhelyezel egy linket saját webhelyeden, ami a rád hivatkozó webhelyre mutat.

A linkelésnek számos módja van, ezek közül néhány:

 

  • Linkcsere. A Linkcsere lényege, hogy felkérsz egy másik webmester, hogy helyezzen el egy, a te webhelyedre mutató linket a saját webhelyén, cserébe pedig te is elhelyezel egy rá mutató linket a saját webhelyeden. Ilyenkor egy úgynevezett reciprokális link jön létre.
  • Ha írsz egy cikket, aminek a végén egy információs részben elhelyezed saját hivatkozásodat, és ezt beküldöd több cikkgyűjtő webhelyre, akkor a cikkedet felhasználó webmesterek a cikkeddel együtt a benne található linkedet is elhelyezik majd webhelyeiken (amennyiben ezt engedélyezed számukra).
  • Hozzászólások írásával olyan fórumokba, amelyek engedélyezik egy egyedi aláírás megadását (amelyben elhelyezhetsz egy saját webhelyre mutató linket).
  • Linkek vásárlásával magas PageRankkal rendelkező webhelyektől.
  • Ha igényes tartalmakat teszel közzé webhelyeden, akkor nagy valószínűséggel sokan jelölik meg majd oldaladat kiváló forrásként az adott témakörben.
  • Közösségi könyvjelző oldalak és közösségi hálózati oldalak használatával.
  • SEO-val, azaz keresőoptimalizálással, amely célja a jobb helyezés elérése a keresőmotorok találati listáján.
     

A webhelyforgalom fellendítésével kapcsolatban két elterjedt elmélet fogalmazódott meg. 

Az egyik elmélet szerint a legfontosabb a keresőmotorok találati listáinak első oldalára kerülni, és minden erőfeszítést erre fordítani, máskülönben a webhely semmit sem ér majd el, ha az emberek nem találnak rá a keresőmotorokon keresztül.

A másik elmélet szerint csak egy olyan stratégiailag kitervelt linképítési kampánnyal biztosítható egy webhely forgalma, amely célja a webhelyre mutató link minél több oldalon való elhelyezése. Ez a módszer biztosítja, hogy a forgalom nincs a keresőmotorok algoritmusaira utalva, amelyek képesek egyik napról a másikra megváltozni, és ezzel súlyos veszteségeket okozni a webmesterek számára.
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

Miért nincs meg egymás nélkül a PPC és a keresőoptimalizálás?

2018-12-17

Ha azt hiszed, választanod kell a SEO és a PPC (Google Ads) között, nagyon tévedsz. Ha bármelyiket is magába használod, elesel azoktól a fontos előnyöktől, melyekről következő cikkünkben írtunk!  

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!