A figyelemfelkeltés mesterei: kreatív és vicces, különleges reklámok és hirdetések a nagyviálágból, amelyeket biztosan mindenki megjegyez magának!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Kreatív, vicces reklámok képekben

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Kreatív, vicces reklámok képekben


2015/04/17
Csonka Nikoletta

Az egyik legsikeresebb módja a hirdetésnek, ha a reklámfelületen képes vagy vicces dolgot jelenítünk meg, vagy olyan fokú kreativitást viszünk a hirdetésbe, amelyet biztosan megjegyeznek az emberek. A kettő együtt is járhat, és az alábbi reklámok éppen ebben jeleskednek!

 

 

 

Vicces és kreatív hirdetések

 

 

 

 

 Marketing konzultáció és audit>

Fogyókúrás tea kreatív reklámja

>

Felirat: „Elveszett kedvenc!”

 

 

WV precíziós parkolás reklámja – amely nem igényelt különösebb feliratozást.

 

 

Post It reklám

 

 

Felirat: „Szebb, mint gondolnád”

 

 

Szerintem nem igényel hozzáfűzni valót:)

 

 

Schlitz sör reklám

Felirat: „Ne aggódj kedvesem, a sört nem égetett oda!"

 

 

Betonfúró hirdetés

 

 

 

Kés reklám

Felirat: „Élesebb, mint gondolnád!”

 

 

Fiat reklám

Felirat: „Mutasd meg a sötét oldalad!”

 

 

Sampon reklám

„Előtte – Utána”

 

 

Egy bár felett a felirat

Felirat: „a PUCÉR igazság a PULTOSAINKról, hogy csak azért FLÖRTÖLNEK VELED, hogy több borravalót kapjanak.”

 

 

Axe reklám

Felirat: „ha(te==érted.ezt)[szerezz.egy.csajt;]”

 

 

Aktualitásra épülő Nokia reklám

Felirat: „Vajon elhajlik?”

 

 

Látványos KitKat reklám a mottójukkal

 

 

Scholl lábszag elleni spray reklám

 

 

 

 

Subway reklám

Felirat:”SZEX!!! Na most, hogy már ide figyelsz, gyere és egyél a Subway-ben…”

 

 

Natural protection -  rovarirtó spray reklám

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 110

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Előzetes bejelentés

Egy olyan marketing technika, amely során egy termék bemutatása előtt jelentik be annak pontos...

Dupla opt-in

Amikor valaki megadja a szükséges adatait egy webhely feliratkozási oldalán, azzal feliratkozik...

Termékjellemző

Mi is az a termékjellemző? A termékjellemző egy termék olyan...

Lekérdezés

A lekérdezés egy másik kifejezés a „kulcsszóra” vagy...

Spamcsapda

Mi is az a spamcsapda?   A spamcsapda egy olyan email cím, ami valaha...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.