Keresés

Menü

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Miért nem működik a koldulás a közösségi média marketingben?

2011.09.07.

közösségi média marketing

Egyetlen marketing kampány részei sem lehetnek a cégükért könyörgő emberek, de van valami a közösségi média marketingben ami úgy tűnik mégis a legrosszabbat hozza ki néhány emberből. Talán a nyomás fokozottabb, mert gyorsabb eredményeket várnak. Talán néhány vállalkozó kiszolgáltatva érzi magát néhány követőjének és maroknyi rajongójának, hiszen az ő segítségükkel fizetheti ki majd következő számláját. Bárhogy is legyen, soha ne könyörögjünk egyetlen közösségi csatornán még akkor sem ha úgy gondoljuk képesek vagyunk szándékainkat elrejteni.


 

A könyörgés – gyanús

 
Mindannyian tudjuk milyen egy kolduló, ássunk mélyebbre és tudjuk meg, miért nem működik a dolog. Az első számú oka, elriasztja az ügyfelet. Gyanakodni fognak, távolodnak, és nem fogja érdekelni őket mit árul. A leendő ügyfél úgy fogja gondolni hogy lennie kell egy oknak, amiért a többi fogyasztó sem vásárol tőled és ezért nem veszik a fáradságot sem, hogy megismerjenek és esélyt adjanak.
 

A versenytársakhoz hajtod a vásárlókkal

 
Lehet, hogy felkeltetted a vásárlók érdeklődését, de abban a pillanatban tovább állnak ha koldulni kezdesz. Aztán a versenytársaidhoz fognak vándorolni, akik ezért nagyon hálásak lesznek neked.  Borzasztó lehet, hogy időt és energiát fektetsz a közösség tájékoztatásába de mégis a versenytársak csapnak le a potenciális vásárlókra.
 

Nem vezet újabb üzlethez

 
Lehet, hogy néhányan üzletet kötnek veled, de ezek a vásárlók nem fognak visszatérni újabb együttműködés reményében. Ha a vásárlók téged találnak meg először lehet csak kétségbeesésükben vásárolnak tőled.  Ez lehet a stratégiád eredménye és rövid távon működik is, de ez nem fogja életben tartani üzleted. Hosszú távon üzleted bevégeztetett.
 
Különböző módjai vannak a közösségi média marketing alkalmazásának, de ez mind időbe és pénzbe kerül. Használjon a közösségi marketingen kívül más eszközöket is értékesítésének növelésére addig, míg hitelességét és hírnevét megalapozza, és kiépíti a különböző közösségi média csatornákat.  

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM
A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média, az Instagram, ami hihetetlenül jó a párkapcsolatok építésére, mégsem ezt a táblát tűzte ki ajtajára. Ha diszkrét

Hogyan flörtölj az Instagramon? Mutatjuk!

2018-06-13

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média felület,...

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

A 2018-as Instagram hashtag útmutató

2018-06-06

Manapság ritka számba mennek azok az Instagram bejegyzések, amelyek leírása nem tartalmaz legalább egy hashtaget – ennek pedig jó oka van. Általánosságban nézve azok a bejegyzések (az Instagramon), amelyek legalább...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!