Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes? A közösségi média marketing tanácsadó válaszol!

Marketing Professzorok

Honlapkészítés


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes használnod?

2013.01.29.

Szerző: Máté Balázs és Nánási Beatrix online marketing tanácsadó

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes? A közösségi média marketing tanácsadó válaszol!

 

Van egy gondolatmeneted, melyet leírsz, és szeretnéd, ha potenciális vevőid, partnereid véleményeznék. A Facebookra egy egész cikket kitenni azért mégsem annyira jó. Ráadásul ezzel nem növeled a weboldalad tartalmát, ami pedig fontos lenne a keresőoptimalizálás miatt. A régi, regisztrálj be és komentelhetsz funkciók ma már nem működnek, mindenki egyszerűbbet szeretne. A megoldás a Facebook közösségi modul használata, ami jó lehetőség, de veszélyeket is rejt magában. Egy pár tanácsa arról, hogyan használhatod biztonságosan ezt a funkciót.

 

Azt már tudjuk, hogy a közösségi média funkciókat, hangsúlyt helyezve a Facebook funkciókra be kell építeni a weboldalakba, hogy a lehető legegyszerűbb módon megvalósuljon a kétirányú kommunikáció a cég és a vásárlók között, a weboldal és az olvasók között. A weboldal információit a felhasználók ajánlhatják egymásnak, tetszésüket nyilváníthatják ki iránta, hozzászólást generálhatnak.
 
Ahogy azt tegnapi cikkemben is leírtam, a negatív véleményekkel vigyázni kell, azokat kezelni muszáj. Ha ez a kommentelés azonban nem valós problémákat fed le, direkt támadás jellegű a konkurenciád esetleg személyes ellenségeid részéről, a helyzet máris más. Az kontrollálatlan kommentelési lehetőség magában hordozza annak a lehetőségét, hogy cikkeidre, termékeidre spam jellegű negatív visszajelzés érkezik. Lássuk be, sokan vannak, akik csak azt várják, hogy hibázz, beleköthessenek munkádba, hiába dolgozol cégedért és próbálod vállalkozásodból a lehető legtöbbet kihozni az ügyféligényeket előtérbe helyezve. 
 
Ezeket a hozzászólásokat a barátaik is látják, valamint a te vásárlói, olvasói köröd is, ezért nagyon fontos milyen visszacsatolásokat hagysz publikusan tartalmaidhoz kapcsolódóan.  
 
 
 

Ha szeretnél többet tudni a Facebookról, annak felhasználási lehetőségeiről, gyere el egynapos bevezető tanfolyamunkra! Jelentkezz most, ide kattintva! 

 
 
 

Hogyan működik a weboldalba építhető Facebook komment funkció?

Jó ha tudod, hogyan is működik ez az egyébként nagyon hasznos funkció. Egyéni Facebook beállításoktól függően a megjegyzések automatikusan posztolódnak a kommentelő üzenőfalán, amit immáron minden barátja megtekinthet, ezzel további látogató generálódik oldalad, terméket, bejegyzésed iránt. Ez neked további látogatókat jelent, viszont a rosszindulatú kommentek negatív reklámot csinálnak céged, terméket, szolgáltatásaid számára. 
Célszerű a weboldal adminisztrátoraként ezeket a megjegyzéseket moderálni, hiszen egyáltalán nem mindegy, mi terjed rólad az online világban. A kérdésekre válaszolj, a kétkedőket győzd meg, a pozitív visszacsatolást fogadd. A tartalmakhoz fűzött megjegyzések automatikusan láthatóak lesznek bárki számára, akik az oldalra érkeznek. Ha úgy érzed a megjegyzés sértő, a valóságot nem fedi, esetleg rossz híredet keltheti, töröld, esetleg ha a személyt érzed sértőnek, meg van a jogod, hogy kitiltsd az oldalról, ami annyit jelent, hogy a jövőben nem fűzhet hozzászólást oldaladhoz. 
 
Hogyan követhetem az összes tartalmat a weboldalamon, hogyan lehetek gyorsabb, mint az ellenfeleim?
A Facebook előtti időkben a komment modul egyszerűen bele volt programozva a honlapmotorokba. Mint említettem, ezt a verziót ma már lusták használni az emberek, hiszen regisztrálni kell, e-mail címet megadni stb. Ezért könnyebb a Facebook kommentelés lehetőség használata a weboldaladon is. A honlapmotorba ágyazott funkció természetesen tudta, hogy ha kommentet írnak valamelyik tartalmadhoz, azonnal értesített e-mailben vagy akár sms-ben, megjelölve a komment pontos helyét. A Facebook esetében is beállíthatod, hogy a kommentekről kapj e-mailt, de ez a weboldalon történő kommentek esetében nem működik biztonságosan. Erre sokkal jobb módszer pl. az Expedient Média által fejlesztett javascriptes alkalmazás, mely a weboldalba építve figyeli a Facebook kommenteket és értesít ha bármely tartalmadhoz hozzászóltak. A kis program ára (18.000.- Ft+áfa) bőven megérte nekem is, hiszen egy ellenséges támadás nagyságrendekkel nagyobb károkat tud okozni. Bármilyen módon oldod is meg a figyelést, tudj róla hogy hozzászóltak a tartalmadhoz. Alkalmazd a negatív véleményekre alkotott szabályrendszert, egyértelműen spam jellegű támadás esetében pedig a törlést és a tiltást. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Honlapkészítés

SEO hírek - Újra rövidültek a keresőtalálati kivonatok a decemberi bővítés után

2018-10-05

A Google még 2017 decemberében jelentette be, hogy kibővítették a találati kivonatokban megjelenő szöveg hosszát. Mostanra azonban Danny Sullivan, a Google egyik munkatársa szerint a kivonatok rövidültek, és már csak egy kicsivel hosszabbak, mint a tavaly decemberi bővítés előtt.

Honlapkészítés nyílt forráskódú kontra egyéni CMS rendszerrel – Melyiket érdemes használni?

Honlapkészítés nyílt forráskódú kontra egyéni CMS rendszerrel – Melyiket érdemes használni?

2018-07-09

20 éve foglalkozunk online marketinggel. Rengeteg honlapkészítő céggel és rengeteg honlap motorral (CMS) dolgoztunk már. Ezen tapasztalatokat összefoglaltuk az alábbi cikkben, mely segít olcsón jó honlapkészítőt választani. Nyílt forráskódú vagy egyedi rendszer a jó? Ezt is elemezzük!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!