notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje


2013/03/15
Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Forrás: matebalazs.hu

 

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van egy oldal sikerességének elérésben, de mindenképp át kell látnunk a folyamatok közti összefüggést. Ha szeretnénk, hogy a keresőoptimalizálásba fektetett idő és energia a legjobb eredményeket hozza, a következő sorrendet célszerű betartani.
 
Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

 

 

 

A keresőoptimalizálás első lépése: minőségi weboldal létrehozása

A legelső lépés igazából nem minősül SEO folyamatnak, de nélküle a keresőoptimalizálás önmagában kevés. Olyan oldal létrehozása a cél, amely külsőleg és belsőleg is minőségi. Olyan külső dizájnnal, valamint egyedi és érdekes tartalmakkal rendelkező oldalt kell alkotnunk, amely képes lesz látogatóinkat minél tovább az oldalon tartani. A keresőoptimalizálás csak ezután jöhet, mivel mi értelme lenne olyan weboldalra hívni látogatóinkat, amely nem képes őket lekötni, későbbi látogatásra bírni?
 
 

 

Ha szeretnéd megtanulni a keresőoptimaliálás rejtelmeit gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol ezt is elmondjuk! Részletekért kattints ide!

 
 

A keresőoptimalizálás második lépése: az on-page keresőoptimalizálás

Marketing konzultáció és audit
Az on-page keresőoptimalizálás során oldalunk és aloldalaink tartalmát úgy szerkesztjük, hogy azokat a keresőmotorok könnyebben megtalálják. Minden oldalt érdemes specifikus keresőszavakra optimalizálni, valamint a meta tag-eket, altokat, h-header-eket is ezek alapján szerkeszteni. Hogy milyen keresőszavakra optimalizáljuk oldalunkat, segítségünkre lehetnek olyan alkalmazások, mint a Google AdWords vagy a Google Analytics.
 

A keresőoptimalizálás harmadik lépése: az off-page keresőoptimalizálás

Utolsó lépésként az off-page módszereket használjuk. Ne zavarjon meg minket, hogy ez a harmadik lépés, ugyanis ez talán a legfontosabb is. Az off-page keresőoptimalizálás során az oldalunkra mutató linkeket helyezünk el más weboldalakon. Ez a Google PageRank nevű algoritmusa miatt fontos, mivel ez határozza meg az oldalunkra mutató linkek alapján oldalunk fontosságát. Az off-page módszereken belül olyan lehetőségeink vannak, mint a linkcsere, megjelenés közösségi oldalakon, blogokon, fórumokon, videó és képmegosztó oldalakon.
Off-page keresőoptimalizálás közben figyeljünk rá, hogy oldalunk linkje megbízható és releváns oldalakon legyen megtalálható.
 
Más sorrendet használva is építhetünk sikeres oldalt, ám az több időbe is kerülhet. Amennyiben egy széleskörű off-page optimalizálást végzünk, viszont látogatóinkat csak egy szegényes tartalmakkal rendelkező oldalra küldjük, szinte csak időt pocsékoltunk, és előfordulhat, hogy elölről kell kezdenünk az egész munkát. Ezeket a lépéseket ebben a sorrendben felhasználva a lehető leggyorsabban fogunk rendszeres látogatókat szerezni és sikeres oldalt vezetni, melyből később profitálhatunk is
 
SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 74

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hideghívás

Mi is az a hideghívás? A hideghívás olyan kéretlen telefonhívások, amelyek célja egy...

Vásárlási feltételek

Mit is jelentenek a vásárlási feltételek? A...

Fórum

Egy olyan weboldal, amelyen hasonló érdeklődésű vagy hátterű személyek megvitathatnak egy...

HTML

MI az a HTML, mire jó, magyarázat és leírás     A HTML angol mozaikszó, jelentése...

Telekonferencia

A telekonferencia olyan konferencia, amely telefonon keresztül történik több,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.