Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

Marketing Professzorok

SEO, keresőoptimalizálás


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

A keresőoptimalizálás stratégiai sorrendje

2013.03.15.

Szerző: Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van

Forrás: matebalazs.hu

 

Amennyiben már ismerjük a SEO azaz keresőoptimalizálási folyamatokat, módszereket (pl. korábbi cikkeinkből), és alkalmazni szeretnénk őket, nem árt tisztában lenni lépéseink sorrendjével. Mind az on-page és off-page keresőoptimalizálásnak nagy szerepe van egy oldal sikerességének elérésben, de mindenképp át kell látnunk a folyamatok közti összefüggést. Ha szeretnénk, hogy a keresőoptimalizálásba fektetett idő és energia a legjobb eredményeket hozza, a következő sorrendet célszerű betartani.
 

 

 

 

A keresőoptimalizálás első lépése: minőségi weboldal létrehozása

A legelső lépés igazából nem minősül SEO folyamatnak, de nélküle a keresőoptimalizálás önmagában kevés. Olyan oldal létrehozása a cél, amely külsőleg és belsőleg is minőségi. Olyan külső dizájnnal, valamint egyedi és érdekes tartalmakkal rendelkező oldalt kell alkotnunk, amely képes lesz látogatóinkat minél tovább az oldalon tartani. A keresőoptimalizálás csak ezután jöhet, mivel mi értelme lenne olyan weboldalra hívni látogatóinkat, amely nem képes őket lekötni, későbbi látogatásra bírni?
 
 

 

Ha szeretnéd megtanulni a keresőoptimaliálás rejtelmeit gyere el honlap üzemeltetési tanfolyamunkra, ahol ezt is elmondjuk! Részletekért kattints ide!

 
 

A keresőoptimalizálás második lépése: az on-page keresőoptimalizálás

Az on-page keresőoptimalizálás során oldalunk és aloldalaink tartalmát úgy szerkesztjük, hogy azokat a keresőmotorok könnyebben megtalálják. Minden oldalt érdemes specifikus keresőszavakra optimalizálni, valamint a meta tag-eket, altokat, h-header-eket is ezek alapján szerkeszteni. Hogy milyen keresőszavakra optimalizáljuk oldalunkat, segítségünkre lehetnek olyan alkalmazások, mint a Google AdWords vagy a Google Analytics.
 

A keresőoptimalizálás harmadik lépése: az off-page keresőoptimalizálás

Utolsó lépésként az off-page módszereket használjuk. Ne zavarjon meg minket, hogy ez a harmadik lépés, ugyanis ez talán a legfontosabb is. Az off-page keresőoptimalizálás során az oldalunkra mutató linkeket helyezünk el más weboldalakon. Ez a Google PageRank nevű algoritmusa miatt fontos, mivel ez határozza meg az oldalunkra mutató linkek alapján oldalunk fontosságát. Az off-page módszereken belül olyan lehetőségeink vannak, mint a linkcsere, megjelenés közösségi oldalakon, blogokon, fórumokon, videó és képmegosztó oldalakon.
Off-page keresőoptimalizálás közben figyeljünk rá, hogy oldalunk linkje megbízható és releváns oldalakon legyen megtalálható.
 
Más sorrendet használva is építhetünk sikeres oldalt, ám az több időbe is kerülhet. Amennyiben egy széleskörű off-page optimalizálást végzünk, viszont látogatóinkat csak egy szegényes tartalmakkal rendelkező oldalra küldjük, szinte csak időt pocsékoltunk, és előfordulhat, hogy elölről kell kezdenünk az egész munkát. Ezeket a lépéseket ebben a sorrendben felhasználva a lehető leggyorsabban fogunk rendszeres látogatókat szerezni és sikeres oldalt vezetni, melyből később profitálhatunk is
 
Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/keresoptimalizalas-sorrend.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SEO, keresőoptimalizálás
 Éttermek rangsorolása a Google Térképen

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Mi történt a hétvégén a Google találati listákkal? SERP változások tömkelege…

Mi történt a hétvégén a Google találati listákkal? SERP változások tömkelege…

2018-12-06

November utolsó hétvégéje meglehetősen kaotikusra sikerült az online marketingesek számára. Számos webhelytulajdonos és SEO szakember számolt be drasztikus változásokról a keresőtalálati oldalakon.  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!