Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Keresőoptimalizálás trendek, tanácsok a 2015-ös évre

Marketing Professzorok

SEO, keresőoptimalizálás


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Keresőoptimalizálás trendek, tanácsok a 2015-ös évre

2015.01.14.

Szerző: Máté Balázs, marketing tanácsadó

A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változna kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből egy rövid összefoglaló cik
A Google megállíthatatlanul változtatja titkos algoritmusait – néha akár kétszer is egy hónapban. A keresőoptimalizálási ismereteidnek is változnia kell vele, mi ezért olvasunk, tesztelünk  és kutatunk minden nap. Eredményeinkből egy rövid összefoglaló cikkünkben. 
 

Soha senki nem nyugodhat meg, ha weboldala elsőnek jön a kívánt kifejezésekre a Google találati listáján. Hacsak nem a Wikipédia maga az oldalad, soha nem lehetsz biztos abban, hogy a Google elég relevánsnak fog tartani sok száz kifejezésre, melyre szükséged van vevőid eléréséhez. A változásokat napi szinten kell nyomon követni, de mivel egzakt információk nincsenek, így kísérletezni is kell velük. Ilyen jellegű kísérleteink eredményeiből közlünk ma 5 fontosat alábbi cikkünkben!
 
 
 

Hogyan lesz keresőoptimalizált a weblapom? 

A keresőoptimalizálás és a tartalommarketing ma már egyre jobban kéz a kézben járnak. A mobil nézet elengedhetetlen, tehát ha gyorsan és egyszerűen akarsz keresőoptimalizált weboldalhoz jutni, el kell keserítselek. A linkmarketing és a közösségi média marketing a másik két kulcsszó, ezek nélkül a fáradtságos technikák nélkül nem jutsz ma sehova. Nézzük a részleteket! 
 

#1 Rövid kulcsszavak helyett élőbeszédhez hasonló kifejezések

A Google 2013-ban kiadott Hummingbird névre keresztelt frissítése rengeteg változást hozott a kulcsszavak világába. A legjelentősebb változás az volt, hogy a Google keresőmotora ettől a frissítéstől kezdve kezelte a társalgáshoz hasonló kifejezéseket is. Így például a kérdéseket innentől kezdve kontextusban kezelte – nem puszta kulcsszavak halmazaként. 
Mit jelnet ez SEO szempontjából?
  • Nagyon fontos a linkmarketing szempontjából a linkre mutató szöveg megfogalmazása és, hogy mennyire megbízható oldalakról kapunk linket.
  • A linkeknél nagyon fontos, hogy a horgonyszöveg sokkal inkább természetesnek ható szöveg legyen, és kevésbé kulcsszóra fókuszált
  • Fontos, hogy a weboldalad hasznos és szórakoztató legyen tele olyan tartalommal, amelyet megéri nézőidnek megnézni – és persze megosztani.
  • Rendkívül fontos, hogy folyamatosan jelen legyél a közösségi médiában ráadásul több platformon.
 

#2 Linkmarketing és a márka megjelölése

Igen, a bejövő linkek még mindig nagyon előkelő helyen szerepelnek a SEO-ban, de a módszer amellyel a Google értékeli ezeket a linkeket, megváltozott. A frissítés előtt a dolog nagyon egyszerű volt: a link az link, és minél több van belőle, annál jobb. A keresőoptimalizálás nagyjai persze még emlékeznek a PageRank időszakára, ami még színesítette ezt a rendszert. Ennél azonban napjainkban már sokkal specifikusabbá vált a dolog, hiszen a Google már azt is nézi, honnan jön a link, értékelve a honlap hitelességét. És itt most nem a PageRankre gondolok! 
Ezen felül még egy újítás van, amire érdemes odafigyelni, ami a márkád nevének megjelölésén alapul, hiszen a Google mostantól azt is figyeli, hogy egy-egy oldalon hányan jelölik meg a vállalatod nevét akkor is, ha arra nem mutat hiperhivatkozás.
 

 

A keresőoptimalizálás önmagában mit sem ér! Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Elemeztesd céged marketingjét velünk, kérd ajánlatunkat ide kattintva!



 
A jó linkmarketing kulcsa 2015-ben az, hogy minél több helyről, minél szélesebb témakörben mutasson rád link vagy márka megjelölés olyan oldalakról, amelyet a Google jónak értékel. A fentiek alapján viszont fokozottan kell figyelni arra, hogy amennyiben a horgonyszövegben ugyanazt adod meg kulcsszóként, amely a linkben is szerepel, a Google ezt SEO kampányhoz köti, és akár meg is büntetheti oldalad! Ha az URL címed struktúráját megváltoztatod és kulcsszavak helyett kifejezéseket használsz horgonyszövegként, a linked sokkal természetesebbnek fog hatni, és a keresőoptimalizálásban is jobb eredményt érhetsz el vele!
 

#3 Mobilra optimalizáltság és felhasználói viselkedés

Ez nem éppen új trend, mégis fejlődését nézve muszáj megemlítenünk. A mobilok világában, ahol 5 emberből legalább egy rendelkezik okostelefonnal, és 17 emberből 1 tablettel is, a mobilra optimalizált weboldal már alapvető követelmény. 
 
2015-ben a legjobb választás ebből a szempontból az úgynevezett reszponzív oldal, amely minden platformon egyaránt felhasználóbarát megjelenést biztosít. Ezzel nem csak, hogy minden felületen megfelelően fog megjelenni az oldalad, de mindegyikre külön kell optimalizálnod is! 
A képek és a tartalmak is ehhez kell, hogy alkalmazkodjanak: így kisebb felületen is jól kell, hogy megjelenjen minden tartalom. És az oldalad felhasználóbarát megjelenésére a Google is figyel: ha a megjelenítésed nem megfelelő, az a SEO-ra is negatív hatással lesz.
 

#4 A tartalom még mindig A király

A mondás rég, sőt évtizedes, de egyre fontosabb, ahogy a Google keresőmotorja fejlődik. A weboldaladnak továbbra is valódi értéket kell közvetítenie, ha a keresőoptimalizálásban is jól akarsz szerepelni. A Google most már kiszűri az egyszerű megoldásokat, és a keresőalgoritmusban úgy értékeli a weboldalakat, mint egy valódi felhasználó: kikeresi a szövegek valódi tartalmát és tematikáját és a legrelevánsabb oldalakat adja ki kereséskor!
 

#5 Közösségi média

Mivel a Google algoritmusa a fent említettek alapján olyan értékeket keres amelyek valóban hasznosak a felhasználók számára, így természetes, hogy nagyra értékeli az emberi visszajelzéseket is a besoroláskor. Ha a közösségi médiában nem jelensz meg, és nem veszel részt aktívan – valamint nem folytatsz olyan stratégiát, melynek alapján az emberek megosztják a tartalmad, akkor nagyon rosszul csinálod! A kulcs, hogy megértsd a hallgatóid, és igazi értékeket közvetíts feléjük. 
 
Minden egyes újabb frissítésnél amelyet a Google kiad, felmerül a kérdés, hogy van-e értelme a továbbiakban a keresőoptimalizálásnak, vagy az már halott. Én azt gondolom, hogy a SEO sohasem hallott, esetleg az a keresőoptimalizálás stratégia az, amely elvesztette értékét. 
 
 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SEO, keresőoptimalizálás
Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

Minden, amire a helyi keresőoptimalizáláshoz szükséged lehet

2018-11-05

Titkok, tippek, trükkök a Google helyi keresésről, mely ma már a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb feladata. Érthetően az alapoktól a használható megoldásokig mutatjuk, mit kell tenned!

Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

Mit hoznak 2019 SEO trendjei?

2018-11-04

2018 nagy változásokat hozott a keresőoptimalizálás területén. De mit hoz vajon majd 2019? Ha nem akarsz akkorát bukni keresőtalálataiddal, mint sokan idén, érdemes követned az alábbi cikkben leírt trendeket!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!