Mi kell a tökéletes keresőoptimalizált állapot eléréséhez, ,mikor lehetek elégedett Google találati helyeimmel, mi keresőoptimalizálás trend 2017-ben? Az Eventrend éttermi példáink keresztül

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A keresőoptimalizálás magas szintje – a találati lista teljes feltöltése a Te tartalmaiddal

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A keresőoptimalizálás magas szintje – a találati lista teljes feltöltése a Te tartalmaiddal


2016/11/23
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy weboldal keresőoptimalizáltsága nem fejeződik be csak az úgynevezett OFF SITE SEO vagy akár az ON SITE SEO teljes sikerénél. Egy részletes keresőptimalizálási stratégiában gondolkodva, azonban teljesen ki is irthatjuk a konkurenciát a Google találati lista első oldaláról, amivel már elégedettek is lehetünk.
 

A keresőoptimalizálás magas szintje – a találati lista teljes feltöltése a Te tartalmaiddal

Mikor mondhatom azt, keresőoptimalizált a honlapom?

Az egyetemen online marketing tantárgyból a vizsga egyik eleme, egy cég online jelenlétének értékelése. Itt természetesen szóba kerül a keresőoptimalizálás is. Amikor egy diák úgy értékeli, hogy az adott cég weboldala keresőoptimalizált, ha saját nevére a Google találati lista elején listázódik, megkérem, olvassa át még egyszer az anyagot, gondolja át ezt a választ és találkozzunk egy másik alkalommal, amikor ezt már másképp gondolja. 

Amikor a diák a keresőoptimalizáltságot úgy jellemzi, hogy a weboldal a fő termék vagy szolgáltatás nevére jó helyen szerepel a Googleben, már van értelme tovább beszélgetnünk, ha még nem is sok. Ha egy matrac kereskedő a matrac szóra első, az már sokat hoz neki 2016-ban a konyhára. 

Jónak veszem azt, amikor diákom átvizsgálja a találati listát, és azt jegyzi meg, hogy a termékek/szolgáltatások nagy részére keresőoptimalizált a weblap. Ha a kedves matrac kereskedőnk a biomatrac, rugós matrac, tempur matrac szavakra is az első, akkor megtalálja az összes olyan vevőt az Interneten, akik ezeket a termékeket kívánják megvásárolni. 

Kiváló azonban csak az lehet, aki nem csupán a biztos vevőkre összpontosít, akik tudják, mit szeretnének vásárolni és beírják egy-egy termék vagy szolgáltatás nevét. A potenciális vevők elérésére úgy lehetséges, ha minden olyan problémára, igényre, melyet a termék/szolgáltatás képes megszüntetni/kielégíteni megtalálható a keresőkben a weboldal. Kedvenc matrac kereskedőnk számára potenciális vevő az az ember, aki reggel hátfájással ébred, mert egy rossz matracon alszik. Emberünk nem tudja ennek az okát, de mit tehetne mást, „rákeres a Neten”. Amennyiben matracosunk weboldala a „hátfájás okai” kifejezésre is megtalálható, már látogatót is varázsoltunk az emberből, aki eddig még azt sem tudta, hogy matracot akar venni. A weboldalon a „Hátfájás okai” cikkünknél leírjuk, hogy a lumbágó és más betegségek mellett a rossz fekvőfelület is oka lehet a problémájának és egyben egy kiváló minőségű matracot is ajánlunk neki, már vevőt is gyártottunk belőle. Ezzel a válasszal a vizsga keresőoptimalizálás része ötös. 

 

Ha többet akarok tudni a keresőoptimalizálásról, mint egy marketinges egyetemista…

Marketing konzultáció és audit

A fentiek leírják azt a példát, amikor egy projekt a keresőoptimalizálás segítségével elér mindenkit, aki biztos vagy potenciális vevője lehet. Ha ehhez van egy jó stratégiám, van egy jó weboldalam, és OFF SITE SEO eszközeim (Közösségi média marketing eszközök, linkmarketing helyek stb.), akkor már csak a tartalmakat kell növelnem a weboldalamon, minél több olyan kifejezést vigyek fel rá, amire a termékem/szolgáltatásom választ nyújt. 

Na de mi lesz a konkurenciával? Sokan végignéznek több találatot, vagy akár nem rögtön az elsőt választják ki a találati listából. Ha totális eredményt szeretnék elérni, akkor őket is „ki kell irtanom” a lista első helyeiről. Amikor minden egyes találat, vagy legalábbis a találatok nagy része hozzám vezet, akkor egy idő múlva úgy érzi a kedves böngésző, nem érdemes mást tennie, mint nálam vásárolnia. A Google találati lista feltöltése egy gazdasági egység találataival az a keresőoptimalizálási megoldás, melyből már akár diplomát is lehet írni…

 

A Google találati lista feltöltése a keresőoptimalizálás segítségével

A Google találati listát csak úgy tölthetem fel, ha nem csak egy weboldal keresőoptimalizálásával foglalkozom, hiszen egy domainből nem lehet 10 találatot kilistáztatni. Az elmúlt 17 évben, mióta online marketinggel foglalkozom, többször volt lehetőségem arra, hogy egy ilyen totális keresőoptimalizálási stratégiát megvalósítsak. Megvalósítható ez egy cég esetén sok projekt weboldal használatával is, végeztünk ilyen munkát is. Legutóbbi munkánk azonban az Eventrend Holding cégeinek totális keresőoptimalizálása volt. Feladat az, hogy minél több, a tevékenységhez kapcsolódó kifejezésre csak az Eventrend Holding weboldalait listázza a Google kereső. A projektben szép eredményeket értünk el, lent példákkal szemléltetem ezt. 

 

Totális keresőoptimalizálás a gasztronómiában

Bármennyire is meglepő, direkt konverziókat (asztalfoglalásokat, rendezvény ajánlatkéréseket) ma a gasztronómiában, mondjuk egy étterem esetében, még mindig nem a közösségi média marketing produkál, hanem a Google. Tapasztalataink szerint jelentős forgalomnövekedés érhető el, ha egy étterem weboldala keresőoptimalizált, és nem csak a vertikális, hanem a horizontális keresőoptimalizálásra is figyelmet fordítanak. Az Eventrend Holding online marketing szempontból is abban a szerencsés helyzetben van, hogy sok budapesti étterem és más gasztronómiai egység tartozik hozzájuk, és ezeknek mind egyedi honlapokat tudtunk készíttetni. Minden, a cégcsoporthoz tartozó cég weboldalát keresőoptimalizálttá tettük, és az egészet központilag stratégiába fűztük. A stratégia a linkmarketingen, közösségi média marketingen és a tartalommarketingen alapul. Bármekkora nagy is az Eventrend Holding, a találati lista teljes feltöltéséhez szükségünk volt a Marketing Professzorok újságaira, bejáratott, régi domaineken üzemelő weboldalaira. Ezeken az oldalakon azonban minden,a témához kapcsolódó link az Eventrend holding egységeire mutat, oda vezet. De nézzünk is meg egy példát a totális keresőoptimalizáltságra. 

 

 

Keresőoptimalizált állapot az Eventrend éttermeinél

Minden egyes egységnek, étteremnek, rendezvényhelyszínnek saját keresőoptimalizálási stratégiáján is dolgozunk, de van egy egységek felett átívelő stratégia is. Természetesen titoktartási kötelezettségünknek eleget téve ebből sokat nem árulhatunk el, egy példát azonban bemutatunk. Az üzleti ebéd, üzleti vacsora egy nagyon jó forgalmat generáló kifejezés, vegyük hát ezt példaként. A tisztánlátás okáért mondjuk el, hogy az Eventrendhez tartozik a Várolsiget Cafe, A Symbol, A New York Cafe, A Salon étterem, a Bohém étterem, Az Akadémia Klub. A Vitorlazas.hu, a Jólérzemmagam.hu és a Magyarországom.hu PR cikkeinknek ad helyet. Nos, ilyen most a találati lista inkognitó ablakból nézve, ha az üzleti vacsorahelyszínre illetve annak változataira rákeresünk:

 

 

 

Éttermi keresőoptimalizálás

Éttermi keresőoptimalizálás

Amennyiben te is szeretnél vállalkozásodnak egy minden online marketing eszközre, így a keresőoptimalizálásra is kitérő marketing kommunikációt, kérj ajánlatot tőlünk IDE kattintva
 

SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 146

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
155 623
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Süti

Mi az a süti? Az informatikában a sütik (cookie-k), vagy HTTP sütik olyan...

Felhasználói élmény

Mi az a felhasználói élmény? A felhasználói...

Teljesítményterv

Mi is az a teljesítményterv? Teljesítményterv akkor...

Legfelső szintű tartomány

A kifejezést gyakran TLD-nek (Top Level Domain) szokás rövidíteni. A TLD-t...

Termékjellemző

Mi is az a termékjellemző? A termékjellemző egy termék olyan...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.