Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Kanonikus címke, azaz a Canonical tag, amely megmutatja, hogy mely oldalt részesítse előnyben a keresőmotor azonos URL esetén

Marketing Professzorok

Kanonikus címke


Mit mutatnak a kanonikus címkék?

 

A kanonikus címkék azt jelzik a – legtöbb – keresőmotornak, hogy melyik oldalt kell előnyben részesíteniük, abban az esetben, ha két URL azonos, vagy egymás másolatai.

 

Mikor használják a kanonikus címkét?

 

Leggyakrabban ezt a címkét akkor használják, amikor valamilyen termék vagy tartalom több URL-en, vagy weboldalon keresztül is elérhető.

 

A címke a HTML head-kódjának a része: ”rel=canonical”

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

Az esszenciális üzleti Instagram útmutató

2018-11-15

Útmutatónk az indulástól, az alapokon át a professzionális Instagram marketing tippekig tartalmaz mindent, amire egy céges Instagram fiók üzemeltetéséhez szükséged lehet  

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!