Keresés

Menü

Kanonikus címke, azaz a Canonical tag, amely megmutatja, hogy mely oldalt részesítse előnyben a keresőmotor azonos URL esetén

Marketing Professzorok

Kanonikus címke


Mit mutatnak a kanonikus címkék?

 

A kanonikus címkék azt jelzik a – legtöbb – keresőmotornak, hogy melyik oldalt kell előnyben részesíteniük, abban az esetben, ha két URL azonos, vagy egymás másolatai.

 

Mikor használják a kanonikus címkét?

 

Leggyakrabban ezt a címkét akkor használják, amikor valamilyen termék vagy tartalom több URL-en, vagy weboldalon keresztül is elérhető.

 

A címke a HTML head-kódjának a része: ”rel=canonical”

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!