Keresés

Menü

Kanonikus címke, azaz a Canonical tag, amely megmutatja, hogy mely oldalt részesítse előnyben a keresőmotor azonos URL esetén

Marketing Professzorok

Kanonikus címke


Mit mutatnak a kanonikus címkék?

 

A kanonikus címkék azt jelzik a – legtöbb – keresőmotornak, hogy melyik oldalt kell előnyben részesíteniük, abban az esetben, ha két URL azonos, vagy egymás másolatai.

 

Mikor használják a kanonikus címkét?

 

Leggyakrabban ezt a címkét akkor használják, amikor valamilyen termék vagy tartalom több URL-en, vagy weboldalon keresztül is elérhető.

 

A címke a HTML head-kódjának a része: ”rel=canonical”

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés, Honlapkészítés, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!