Temetkezési vállalkozó, építőipari kivitelező és sorolhatnám, hány szakmától hallottam már, hogy az ő iparágukban lehetetlen az internetes üzletkötés. De nem az! Most megmutatjuk, miért!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Szeretnél több ügyfelet?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Szeretnél több ügyfelet?


2013/01/05
Máté Balázs, marketing tanácsadó

Temetkezési vállalkozó, építőipari kivitelező és sorolhatnám, hány szakmától hallottam már, hogy az ő iparágukban lehetetlen az internetes üzletkötés. Te is azt gondolod, hogy a te szakmádon nem segít az internet marketing? Szerinted is lehetetlen, hogy üzletekhez juss az online marketing segítségével? De nem az! Most megmutatjuk, miért.

Mindenkinek hoz üzletet az Internet? Üzletkötés az interneten akár akkor is, ha nem hiszed!

 Marketing konzultáció és audit>

Nem hiszek abban, hogy az internet nekem üzleteket hozna! 

 
Egy barátom autógumi nagykereskedő  ezt mondta 3 éve: "Jó a honlapom, Attila, a munkatársnőm fia csinálgatja, sokat dolgozik vele, nem akarom elvenni Tőle a feladatot. Ne haragudjatok, nem bízom másra az online marketingünket!" És szerinte jól is ment a weblap (kb. 4-500 látogató/hó). Én azt ígértem neki, hogy megtízszerezem a weblapja forgalmát 3 hónapon belül, és még Attilának is lesz munkája, mert az új adminisztrációs felületen keresztül töltögetheti fel a honlapot tartalommal. Mégis lemondott a honlapkészítésről, mondván nem akarja Attilát megsérteni. Azonban a gumi kiskereskedelem de még a nagykereskedelem megváltozott abban az elmúlt 2 évben. Ez vár minden üzletágra. Az emberek kényelmesen vásárolnak gumit otthonról, hiszen meg lehet keresni a legkedvezőbb árat, a gumit nem is kell látni, a műszaki paraméterek is elegendőek, a gumikereskedelem nagyrészt ma online az Interneten folyik. Hatalmas gumiportálok jelentek meg, mindent lehet kapni. A barátom, kinek korábban jól menő gumi nagykereskedése volt, ma a létéért küzd. Árai magasabbak jóval, mint az Interneten található konkurenseké, hiszen nagyobbak a költségei ám nincs forgalom. Az Internetnek nagy ereje van, törődni kell vele. Nem elég ha a kolleganőm fia felteszi a termékeinket egy honlapra. Nem elég a pár százas, vagy akár ezres látogatottság!
 

Honlapkészítés marketing startégia alapján

 
A weblapokat átgondoltan, marketing stratégia alapján kell elkészíteni és működtetni. Az oldalnak élnie kell. Online marketing tanácsadóként mindig megkérdezem ügyfeleimet, ők mit szeretnének feltenni a weblapjukra? Termékek, árak, bemutatkozás a tipikus válasz. Az Ügyfél által javasolt tartalom általában a 30-40%-a annak, ami a teljes tartalom lesz, és mi javasolunk alkalmazni. Nem elegendő a termékeket rövien bemutatni, nem elegendő a cégről írni, és az elérhetőséget feltenni. Kell, de nem elég. Az ilyen látogatóból, aki kifejezetten téged keres, jóval kevesebb van, mint aki az általad forgalmazott termékek után kutat, és még több olyan létezik, aki csak érdeklődik a téma iránt, információt keres. Ha a  weblapod is egy hatékony honlap, akkor az információ keresőkből is vevő lesz.
 

Szeretnéd, hogy hatékony legyen a te honlapod is? Szeretnéd, ha ontaná az ajánlatkéréseket? Kérd személyre szabott ajánlatunkat most, ide kattintva!

 

A hatékony honlapkészítés eredménye

 
A hatékony honlap látogatottságot hoz. Készülj fel arra, hogy honlapodat esetleg ki kell dobd a szemétbe, de az is lehet, hogy csak egy hasznos tanácsadói nap kell és megtízszerezhetjük a látogatottságát. Arra azonban biztosan készülj fel, hogy céged árbevétele hamarosan drasztikusan megnövekszik. 
 
Szerző: Máté Balázs
 
 
 
 
 
Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 141

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Meta keresőmotor

Olyan keresőmotor, amely más keresőmotorok listái alapján...

Cikkgyűjtő oldal

Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek...

Helyi keresés

A keresőmarketing egyik feltörekvő és rohamosan növekedő eleme. A helyi keresés lehetővé...

Hamis pozitív

Mi is az a hamis pozitív?    A hamis pozitív az amikor egy email rendszer tévesen...

Keresőoptimalizálás

Ha azért vagy itt, mert tudni szeretnéd, mi az a SEO, avagy a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.