notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Buzi Zsidó segítség a Fidesznek? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek! Hibák a keresőoptimalizálás oltárán.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Buzi zsidó segítség a Fidesznek? Hát ez meg mi? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Buzi zsidó segítség a Fidesznek? Hát ez meg mi? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!


2013/02/05
Máté Balázs online marketing tanácsadó
Hatalmas hiba a HVG weboldalán! Egy Gomperz Tamás nevével fémjelzett cikk, melyet a Fideszt segítő tanácsadókról írt, egy elsőre láthatatlan hibát rejt:  a cikk URL-ében a tanácsadókat lebuzizza és lezsidózza….. Hogyan is lehet ez? Mire kell ügyelned? Részletek a cikkben!
Buzi Zsidó segítség a Fidesznek? Vigyázz, a mai adminok sok mindent megengednek!

 

 
 
 
 
 
 

Modern adminisztrációs rendszerek a keresőoptimalizálás elősegítésre

 
A honlap adminisztrációs rendszerek már évek óta lehetővé teszik, hogy beállítsd, milyen URL-en érhető el az adott tartalmad. Ez fontos a SEO (keresőoptimalizálás) szempontjából, hiszen a Google kiemelten figyeli, milyen szöveget tartalmaz az adott URL. Ha azonban egy adminisztrátort nem oktatnak kellőképpen, nem tudja, hogy ez hol és hogyan látszik, bizony nagy hibákat követhet el, ahogy azt a példa is mutatja! Az adminisztrátor saját véleményét az URL-be rejtette…. Buzi? Zsidó? Szabad ilyet? :) Nem tudom, meddig hagyják így, de az eredeti cikket itt találod. Ha már nem, akkor ráébredtek dőreségükre, és törölték :)
 
 
 
 

Hol hibázhatsz még? 

Pihengetünk?
 
A HVG.hu adminisztrációs rendszere lehetőséget ad további keresőoptimalizálási beállításokra is, ahogy a forrást így kívülről megfigyelhetjük. Az adminisztrátor megírta a meta description és meta title kifejezéseket is, de itt nem hibázott, ezek nem tartalmaznak rasszista kifejezéseket. Mivel a cikkre mások hívták fel a figyelmemet, nem tudom, mi volt ez eredetileg, de a cikk tartalmaz egy ilyen nyilatkozatot is a legvégén: „(A cikk eredeti címét, amelyet paródiának szántunk, bántónak éreztük, ezért megváltoztattuk. Azoktól, akiket  esetleg megsértett, elnézést kérünk.)”
 
Vajon ez azt jelenti, a cikk eredeti címének is ezt tették meg? Megváltoztatták, de az URL-t már nem?Vajon az az 1300 ember, köztük Lendvai Anna is, tudja, hogy egy zsidózó buzizó cikket lájkolt? 
Ha nem szeretnél ilyen hibába esni, gyere el a „Honlapüzemeltetés hatékonyan, avagy hogyan legyen magas látogatottságú és eredményes honlapod” tanfolyamunkra, ahol megtanulhatsz minden apró trükköt a honlap adminisztrációval, sikerességgel kapcsolatban. 
 
SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 113

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
288 957
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Befejezett lehetőségek

Mit is jelent a befejezett lehetőségek kifejezés?   A befejezett lehetőségek a sikeres...

Ego kulcsszó

Olyan kulcsszó, amire egy magánszemély vagy szervezet bármi áron jó rangsorolást szeretne...

Inbound marketing

Olyan marketing szolgáltatások és stratégiák, amelyek arra ösztönzik a felhasználókat,...

Cselekvés alapú árazás

A CPA egy lépéssel tovább megy a CPC-nél vagy a PPC-nél. A CPC/PPC kampányokban a hirdetőnek...

Taguchi tesztelés

A Taguchi tesztelés a japán mérnök és statisztikus, Genichi Taguchi...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.