Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.

Marketing Professzorok

SEO, keresőoptimalizálás


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Szálloda weboldal SEO trendek 2017-ben

2017.07.29.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.

Mi kell ahhoz, hogy hoteled, szállodád weboldala az elsők között jöjjön a Google találati listáján? A keresőoptimalizálás legújabb trendjei kutatóműhelyünkből.  


A Marketing Professzorok látványos sikereket ért el a szállodai online marketing területén. A sikerek, a konverziók alapja egyrészt az a 2 millió Facebook rajongó, melyek előtt be tudjuk mutatni megbízóink hotelét, másrészt pedig az a keresőoptimalizálási tudás, melyet saját egyetemi kutatóműhelyünkben empirikus úton megszereztünk. A konverziók, a szobafoglalások és rendezvény ajánlatkérések nagy részét a SEO hozza megbízó szállodáinknak, mely rendkívül költséghatékonyan vezet konverzióhoz. Az alábbi cikkben röviden összefoglaltuk, mi kell a keresőoptimalizált hotel honlaphoz. 

 

1. Használj gyorsított mobiloldalakat (AMP)

A felhasználók olyan oldalakon szeretnek böngészni, amik nagyon gyorsan betöltenek. Te is ilyenné teheted weboldaladat, ha alkalmazod az AMP-ot oldalad bejegyzéseiben. Az AMP oldalak 30-szor gyorsabban képesek betölteni, mint a nem AMP-ot használók, és az újonnan publikált tartalmak forgalmát akár kétszeresére is növelhetik.

 

18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva! 
 

 

A Google továbbá bejelentette, hogy a strukturált adat-optimalizált weboldalak – az AMP-hoz hasonlóan – több potenciális ügyfelet vonzanak be – és ez a szám csak egyre nő. Fontos megjegyezni persze, hogy az AMP nem minden tartalomtípusnál alkalmazható – a legmegfelelőbbek a hírek, cikkek, blogbejegyzések, receptek és egyéb útmutatók.

 

2. Szerezz SSL tanúsítványt weboldaladnak, hogy jobb SEO rangot érdemelhess ki

Egyre több ember aggódik a biztonsága és magánélete miatt manapság, különösen ha az utazásról és az online kereskedelemről van szó. Nyugtasd meg látogatóidat, hogy a böngészőjük és weboldalad között küldött adataik biztonságban vannak. Ezt a HTTP (hypertext transfer protocol) biztonságos változatának alkalmazásával, a HTTPS-sel teheted meg. Ez weboldalad domain neve előtt jelenik majd meg „https://példaoldal.hu” formában.

 

3. Biztosíts alkalmazás-szerű élményeket PWA segítségével

Mivel egyre több és több felhasználó vált át asztali számítógépekről mobileszközökre, ideje egy sokkal szabadabban áramló online mobil élményt biztosítani számukra. A felhasználók applikációk letöltése nélkül is böngészhetik weboldaladat, mégis olyan funkciókat használhatnak, amelyeket általában csak egy mobilalkalmazásban érhetnének el. Ezeket progresszív webalkalmazásoknak (PWA) hívjuk, céljuk pedig egy sokkal szórakoztatóbb és kényelmesebb böngészési élmény szolgáltatása. A PWA-k kevesebb adatot használnak, könnyebb navigálni bennük, és tovább maradnak a felhasználók kezdőképernyőjén anélkül, hogy le kellene tölteniük egy mobilalkalmazást. A PWA-k a hagyományos alkalmazásokhoz hasonlóan lehetővé teszik az értesítések küldését, adatszinkronizálást és az offline gyorsítótárazást is.

4. Szolgáltass több videós tartalmat

A mobilfelhasználók egyre növekvő létszáma miatt egyre nagyobb lesz az igény különböző videó tartalmakra is. A felnőttek több mint 80 százaléka nézegeti a YouTubeot, bárhol is tartózkodjanak éppen. Ragadd meg ezt a lehetőséget és erősítsd meg online jelenlétedet és márkád hírnevét olyan platformokkal, mint a YouTube, a Facebook Live, az Instagram Strories vagy a Snapchat Spectacles. Ez bármilyen marketing stratégiában jelentős, de szállodák számára egyszerűen elengedhetetlen.

 

5. Optimalizáld oldalaidat hangos keresésre

A Google hangos keresése kezdi beérni az olyan szolgáltatásokat, mint a Siri vagy Cortana, amelyek ma már a legnépszerűbb szoftverek szerves részét képezik. A hangos utasítások gyorsabbak, mint a begépelt keresések – a felhasználók pedig szeretnek spórolni az idővel.

 

Sokkal kényelmesebb kezek nélkül „elérni” a telefonokat – a hangos keresés pedig egyre nagyobb léptekkel halad előre 2017-ben. Ha lépést akarsz tartani ezzel a trenddel, akkor optimalizálnod kell oldalaidat a hangos keresésre. Ezt könnyedén megteheted úgy, hogy több beszélgetésben használt kulcsszót alkalmazol az keresőoptimalizálása közben.

 

6. Koncentrálj a felhasználói szándékra 

Mivel a Google RankBrainjét 2017 harmadik legfontosabb SEO rangsoroló szempontjának tartják, fontos, hogy weboldalad optimalizálása közben szem előtt tartsd a felhasználói szándékot. A Google önálló tanulásra igyekszik kiélezni rendszereit, ami azt jelenti, hogy már most érdemes elkezdeni releváns kulcsszavakat használni és releváns tartalmakat szolgáltatni, amelyek megfelelnek felhasználóid szándékainak.

 

7. Adj hozzá egy kiemelt részletet blogbejegyzéseidhez

A kiemelt részlet egy kis válaszdoboz, amely akkor jelenik meg a keresőtalálatok felett, amikor egy kérdést írsz be a Google keresődobozába. A Google a lehető legjobb választ igyekszik megjeleníteni ebben a részlet-dobozban, ami feltünteti azt a márkát és weboldalt, ahonnan a részletet kiemelte.

 

Egyre többen alkalmaznak beszélgetésben használt kifejezéseket és kifejezéseket keresés közben, így érdemes ilyen kiemelt részletet elhelyezni minden bejegyzésedben. Ha a Google kiválasztja az egyik ilyen részletedet, akkor forgalmad akár tízszeresére is nőhet.

 

8. Nézd át a Schemát

Ha weboldaladon még nem alkalmazod a Schemát, akkor itt az ideje bevezetned azt. A Schema segít a keresőmotorok robotjainak átnézni weboldaladat és annak aloldalait, és a kiemelt részleteket is nagyobb eséllyel jelenítik meg a Schemát használó oldalakról. Mind a keresőmotorok, mind a felhasználók értékelni fogják, ha az információk tisztán átláthatók oldalaidon.
 

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/hotel-seo.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SEO, keresőoptimalizálás
 Éttermek rangsorolása a Google Térképen

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Mi történt a hétvégén a Google találati listákkal? SERP változások tömkelege…

Mi történt a hétvégén a Google találati listákkal? SERP változások tömkelege…

2018-12-06

November utolsó hétvégéje meglehetősen kaotikusra sikerült az online marketingesek számára. Számos webhelytulajdonos és SEO szakember számolt be drasztikus változásokról a keresőtalálati oldalakon.  

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!