Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

Marketing Professzorok

Honlapkészítés

Honlapkészítés előtt állsz?

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 
 

2014.08.21.

0 komment
A jó webdesign 9 titka – 2. rész

A jó webdesign 9 titka – 2. rész

A honlapok látványterve természetesen tükrözze a tulajdonos ízlésvilágát, de nagy hibát követ el az, aki laikusként úgy érzi, ő mondja meg a honlapkészítő cég munkatársainak,...

2014.08.14.

0 komment
A webdesigner azaz honlapkészítő cégek nem minden esetben vesznek figyelembe fontos marketing szempontokat a honlapkészítés során. Marketing tanácsadó segítségével honlapunkat igazi ügyfélgyárrá tehetjük, de mi kell ehhez? Máté Balázs cikkéből kiderül!

A jó webdesign 9 titka – 1. rész

Nagyon sokszor kérnek fel bennünket arra,hogy segítsünk megbízónknak a honlapkészítő céggel „megküzdeni”. Ilyen esetben a laikus ügyfél, és a mindenféle szakszavakkal...

2014.07.21.

0 komment
Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

Tanítványaim, Facebook követőink kérték, részletezzük ki, mi is az a reszponzív web design,  mire jó, hogyan működik és...

2014.07.02.

0 komment
Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a...

2013.01.29.

0 komment
Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes? A közösségi média marketing tanácsadó válaszol!

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes használnod?

  Van egy gondolatmeneted, melyet leírsz, és szeretnéd, ha potenciális vevőid, partnereid véleményeznék. A Facebookra egy egész...

2013.01.09.

0 komment
BMW-t webáruházból, avagy az online marketing egy új korszaka

Szerinted a te termékedet nem lehet webáruházban értékesíteni? A BMW másképp gondolja! Autót webáruházból!

  Sokszor hallom: "Az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá." Nos, a BMW egy merész,...

2013.01.05.

0 komment
Mindenkinek hoz üzletet az Internet? Üzletkötés az interneten akár akkor is, ha nem hiszed!

Szeretnél több ügyfelet?

Temetkezési vállalkozó, építőipari kivitelező és sorolhatnám, hány szakmától hallottam már, hogy az ő iparágukban lehetetlen az internetes üzletkötés. Te is azt gondolod, hogy a...

2012.12.04.

0 komment
Mennyibe kerül ma egy honlap?. A drágább jobb? Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? Megéri-e befektetni egy honlapba? Máté Balázs marketing tanácsadó válaszol.

Honlapkészítés, de mennyiből? Mennyit érdemes ma költeni egy honlapra?

Mennyibe kerül ma egy honlap? Vagy inkább úgy fogalmaznám meg a kérdést, mennyit szabad rá költeni? Miért drágább a drágább? Többet tud, vagy csak megkérik az árát?  Az olcsó...
címkék: Honlapkészítés

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!