Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Honlapkészítés

Honlapkészítés

Honlapkészítés előtt állsz?

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 
 

A jó webdesign 9 titka – 2. rész

2014/08/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A jó webdesign 9 titka – 2. rész

A honlapok látványterve természetesen tükrözze a tulajdonos ízlésvilágát, de nagy hibát követ el az, aki laikusként úgy érzi, ő mondja meg a honlapkészítő cég munkatársainak, milyen legyen a weboldala. A kérdés ugyanis, nem ilyen...
A webdesigner azaz honlapkészítő cégek nem minden esetben vesznek figyelembe fontos marketing szempontokat a honlapkészítés során. Marketing tanácsadó segítségével honlapunkat igazi ügyfélgyárrá tehetjük, de mi kell ehhez? Máté Balázs cikkéből kiderül!

2014/08/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A jó webdesign 9 titka – 1. rész

Nagyon sokszor kérnek fel bennünket arra,hogy segítsünk megbízónknak a honlapkészítő céggel „megküzdeni”. Ilyen esetben a laikus ügyfél, és a mindenféle szakszavakkal dobálózó webdesigner között állva, ügyfelünket...
Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

2014/07/21 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Reszponzív webdesign : 2014. évi ismertető

Tanítványaim, Facebook követőink kérték, részletezzük ki, mi is az a reszponzív web design,  mire jó, hogyan működik és melyek a trendek a honlapkészítés ezen...
Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy valóban hatékonyak legyenek!

2014/07/02 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Minden marketing kampány alapja egy jó Landing Page! Megmutatjuk, hogyan készítsd el őket, hogy vevőid célba érjenek!

Mi kell ahhoz, hogy a weboldaladon a látogatóból vevő legyen? Meggyőzés. Az online marketingben ennek a legalapvetőbb eszköze a jó landing page. Mind a keresőoptimalizálásban mind a fizetett kampányokban elengedhetetlen! Segítünk, hogyan...
Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes? A közösségi média marketing tanácsadó válaszol!

2013/01/29 - Máté Balázs és Nánási Beatrix online marketing tanácsadó

Kommentek a weboldaladon a Facebook funkcióinak használatával. Érdemes használnod?

  Van egy gondolatmeneted, melyet leírsz, és szeretnéd, ha potenciális vevőid, partnereid véleményeznék. A Facebookra egy egész cikket kitenni azért mégsem annyira jó....
BMW-t webáruházból, avagy az online marketing egy új korszaka

2013/01/09 - Máté Balázs online marketing tanácsadó

Szerinted a te termékedet nem lehet webáruházban értékesíteni? A BMW másképp gondolja! Autót webáruházból!

  Sokszor hallom: "Az én termékemet képtelenség eladni weben, személyes kapcsolatok kellenek hozzá." Nos, a BMW egy merész, presztízsét is veszélyeztető...
Mindenkinek hoz üzletet az Internet? Üzletkötés az interneten akár akkor is, ha nem hiszed!

2013/01/05 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Szeretnél több ügyfelet?

Temetkezési vállalkozó, építőipari kivitelező és sorolhatnám, hány szakmától hallottam már, hogy az ő iparágukban lehetetlen az internetes üzletkötés. Te is azt gondolod, hogy a te szakmádon nem segít az internet marketing? Szerinted is...
Mennyibe kerül ma egy honlap?. A drágább jobb? Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? Megéri-e befektetni egy honlapba? Máté Balázs marketing tanácsadó válaszol.

2012/12/04 -

Honlapkészítés, de mennyiből? Mennyit érdemes ma költeni egy honlapra?

Mennyibe kerül ma egy honlap? Vagy inkább úgy fogalmaznám meg a kérdést, mennyit szabad rá költeni? Miért drágább a drágább? Többet tud, vagy csak megkérik az árát?  Az olcsó honlap is ugyanannyira megfelel a célnak? 
Honlapkészítés
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Hírlevél

A hírlevél egy tájékoztató, ismeretterjesztő célú levél, amelyet egy e-mail lista...

Napi elosztás (Day Parting)

Tömören a napi elosztásról A napi elosztás lényege, hogy a...

Pop-Up

Az online marketing hirdetések egy rendkívül túlhasznált formája. A pop-up hirdetések az...

Internet

 Az online/internet marketing  története kialakulásától napjainkig   Az online marketing...

301-es átirányítás

A 301-es átirányítás automatikusan átterel minden bejövő forgalmat egy webhelyről egy...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.