Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Honlapkészítés

Honlapkészítés

Honlapkészítés előtt állsz?

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 
 

Milyen a jó honlapkészítő cég? Melyiket válasszam?

2019/03/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezeket a kérdéseket tedd fel kiszemelt honlapkészítő cégednek!

Milyen a jó honlapkészítő cég? A laikusnak nehéz a választás. Én 20 éve küzdök velük, több száz honlap elkészítésénél voltam jelen,...
Honlapkészítés mobilra – mutatjuk mi a legfontosabb!

2019/03/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Honlapkészítés mobilra – mutatjuk mi a legfontosabb!

Mit mondj honlapkészítő cégednek, hogy weboldalad valóban mobilbarát legyen, hogyan felelj meg a Google-nek és a látogatóknak is egyszerre. Ezek kellenek hozzá! 
Milyen hatással van a cyber-biztonság a SEO-ra?

2019/02/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen hatással van a cyber-biztonság a SEO-ra?

Amikor manapság felmerül a keresőoptimalizálás kérdése, mik azok a fogalmak, amik először repkedni kezdenek a beszélgetésben, vagy akár egy gondolatmenetben? Kulcsszavak?...
Mik azok az SSL tanúsítványok, és melyiket használjam webhelyemen?

2019/01/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mik azok az SSL tanúsítványok, és melyiket használjam webhelyemen?

Nem csak a biztonság, a Google, azaz a SEO miatt is fontossá váltak az SSL tanúsítványok. De melyiket érdemes beszerezni, mennyibe kerül, és mi a különbség közöttük?...
 Ezek a webdesign trendek törnek az élre 2019-ben

2018/12/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek a webdesign trendek törnek az élre 2019-ben

Összeszedtük a nemzetközi trendeket honlapkészítés, webdesign fronton, ezek alapján látható, milyenek lesznek 2019 legjobb honlapjai. Ezeket alkalmazd a honlapkészítés...
Hogyan javítsd weboldalaid sebességét (és ezzel rangsorolásodat a Google szemében)

2018/12/02 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan javítsd weboldalaid sebességét (és ezzel rangsorolásodat a Google szemében)

A weboldal sebessége egy fontos rangsorolási szempont a Google szemében. Megmutatjuk, mit mond honlapkészítődnek, mit kell tennie, hogy honlapod megfelelően gyors legyen!

2018/10/05 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO hírek - Újra rövidültek a keresőtalálati kivonatok a decemberi bővítés után

A Google még 2017 decemberében jelentette be, hogy kibővítették a találati kivonatokban megjelenő szöveg hosszát. Mostanra azonban Danny Sullivan, a Google egyik munkatársa szerint a kivonatok...
Honlapkészítés nyílt forráskódú kontra egyéni CMS rendszerrel – Melyiket érdemes használni?

2018/07/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Honlapkészítés nyílt forráskódú kontra egyéni CMS rendszerrel – Melyiket érdemes használni?

20 éve foglalkozunk online marketinggel. Rengeteg honlapkészítő céggel és rengeteg honlap motorral (CMS) dolgoztunk már. Ezen tapasztalatokat összefoglaltuk az alábbi cikkben, mely segít...
Honlapkészítés
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
109 463
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Kulcsszó nehézség

Egy kulcsszó vagy kulcskifejezés rangsorolásának...

Downline

A downline megértéséhez a többszintű marketing, más néven hálózati marketing alapismerete...

Árképzés

Egy termék sikeres marketingjének egyik legfontosabb szempontja a megfelelő árképzés, azaz egy...

Marketing automatizálás

Olyan szoftvercsomagokkal végezhető marketing automatizálás, amelyek a...

Tutorial

Tutorial lehet többek között minden olyan könyv, videó-, vagy hanganyag,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.