notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Milyen a jó honlapkészítés? Melyik a jó honlapkészítő cég? Mire kell vigyázni új weboldal készítésen esetén? Melyik a legmodernebb webdesign? A marketing tanácsadó válaszol!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
logo_1 logo_2 logo_3 logo_4 logo_5 logo_6 logo_7 logo_8 logo_9 logo_10 logo_11 logo_12 logo_13 logo_14 logo_15 logo_16 logo_17 logo_18 logo_19 logo_20 logo_21 logo_22 logo_23 logo_24 logo_25 logo_26 logo_27 logo_28 logo_29 logo_30 logo_31 logo_32 logo_33 logo_34 logo_35 logo_36 logo_37 logo_38 logo_39 logo_40 logo_41 logo_42 logo_43 logo_44 logo_45 logo_46 logo_47 logo_48 logo_49 logo_50 logo_51
logo_1_2 logo_2_2 logo_3_2 logo_4_2 logo_5_2 logo_6_2 logo_7_2 logo_8_2 logo_9_2 logo_10_2 logo_11_2 logo_12_2 logo_13_2 logo_14_2 logo_15_2 logo_16_2 logo_17_2 logo_18_2 logo_19_2 logo_20_2 logo_21_2 logo_22_2 logo_23_2 logo_24_2 logo_25_2 logo_26_2 logo_27_2 logo_28_2 logo_29_2 logo_30_2 logo_31_2 logo_32_2 logo_33_2 logo_34_2 logo_35_2 logo_36_2 logo_37_2 logo_38_2 logo_39_2 logo_40_2 logo_41_2 logo_42_2 logo_43_2 logo_44_2 logo_45_2 logo_46_2 logo_47_2 logo_48_2 logo_49_2 logo_50_2 logo_51_2
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Honlapkészítés

Honlapkészítés

 

Honlapkészítés online marketing alapokon

Szerinted mi a legfontosabb a honlapkészítés során? Mit vársz egy új honlaptól? Én elsősorban azt, hogy üzleteket hozzon. Konverziókat. Legyen bármi is az, amivel foglalkozol. A honlapkészítés során mindig ezt kell figyelembe venni. Amikor valakitől megkérdezem, milyen honlapot szeretnél, azt válaszolja:

 

  • a honlapom legyen szép,
  • a honlapom legyen könnyen kezelhető,
  • a honlapkészítés legyen olcsó.

 

Ezek fontosak, de csak azt szolgálják, hogy ügyfeled legyen. Fordítva kell tehát elkezdeni a honlapkészítést: először tervezzük meg marketing szempontból a weboldalat, aztán jöhet az, hogy a website legyen mindemellett szép, könnyen kezelhető, és a honlapkészítés a lehető legolcsóbb, legalábbis ár/érték arányban. 

 

A honlapkészítés különböző fajtái

Az Open Source CMS rendszerekre való honlapkészítés (WordPress, Joomla stb.)

Az open source alapú honlapkészítés igazából csak egy sablon összekattingatása, nem igazi honlapkészítői, programozói munka. Ennek ellenére igen sokszor hatalmas összegeket elkérnek egy WordPrss vagy más, egyébként ingyenes sablon beállításáért, amit ezek a cégek honlapkészítésnek neveznek. Ezen rendszerek nem véletlenül ingyenesek, rengeteg hátrányuk van, melyről sokat írtam, az alább található cikkek között is látsz ilyeneket!

 

Egyedi forráskódú honlapkészítés

Az egyedi forráskódú CMS rendszerekre alapozott honlapkészítés az igazi programozói munka. Sajnos én nem vagyok webprogramozó, de azon szakemberek, programozók munkáját nagyra becsülöm, aki egyedi forráskóddal készít honlapokat. Elvállalhatnám én is ügyfeleim honlapkészítési munkáját, egy WordPresst én is össze tudok kattingatni, sablonból bármikor. Pénzt is kérhetnék érte. De nem teszem. Számomra fontosabb az, hogy olyan honlapkészítő céggel dolgozzanak együtt ügyfeleim, akik valóban erős, jó honlapokat készítenek nekik, egyedi, minőségi forráskódú CMS rendszerek segítségével. 

 

Honlapkészítés marketing tanácsadó segítségével

NE kezdj bele online marketing tanácsadó nélkül! Miért? Mert a honlapkészítő cégek nagy része kihasználja az ügyfelek laikusságát. Gyakran látom, hogy open source, nyílt forráskódú, ingyenes rendszereket, mint a WordPress, a Joomla (és sorolhatnám még, ezeket a az online marketingben eredményeket elérni kívánó cégek számára tiltott rendszereket,) milliós összegekért adnak el, a megvezetett vevőnek. A webdesignerek nem marketingesek, grafikusok, programozók. Ha jó terméket adnak is el, az online marketinget csak áttételesen ismerik. A honlap, bár a legfontosabb része online marketing stratégiádnak, de csak egy elme. Mi tegyél tehát honlapkészítés előtt? Kattints ide, olvasd el! 

 

A hatékony honlapkészítés eredménye

Nagyon régóta foglalkozom keresőoptimalizálással, kutatjuk, mi segít egy honlapot ahhoz, hogy bármilyen szóra az első háromba legyen a Google találati listáján. Ehhez azonban kell egy erős, jó honlapmotor, mellyel dolgozni tudunk. A hatékony honlapkészítés eredménye a konverzió, a vásárlás, az asztalfoglalás vagy bármi, ami pénzt hoz. Mutatok is egy példát. Az alábbi ábrán egy étterem konverzióinak, asztalfoglalásainak növekedését látod. Két évet hasonlítottunk össze. 

 

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítségével

 

Az eredmények a marketing munka hatékonyságát tükrözik, de ha nem készíttetünk volna ügyfelünknek egy hatékony honlapot, nem tudná ezt az eredményt produkálni. 

 

Honlapkészítés témában írt egyéb cikkeinket itt olvashatod:
 

A felhasználói élmény azaz a UX szerepe a digitális marketingben

2019/07/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A felhasználói élmény, azaz a UX szerepe a digitális marketingben

A marketing szakemberek hajlamosak a digitális marketing technikai oldalára összpontosítani, amivel igazából nem is lenne semmi baj, ha nem feledkeznének meg annyian a dolog másik végletéről...
A felhasználói élmény, azaz a UX legfontosabb szempontjai az online marketingben

2019/07/11 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A felhasználói élmény, azaz a UX legfontosabb szempontjai az online marketingben

Nem elég a SEO, a közösségi média vagy más forrásokból nyert weboldal forgalom, ha a látogatók nem konvertálnak be. A konverziós ráta optimalizálásának...
 15 ok, amiért NEM érdemes WordPresst használni a honlapkészítés során

2019/04/03 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

15 ok, amiért NEM érdemes WordPresst használni

15 nyomós ellenérv, melynek elolvasása után biztosan te is lemondasz arról, hogy valaha WordPress alapú honlapot használj!
Milyen a jó honlapkészítő cég? Melyiket válasszam?

2019/03/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezeket a kérdéseket tedd fel kiszemelt honlapkészítő cégednek!

Milyen a jó honlapkészítő cég? A laikusnak nehéz a választás. Én 20 éve küzdök velük, több száz honlap elkészítésénél voltam jelen,...
Honlapkészítés mobilra – mutatjuk mi a legfontosabb!

2019/03/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Honlapkészítés mobilra – mutatjuk mi a legfontosabb!

Mit mondj honlapkészítő cégednek, hogy weboldalad valóban mobilbarát legyen, hogyan felelj meg a Google-nek és a látogatóknak is egyszerre. Ezek kellenek hozzá! 
Milyen hatással van a cyber-biztonság a SEO-ra?

2019/02/17 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Milyen hatással van a cyber-biztonság a SEO-ra?

Amikor manapság felmerül a keresőoptimalizálás kérdése, mik azok a fogalmak, amik először repkedni kezdenek a beszélgetésben, vagy akár egy gondolatmenetben? Kulcsszavak?...
Mik azok az SSL tanúsítványok, és melyiket használjam webhelyemen?

2019/01/28 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mik azok az SSL tanúsítványok, és melyiket használjam webhelyemen?

Nem csak a biztonság, a Google, azaz a SEO miatt is fontossá váltak az SSL tanúsítványok. De melyiket érdemes beszerezni, mennyibe kerül, és mi a különbség közöttük?...
 Ezek a webdesign trendek törnek az élre 2019-ben

2018/12/08 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Ezek a webdesign trendek törnek az élre 2019-ben

Összeszedtük a nemzetközi trendeket honlapkészítés, webdesign fronton, ezek alapján látható, milyenek lesznek 2019 legjobb honlapjai. Ezeket alkalmazd a honlapkészítés...
Honlapkészítés
Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
473 615
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...

Szemkövetés

Az emberek szemmozgásának követésére és...

Fő újraeladási jog

A fő újraeladási jog (amely megvásárolható) tulajdonosának jogában áll az adott terméket...

Pók

A keresőmotorok pókjai végzik a weboldalak és minden összekapcsolt aloldal átvizsgálását....

Google Plus

  Mi is az a Google Plus? A Google közösségi oldala, mely nem titkoltan a Facebook...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.