Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Hatékony honlapüzemeltetés

Hatékony honlapüzemeltetés

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

2014/08/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

Mi kell ahhoz, hogy az AdWordsben ne költs olyan sokat, mégis eredményesebb legyen a hirdetésed? Miért van az, hogy mi sokkal többet kihozunk egy hirdetési büdzséből, mint a tapasztalatlanabb ügyfeleink? 10 titkot most elárulunk!
Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

2013/03/20 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

  Az AdWords a Google reklámozási terméke, mellyel hirdetések adhatóak fel, amiket a Google a keresési listákban, illetve más weboldalakon helyez el. Ezek cost-per-click (CPC) hirdetések, ami azt jelenti, hogy a hirdető a reklámra való...
Leáll a Google Reader, jaaaaj mi lesz most? Semmi… Javaslataink a Reader pótlására.

2013/03/18 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Leáll a Google Reader, jaaaaj mi lesz most? Semmi… Javaslataink a Reader pótlására.

  A Google tavaszi nagytakarítást tart, melynek keretein belül leállítják a Google Reader működését július elsején. Ez azt jelenti, hogy akik eddig a Google Reader-t használták hírolvasóként, azoknak új alkalmazást kell...
A google Analytics kezelőfelületének értelmezése: mit és hogyan mér az Analytics, mely pontok mit jelentenek és mire jók? Mi az a valós idejő analitika, mi az a forgalmi források, mi az a tartalom menüpont? Hogyan kell összekötni az Analyticset a weboldal

2013/02/26 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Google Analytics, hogyan lássak neki?

  Múlt heti cikkünkben bemutattuk a Google Analytics alapjait, ma bemutatjuk, hogyan érdemes nekikezdeni az Analytics használatának. Azt már tudjuk, mire jó a Google Analytics, miket vizsgálhatunk vele, de a vizsgálni kívánt oldalunk...
Tudd meg, kik látogatják weboldaladat, és mit csinálnak ott, avagy a Google Analytics alapjai

2013/02/14 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Tudd meg, kik látogatják weboldaladat, és mit csinálnak ott, avagy a Google Analytics alapjai

  Ha honlapot üzemeltetsz, elengedhetetlen, hogy figyeld annak forgalmát, értékeld és elemezd a változtatások, akciók hatásait, kövesd látogatóidat, és ez...
Hatékony honlapüzemeltetés
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Univerzális keresés

Több találattípus (képek, videók, helyi keresési...

Opt-in

Egy olyan regisztrációs eljárás, amely során a felhasználó bizonyos adatok megadásával...

Napi költségvetés

  A PPC reklámok során minden kampány egy előre megszabott...

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Email szponzorálás

Mi is az email szponzorálás?   Az Email szponzorálás az, amikor egy hirdető fél...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás – mit is jelent ez, hogy hoz ez üzletet?

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell venni. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy olyan fonalat, mely olyan, akár ingyenes reklámot hoz cégünknek, annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR tanácsadás is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a apóságok minden szeme rajtunk, a legkisebb félrelépésre milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamaokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyzve vállalatoknál.

Keresőoptimalizálás tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO ismét a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése kis időre megrendült, a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét megdönthetetlenül vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük, vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.