Hatékony honlapüzemeltetéssel kapcsolatos hírek, cikkek, információk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Hatékony honlapüzemeltetés

Hatékony honlapüzemeltetés

Minden egy jó címsoron múlik – megmutatjuk, hogyan kell megírni őket!

2017/07/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Minden egy jó címsoron múlik – megmutatjuk, hogyan kell megírni őket!

Szeretnéd ha a cikkedet, blogposztodat mindenki elolvasná? Nemzetközi példákon keresztül mutatjuk be, milyen a bombabiztos cikk cím és bevezető! 
Rossz weboldal hátrányai, milyen a jó webdesing

2017/04/27 - Mocsy

Így mehetsz tönkre egy rossz weboldal design miatt

Gondoltad volna, hogy egy rosszul kialakított weboldal negatív üzeneteket közvetít az ügyfelek irányába? A termék, vagy szolgáltatás olyan, akár a nyers hús. Meg kell fűszerezni, megsütni és megfelelő köretet találni hozzá, hogy...
Ingyenes webgrafikai eszközök

2017/03/22 - Mocsy

Gyors weboldalt szeretnél? Segítünk hogyan érheted el

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is bizonyította, az emberek...
Ingyenes webgrafikai eszközök

2017/03/22 - Mocsy

A legjobb ingyenes online eszközök webgrafikák készítéséhez

Minden valamire való prezentációban, vagy modern weboldalon nélkülözhetetlenek a vizuális elemek. Gyerekkorunkban is azok a könyvek voltak a kedvenceink, amelyek tele voltak színes képekkel. Mint azt már a tudomány is bizonyította, az emberek...
5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló keresőoptimalizálás célú linkmarketinghez

2015/02/07 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 nagyszerű tipp az egyre nehezebbé váló linkmarketinghez

A keresőoptimalizálás, off-site verziójának alapja a linkmarketing vagy linkgyűjtés. Segítségével nagyon jó helyeket lehet elérni a Google keresőben még ma is. Ránk mutató linkeket szerezni azonban egyre nehezebb. Mutatjuk, mit tegyél!
10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

2014/08/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 tipp sikeres Google AdWords hirdetésekhez

Mi kell ahhoz, hogy az AdWordsben ne költs olyan sokat, mégis eredményesebb legyen a hirdetésed? Miért van az, hogy mi sokkal többet kihozunk egy hirdetési büdzséből, mint a tapasztalatlanabb ügyfeleink? 10 titkot most elárulunk!
Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

2013/03/20 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Szeretnél jó helyen lenni a Google-ben, de nincs időd kivárni a keresőoptimalizálás eredményességét? Van megoldás: Google Adwords!

  Az AdWords a Google reklámozási terméke, mellyel hirdetések adhatóak fel, amiket a Google a keresési listákban, illetve más weboldalakon helyez el. Ezek cost-per-click (CPC) hirdetések, ami azt jelenti, hogy a hirdető a reklámra való...
Leáll a Google Reader, jaaaaj mi lesz most? Semmi… Javaslataink a Reader pótlására.

2013/03/18 - Máté Balázs és Szoro Ákos online marketing tanácsadó

Leáll a Google Reader, jaaaaj mi lesz most? Semmi… Javaslataink a Reader pótlására.

  A Google tavaszi nagytakarítást tart, melynek keretein belül leállítják a Google Reader működését július elsején. Ez azt jelenti, hogy akik eddig a Google Reader-t használták hírolvasóként, azoknak új alkalmazást kell...
Hatékony honlapüzemeltetés
Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
110 637
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Felülértékesítés (Upsell)

Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást...

Megnyitott kattintási arány

Mi is az a megnyitott kattintási arány?   A megnyitott kattintási...

Hashtag

A hashtagek definíciója A hashtag egy olyan kulcsszó, vagy kifejezés,...

Engedély alapú marketing

Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing lényege szintén az, hogy...

ALT

Az ALT tag fogalmának meghatározása HTML tagek, melyeket weboldalakon látható képekhez...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.