Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A Google pofon, azaz a Google slap kifejezés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Google pofon


Az AdWords hirdetők a Google AdWords szabályzatának 2006-os frissítését illették ezzel a kifejezéssel, amelyben a Google saját minőségi mutatót rendelt hozzá az AdWords hirdetések landing oldalaihoz.

 

A legtöbb AdWords hirdető úgy alakítja ki a kampányait, hogy azok egy egyszerű értékesítési oldalra irányítsák a látogatókat. Ha a hirdető valaki más termékét reklámozza például egy partnerprogram keretei között, akkor a landing oldal nem is feltétlenül az övé. Egy ilyen landing oldalra több partner hirdetése is mutathat egyszerre.

 

Google minőségi mutató

A Google minőségi mutatója alacsony értékeléssel illeti az ilyen oldalakat és ebből következően megnövekszik az oldalakon található kulcsszavak minimális licitára az oldalra mutató hirdetésekben. Számos hirdetőt igazi „pofonként” ért ez a változtatás, mert egyetlen éjszaka alatt hatalmasat növekedett a kulcsszavak ára, és így sokan képtelenek voltak jövedelmező eredményekkel folytatni kampányaikat.

 

A minőségi mutató egyéb kritériumai:


Része-e a landing oldal egy teljes webhelynek, ami legalább némi kapcsolati információt, egy „Rólunk” jellegű oldalt és egy adatvédelmi szabályzatot magába foglaló oldalt tartalmaz.
Rendelkezik-e egy komplett navigációs menüvel a webhelyen, amely az összes aloldal össze van kötve.
Van-e a webhelyen oldaltérkép.
A legfontosabb: szorosan kapcsolódik-e az oldal tartalma a kampány kulcsszavához.
 

címkék:

Egy sikeres közösségi influencer marketing kampány 6 alapvető lépése

2018-12-15

A digitális média fejlődésével egyre több olyan marketingeszköz áll a rendelkezésünkre, amelyek 10-20 évvel ezelőtt még elképzelhetetlenek lettek volna. Ilyen többek között a közösségi influencer marketing is. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés?

Amit a linképítésről egy marketingesnek mindenképpen tudnia kell 2019-ben

2018-12-14

Három dolog biztos az életben: a halál, az adók és az, hogy a visszahivatkozások még mindig a Google legfontosabb keresőrangsorolási szempontjai közé tartoznak. Egyre nehezebb azonban ilyeneket szerezni. De mégis kell. Mit tehetsz tehát 2019-ben a linkmarketingben? Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!