Keresés

Menü

A Google pofon, azaz a Google slap kifejezés jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Google pofon


Az AdWords hirdetők a Google AdWords szabályzatának 2006-os frissítését illették ezzel a kifejezéssel, amelyben a Google saját minőségi mutatót rendelt hozzá az AdWords hirdetések landing oldalaihoz.

 

A legtöbb AdWords hirdető úgy alakítja ki a kampányait, hogy azok egy egyszerű értékesítési oldalra irányítsák a látogatókat. Ha a hirdető valaki más termékét reklámozza például egy partnerprogram keretei között, akkor a landing oldal nem is feltétlenül az övé. Egy ilyen landing oldalra több partner hirdetése is mutathat egyszerre.

 

Google minőségi mutató

A Google minőségi mutatója alacsony értékeléssel illeti az ilyen oldalakat és ebből következően megnövekszik az oldalakon található kulcsszavak minimális licitára az oldalra mutató hirdetésekben. Számos hirdetőt igazi „pofonként” ért ez a változtatás, mert egyetlen éjszaka alatt hatalmasat növekedett a kulcsszavak ára, és így sokan képtelenek voltak jövedelmező eredményekkel folytatni kampányaikat.

 

A minőségi mutató egyéb kritériumai:


Része-e a landing oldal egy teljes webhelynek, ami legalább némi kapcsolati információt, egy „Rólunk” jellegű oldalt és egy adatvédelmi szabályzatot magába foglaló oldalt tartalmaz.
Rendelkezik-e egy komplett navigációs menüvel a webhelyen, amely az összes aloldal össze van kötve.
Van-e a webhelyen oldaltérkép.
A legfontosabb: szorosan kapcsolódik-e az oldal tartalma a kampány kulcsszavához.
 

címkék:
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!