notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!


2015/12/17
Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Kíváncsi vagy, mire voltak a legtöbben kíváncsiak 2015-ben? A Google keresési találatokból kiderül! Íme egy lista a 10 leggyakrabban keresett kulcsszóról!

Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!

1. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Éden Hotel. És rögtön meg is érted, miért mondom hogy tanulságos ez a lista. Az embereket a legjobban az Éden Hotel érdekelte ebben az évben... Nem, nem a menekültválság, nem a terrorizmus, az Éden Hotel.

A televízióban már nem volt elég figyelni a celebek... tevékenykedését (?).

 

2. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Marketing konzultáció és audit

Pixwords megoldások. Az egyik legnépszerűbb játék az év első felében a Facebook oldalon kergetett őrületbe, aztán rájöttek a szavak között megakadt felhasználók, hogy nem kell feltétlen az összes ismerősüknek tudni róla, hogy ők játszanak, de nem tudják a választ.

 

3. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Való Világ 7. Az Éden Hotel után ezen mondjuk nem lepődtem meg. Azt szeretném tudni, mennyi volt az átfedés a két valóságshow iránt érdeklődő felhasználók között, de sajnos ilyen infot nem ad a Google...

 

4. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Ötös lottó.  Hát igen, a remény hal meg utoljára... Mi mondjuk nem a szerencsében, hanem a jó vállalkozásban és a hozzá tartozó szuper marketing stratégiában és a hatékony munkában hiszünk, de úgy látszik ezt a véleményt nem sokan osztják.

 

5. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

A szürke 50 árnyalata. Hát, legalább nem valami pikáns, sokat mutató felvétel nyert az 5. helyen. Azért itt már körvonalazódik, hogy mi érdekli az embereket szabadidejükben, nem? Celebek, a remény a gazdaságra, és a... korbácsoló férfiak.

 

6. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Eurovision 2015. A dalfesztivál is szép helyen végzett, szintén a szórakozás oldalán.

 

7. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Jurassic World. Egy klasszikus film folytatása nyerte el a hetedik helyet a listán. Ennél jóval nagyobbat szóló filmek is készültek ugyan ebben az évben, mégis a dínók nyertek.

 

8. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Windows 10. Ezen legalább nem csodálkozunk :) A Win8 kudarca után, mielőtt vakon beleugrottunk a Win10 telepítésébe azért mi is utána néztünk a dolognak - nehogy visszafordíthatatlan kárt okozzunk.

 

9. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

Rising Star. Erről már nem is tudok mit írni a fentiek után, de nem is nagyon akarok :)

 

10. legkeresettebb kulcsszó a Google-ben, 2015-ben

EuroJackpot. Vajon erre azok kerestek, akik semmit nem nyertek az ötös lottón? Vagy itt is átfedés van?

 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 84

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Lehetőség

Mit is jelent a lehetőség? Minden vállalat számára más...

Kifelé mutató hivatkozás

Azokat a linkeket nevezzük kifelé mutató hivatkozásoknak, amelyek egy...

Általános egyezés (Broad Match)

Mi az az általános egyezés? Az általános egyezés...

Közkincs

Közkincsnek nevezzük azokat a szerzői tartalmakat vagy szoftvereket, amelyeket nem...

URL

Az oldal URL-je lényegében az oldal webcímét jelenti. Az URL a „Uniform Resource...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.