Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?


2019/02/21
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Google Ads szakértők különféleképpen számolják tanácsadói áraikat, nem mindegyik éri meg, mutatjuk, miért, és mit kérj a tanácsadódtól!

Google Ads (Adwords) tanácsadói, optimalizálás árak – hogyan éri meg?

Először is legyünk tisztában két fontos dologgal, ami a Google hirdetéseket érinti:

 

  1. A Google Partnerek, az AdWords, Google Ads szakértők a Google keze alatt nevelkednek. Fontos azt látnod, hogy egy ekkora cég úgy, és olyan módszerekkel tudja manipulálni a világot, a felhasználókat, hogy azt nem veszed észre. Az eladó, a hirdetéseket értékesítő érdeke, hogy minél többet költs nála. Nyilvánvalóan, ha ez nem éri meg neked, akkor nem fogsz, ezért az is érdeke, hogy neked megérje. Ebből következik a második pont.
  2. A Google Ads (korábban AdWords) nagyon is megéri, nyereségesen, jól lehet vele ügyfeleket szerezni. De azért nem annyira fontos, és jó online marketing eszköz ez, mint amennyire a Google, és a máshoz nem értő Klikkmarketinges cégek ezt állítják. 

 

AdWords (ma már Google Ads) tanácsadó cégből pedig Dunát lehetne rekeszteni, hiszen nem kell több hozzá, mint egy pár napos tanfolyam, némi gyakorlat, és máris Google Ads szakértő vagy. Sőt, még online marketingesnek is nevezheted magad, persze ez még olyan messze van a komplex online marketingtől, mintha a jogsi megszerzéséhez szükséges tanfolyam elvégzése után orvosnak adnám ki magam. 

 

Na, de ha jó és hasznos a Google Ads, és érdemes használni, akkor hogyan szerződj az AdWords tanácsadóddal? 

 

A Google Ads tanácsadó árai az elköltött összeg alapján: a legrosszabb, ami lehet! 

Az előbb említett első pontból kiindulva mindenki azt sugallja, hogy a legjobb, ha költés alapon szerződtök. Minél többet költesz Google Adsra, annál több a dolog vele - mondja Google Ads tanácsadó, legyen ezért a hirdetések optimalizálásának ára a költés húsz százaléka. Na, de álljunk már meg egy kicsit. Nem az lenne a legjobb, ha TE KEVESET KÖLTENÉL FIZETETT HIRDETÉSRE? Ha ő a költéseid alapján kap jutalékot, akkor ellenérdeketek lesz: minél többet kell kihúzzon belőled Google Ads hirdetésekre, hogy minél több jutaléka legyen. Nos, ezért a létező legrosszabb megoldás ez NEKED. Mindamellett, egy jól beállított kampánnyal talán minimális munkája lesz, de te rengeteget költesz, és fizetsz neki éveken keresztül. 

 

Google Ads optimalizálás árak a tényleges munka alapján

Fizetni mindenki úgy szeret, ha kap is érte valamit. De Te, aki nem tudod, milyen munka folyik a háttérben, nem tudhatod, hogy valójában ez mennyi erőfeszítésbe kerül. Főleg nem, ha hozza a konverziókat, azaz vannak ajánlatkéréseid, megrendeléseid a Google Ads kampányokból kifolyólag. De ha vannak, akkor azokért fizetek, nem? Mi ezzel a baj? Az, hogy ezt a pénzt, költhetnéd másra is. Mind a tanácsadó munkadíját, mind a hirdetésekre elköltött pénzt. Ha a tanácsadó csak a Google Adshoz ért, kitalálhatna Neked újabb kampányokat, ha ezentúl is ugyanennyi pénzt akarsz elkölteni. De ha az egy valódi online marketing tanácsadó, és komplex online marketing stratégiában gondolkozik, akkor mondhatná azt is: Drága Megrendelőm, Google Ads költségeidet a felére szorítottam vissza úgy, hogy konverziód ugyanannyi maradt, sőt, növekedett. Mit szeretnél? Indítsak újabb kampányokat, vagy esetleg közelítsük meg célközönségedet egy másik irányból? Mit szólnál, ha Instagram fiókot hoznék létre neked, és azt kezelném ezért a pénzért? Vagy esetleg fordíthatnád ezt a pénzt a keresőoptimalizálásra! 

 

De mit fizettessen ki veled akkor a Google Ads tanácsadó?

Marketing konzultáció és audit

A Google hirdetéseknek három életszaksza van:

  1. Az egyik a létrehozás, beállítások, feltöltés, kulcsszókutatás, hirdetések, kreatívok gyártása stb. Ez egy egyszeri, nagyobb munka, a hirdetéscsoport létrehozásakor. 
  2. A következő szakasz az optimalizálás. Az elkészített hirdetéseket napi szinten kell figyelni, kulcsszavakat, hirdetéseket, egyezéstípusokat módosítani. Ez a hirdetések elindítása után végzendő, több hónapig tartó munka. A legkisebb konverziós költségen a legtöbb konverziót kell elérnünk. 
  3. A végső stádium, a beállított, optimalizált hirdetések kezelése. Ez egy élethosszig tartó folyamat is lehet. Alapvetően már jól működnek a folyamatok, hozza a konverziókat a hirdetéscsoport, jó áron. AZ ESETEK NAGY TÖBBSÉGÉBEN ezzel a hirdetéscsoporttal már keveset kell törődnöd, de azért szigorúan felügyelned kell, hiszen sok minden változás történhet a világban (pl. jön egy konkurencia, aki belép, megváltozik a piac, stb.) Nem igényel napi szintű karbantartást, de hetente rá kell nézni, szükség esetén módosítani kell a beállításokon. 

 

Google Ads szakértőd, tanácsadód akkor jár el korrektül tehát, ha cégeddel együtt élve megnevezi, melyik kampány milyen életstádiumban van, és melyikkel mennyi dolga van, és ez alapján számláz tanácsadói díjat. 

 

Mi így járunk el. Ha szeretnél komplex online marketing stratégiát, vedd fel velünk a kapcsolatot! kattints ide most! 
 

Google Marketing stratégia

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 94

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
209 316
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Főcím

A főcím az a szöveg, amely általában a weboldalak vagy hirdetések legtetején jelenik meg, és...

Digitális Marketing Tölcsér

A Digitális Marketing Tölcsér jelentése Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek...

Ego kulcsszó

Olyan kulcsszó, amire egy magánszemély vagy szervezet bármi áron jó rangsorolást szeretne...

Mi az az általános egyezés (Broad Match)?

Mi az az általános egyezés (Broad Match)? Ez az alapvető egyezési beállítás PPC...

Beküldés

Egy URL beküldése egy keresőmotornak, hogy bekerüljön annak adatbázisába. Hacsak nem...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.