Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a főcím, azaz a headline pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Főcím


A főcím az a szöveg, amely általában a weboldalak vagy hirdetések legtetején jelenik meg, és a célja tömören arról tájékoztatni a látogatót, hogy az mire számíthat az oldalon, vagy ha a hirdetésre kattint. A főcím gyakran nagyobb méretű szöveggel szedett, általában vastagon és más színnel is, hogy elkülönüljön a szövegtől és feltűnést keltsen.

 

A főcím jelentősége

A weboldalak elrendezésének köszönhetően általában a főcím az első dolog, amit egy látogató észrevesz rajtuk. Ezt követően a főcím tartalmán és megfogalmazásán áll vagy bukik, hogy a látogató az oldalon marad-e és tovább olvassa azt, vagy elveszíti az érdeklődését és elhagyja az oldalt.

 

Egy átlagos látogató nagyjából 3-5 másodpercet tölt az oldalon, mielőtt eldönti, hogy marad-e, vagy sem. Éppen ezért kritikus, hogy a főcím képes legyen mindössze 5 másodperc alatt okot adni a látogatónak, hogy tovább olvassa az oldalt. Ezért olyan fontosak tehát a főcímek, és ezért tartja őket rengeteg marketing szakember az értékesítési szöveg legfontosabb részének. Még ha az oldal további tartalmai értékesek és érdekesek is, ha a fejléc nem győzi meg erről a látogatókat, akkor sosem fogják elolvasni azt.

 

Mit kell tenni tehát a látogatók megtartásához?

A legjobb módszer erre elmagyarázni nekik, hogy a reklámozott termék vagy szolgáltatás hogyan kínál megoldást valamely problémájukra. Persze ez csupán az első lépés a jó főcímek megírásához.

 

Kattints ide, ha szeretnéd tudni, hogyan mi szükséges a tökéletes címsorhoz: címsor megírása.

 

Főcímek után, beszéljünk az alcímekről

A főcímek alatt helyezkednek el az alcímek. Ezek feladata az, hogy egy hosszabb szöveget több rövidebb részre osszák fel, és hogy röviden összefoglalják a következő rész tartalmát. Az alcímek kisebbek a főcímeknél és általában más jellemzőikben is eltérnek attól, de még mindig nagyobbak az oldal törzsszövegénél. Az alcímek másik feladata, hogy megtartsák és felfrissítsék az olvasó érdeklődését, ha az esetleg kezdene beleunni a szövegbe, de azok számára is hasznosak, akik csak a szöveg egy bizonyos részére kíváncsiak, így elég csak végigfuthatniuk az alcímeket, és könnyedén rátalálhatnak a keresett részekre.

 

A főcímek továbbá fontos szerepet játszanak az on-site SEO-ban is, ugyanis az ezekben elhelyezett kulcsszavak nagyobb súlyozást kapnak. Ha egy bizonyos kulcsszóra optimalizált oldal főcímében nem szerepel ez a kulcsszó, akkor nehéz lesz jó rangsorolást szerezni rá.

címkék:

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Gyorstippek az Instagram meghódításához marketingeseknek

2018-12-09

Facebook helyett Instagram? Egyre több online marketinges dönt így. Mutatjuk, hogyan pótold kiesett weboldal forgalmadat az Instagram marketing segítségével!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!