Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell


2018/06/22
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Fizetősek lesznek a Facebook csoportok!  A Facebook a napokban egy új funkciót kezdett el tesztelni, amelyet első sorban a gyerekneveléssel, takarítással és főzéssel foglalkozó csoportokban próbálnak ki, de valószínűleg minden csoport átveszi majd ezt a funkciót.

Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell

 

A hírt a közösségi platform blogján jelentettek be.

 

Fizetős Facebook csoportok

Az új funkció lehetővé teszi a csoportadminisztrátorok számára, hogy havi 5-30 dolláros előfizetés fejében a csoporttagok egy különleges prémium tagságot vásároljanak maguknak.

 

Nem kell azonban megijedni – a jelenlegi információk szerint az eddigi „sima”, ingyenes csoportok természetesen megmaradnak majd, de azok adminisztrátorainak lehetőségük lesz ezeken belül különleges alcsoportokat létrehozniuk, amelyek csak a fizetős, prémium tagsággal lesznek elérhetők.

 

A neveléssel foglalkozó Grown andFlown Parents Facebook csoport például egy College Admissions (főiskolai felvételi) prémium csoportot hozott létre, ahol az előfizetők főiskolai tanácsadókkal értekezhetnek, írta a The Verge.

 

Az, hogy a fizetős tagság milyen reakciókat vált majd ki az emberekből, még kérdéses. Nem kizárt, hogy lesznek olyanok, akik különlegesebbnek érzik majd a szűkebb, „elitebb” jellegű közösségeket, míg mások kétségtelen, hogy nem lesznek megelégedve az új modellel.

 

A Facebook tisztában van vele, hogy a csoportvezetők gyakran nagyon sokat foglalkoznak csoportjaik kezelésével és közösségeik bővítésével, és szeretné megadni nekik a lehetőséget arra, hogy ezen munkájukkal pénzt is kereshessenek.

 

A pénzből az adminisztrátorokat fizetik

Marketing konzultáció és audit

A közösségi háló továbbá megjegyezte, hogy az így összegyűjtött pénzből az adminisztrátorok további minőségi tartalmakat készíthetnek a csoport tagjainak, eseményeket szervezhetnek belőlük, és így tovább.

 

A funkció jelenleg csak tesztfázisban működik a Facebook asztali verzióján és a mobilalkalmazáson belül, és – hasonlóképpen a Facebook Marketplace és adok/veszek csoportokhoz – a Facebook semmilyen részesedést nem von majd le az előfizetésekből. Arról, hogy hogyna használhatod eredményesen a Piacteret (Marketplace) itt írtunk

 

Fontos azonban megjegyezni, hogy a Marketplace és adok/veszek csoportokkal ellentétben a prémium csoportok tagságáért befizetett összegek egy részét az Apple vagy a Google levonja majd az App Store és a Play Store szabályzatainak megfelelően.

Oszd meg ezt a cikket te is csoportokban, tudjanak róla az emberek, mi készül…

 

Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 135

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
157 415
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Termékbejelentés

Egy új termék létrehozását követően...

Átirányítás

Mi az az átirányítás? Az átirányítás...

Linkfarm

A linkfarmok lekezelő kifejezések olyan linkgyűjtő webhelyekre, amelyek számos,...

Ajándék

Amikor egy terméket költségmentesen ajándékozol oda egy ügyfélnek. Akár egyfajta...

ALT

Az ALT tag fogalmának meghatározása HTML tagek, melyeket weboldalakon látható képekhez...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.