Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Menekülnek a fiatalok a Facebookról? Hurrá, eljött a közösségi média marketing ideje!

Marketing Professzorok

Online Marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Menekülnek a fiatalok a Facebookról? Hurrá, eljött a közösségi média marketing ideje!

2014.01.17.

Szerző: Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Menekülnek a fiatalok a Facebookról? Hurrá, eljött a közösségi média marketing ideje!
Tipikus magyar mentalitású az Index mai cikke, mely azzal a címmel keresi szenzációhajhász útját, hogy „Menekülnek a fiatalok a Facebookról”. Ha tovább olvasod, láthatod, mennyire jó hír ez mindenkinek, aki a Facebookra építi marketing tevékenységét! Cikkünkben elmondjuk, miért!
 

Mostanság nagyon negatívvá vált az Index.hu. Azt vettem észre, mindenben csak a rosszat látják, azt emelik ki. Nagyon sokan vannak, akik csak végigfutnak egy hírportált, elolvassák a címeket és ebből próbálják összerakni a napjukat, gondolataikat. Nos, ha mostanság az Indexet ily módon olvasod, közel lehetsz az öngyilkossághoz… Aki a fent említett cikket nem olvasta végig, az is csak annyit vont le (sokan kérdezgettek is tőlem), hogy jaja, akkor vége a Facebooknak. Sem szerintem, sem az Index cikke szerint nincs ez így. Sőt!
 

A Facebook felhasználók összetétele eltolódott a vásárlóképes réteg irányába

Kik lehetnek fontosak számunkra, ha nem gördeszkás cipőket akarunk eladni? A 25-55 éves korosztály. Abban az esetben ha cégünk B2B marketinget folytat, azaz kifejezetten cégeknek ad el, abban az esetben az a fontos, hogy a magasabban képzetteket érjem el kommunikációmmal, hiszen általánosan jellemző a vezetőkre, hogy diplomások. Nézzük meg, mit ír a változásokról az Index.hu!
 
„2011-et a Facebook közel 147 millió aktív amerikai felhasználóval kezdte, míg 2014-et kerek 180 millióval. A nemek aránya alig változott: kicsivel több a nő, mint a férfi. A korcsoportoknál azonban annál nagyobb a különbség a három évvel ezelőtti adatsorhoz képest. A 18 éven aluliak száma 13 millióról 10 millió alá csökkent, az eggyel efölötti korcsoportban (18-24 év) 45 millióról 42 millióra csökkent a létszám. Az ennél idősebb csoportok bővülése viszont simán behozza a fiatalok elvándorlása miatti csökkenést: a 25-34 éveseknél 32, a 35 és 55 év közöttieknél 41, míg az 55 év felettieknél 80 százalékos volt a növekedés. Az amerikai felhasználóknál a nyugdíjas korosztály már 28 millió fővel van jelen a Facebookon, és a teljes tagság 15 százalékát adja.
 

 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook használatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! 1.3 millió rajongónk alapján Neked is sokat tudunk majd segíteni... Részletekről tájékozódj itt:

Facebook alapok  tanfolyam! 


 

Hatalmas a változás a felhasználók iskolai végzettségénél is: a középiskolába és egyetemre járók száma egyaránt kevesebb mint a felére esett, míg a diplomásoké csaknem a duplájára nőtt. Igaz, ennél a felmérésnél torzíthatja az eredményeket az, hogy sokan nem adják meg magukról ezt az adatot a Facebookon. A számok mindenesetre azt mutatják, hogy a felhasználók három év alatt három évet öregedtek, leérettségiztek, lediplomáztak, de nem igazán jöttek a helyükre új egyetemisták és középiskolások.

Érdekes, hogy a földrajzi régiók szerinti bontásban éppen azok a városok mutatják a legnagyobb növekedést, amelyek technológiailag a legfejlettebbnek számítanak: New York és San Francisco (vagyis a Szilícium-völgy) környéke, ahol három év alatt megduplázódott a felhasználók száma. ”
 
 
Amit ebből leszűrhetünk: a Facebook végre nem az iskolások játszótere, hanem a vásárlóképes, jól képzett felnőttek „újságává” vált, mivel egyre többen használják ezt a platformot arra, hogy kedvenc témáiknak megfelelő oldalakat követve információkat gyűjtsenek össze különböző médiákból. Ez teszi tehát számunkra is egyértelművé, hogy a Facebookon folytatott, weboldal hátterű, minőségi tartalmakra építő marketing kommunikációnak egyre nagyobb hatása lesz!
 
 

Amennyiben egy ilyen jellegű kommunikációt szeretnél, kérd ajánlatunkat itt!

 

Kapcsolódó online marketing cikkek:

Farkast kiáltanak: vége az ingyenes Facebook marketingnek!

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék:
A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

A közösségi média veszélyei – Mit tehetnek a szülők gyermekeik védelme érdekében

2018-11-12

A közösségi média jó dolog. Sok előnye van gyermekeinkre nézve is. Azonban rengeteg hátránya és veszélye is, melytől neked kell megóvnod őket. Mutatjuk, mit tegyél azért, hogy gyermeked biztonságban legyen az interneten is.

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen, hogy még csodát teszel? De vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!

Mentsd meg karácsonyi marketingedet ezekkel az utolsó pillanatban bevethető trükkökkel!

2018-11-03

Karácsonyi marketing az utolsó pillanatban? Nem lehetetlen már csodát tenni? Vajon mit tudsz még tenni, most, amikor már mindenki az áruházakat böngészi? Mutatjuk!   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!