Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Ismerd meg a felülértékesítés, azaz az Upsell pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok

Felülértékesítés (Upsell)


Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást adsz el egy olyan ügyfélnek, aki korábban már vásárolt tőled.

 

A felülértékesítést nem egy új, hanem egy korábbi ügyfélnek szokás felajánlani – valaki olyannak, aki már bizonyította, hogy bízik benned. A kutatások szerint a felülértékesítés sok cég bevételét átlagosan 45%-kal képes megemelni.

 

A legtöbb sikeres online kereskedő állítja, hogy bevételük 80%-a ügyfeleik 20%-ától származik. Ez azt jelenti, hogy csak minden ötödik ügyfél hajlandó úgy dönteni, hogy újabb termékekre költsön pénzt, miután megállapította, hogy egy kereskedő termékei hasznosak lehetnek számára. Az ilyen személyeknek érdemes felülértékesítési ajánlatot tenni.

 

A felülértékesítést többféleképpen lehet lebonyolítani.

Megszerezheted egy ügyfél e-mail címét, amikor először vásárol tőled valamit, majd a vásárlást követően e-mailt küldhetsz neki további termékeidről. A másik lehetőség egy „Köszönjük, hogy nálunk vásárolt” stílusú oldal alkalmazása, amire az ügyfél rögtön a vásárlás után átirányításra kerül. Ez a „köszönjük” oldal lényegében egy értékesítési oldal, amely tartalmazza felülértékesítési ajánlatodat. Ezt a módszert gyakran akkor alkalmazzák, amikor az ügyfél egy e-könyvet vásárol, és a „köszönjük” oldalon felajánlják neki az újraeladási jog megvásárlását is.
 

címkék: Marketing stratégia
Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

Milyen közösségi platformokon éri meg „marketingezni” 2019-ben?

2018-11-14

Meghalt a Facebook? Az Instagram az új sztár? Érdemes-e jelen lenni a LinkedInen? Van értelme Magyarországon a Twitternek? Mi az a Foursquare? A Google Cégem tényleg mindent visz 2019-be? Muttajuk!  

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

Mi kell ahhoz, hogy bejuthass a Google Hírek közé?

2018-11-13

A Google hírek megvalósítja azt, amit a Facebook célul tűzött ki, majd elvetette: összegyűjti a számodra releváns, friss híreket a világ összes újságából. Ha weblapot üzemeltetsz, melyen hírek is vannak, érdemes lenne bekerülnöd ide. De hogyan?   

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!