Keresés

Menü

Ismerd meg a felülértékesítés, azaz az Upsell pontos jelentését az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Felülértékesítés (Upsell)


Felülértékesítésről beszélünk akkor, ha egy magasabb árú terméket vagy szolgáltatást adsz el egy olyan ügyfélnek, aki korábban már vásárolt tőled.

 

A felülértékesítést nem egy új, hanem egy korábbi ügyfélnek szokás felajánlani – valaki olyannak, aki már bizonyította, hogy bízik benned. A kutatások szerint a felülértékesítés sok cég bevételét átlagosan 45%-kal képes megemelni.

 

A legtöbb sikeres online kereskedő állítja, hogy bevételük 80%-a ügyfeleik 20%-ától származik. Ez azt jelenti, hogy csak minden ötödik ügyfél hajlandó úgy dönteni, hogy újabb termékekre költsön pénzt, miután megállapította, hogy egy kereskedő termékei hasznosak lehetnek számára. Az ilyen személyeknek érdemes felülértékesítési ajánlatot tenni.

 

A felülértékesítést többféleképpen lehet lebonyolítani.

Megszerezheted egy ügyfél e-mail címét, amikor először vásárol tőled valamit, majd a vásárlást követően e-mailt küldhetsz neki további termékeidről. A másik lehetőség egy „Köszönjük, hogy nálunk vásárolt” stílusú oldal alkalmazása, amire az ügyfél rögtön a vásárlás után átirányításra kerül. Ez a „köszönjük” oldal lényegében egy értékesítési oldal, amely tartalmazza felülértékesítési ajánlatodat. Ezt a módszert gyakran akkor alkalmazzák, amikor az ügyfél egy e-könyvet vásárol, és a „köszönjük” oldalon felajánlják neki az újraeladási jog megvásárlását is.
 

címkék: Marketing stratégia
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!