A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!


2013/09/06
Máté Balázs, marketing tanácsadó és Doszkoty Zsolt, online marketing gyakornok
Minden arról szól, hogy a Facebook marketing mennyire hatékony és ez valóban így is van. Az elmúlt négy évben magyar kis- és középvállatok sok tucatjának hoztunk kiutat a válságból a közösségi média marketing segítségével. Te is szeretnél részesülni ebből a sikerből, de nem tudod, hogyan indulj el, melyek a Facebook marketing alapjai?  A neves márkaoldalaknak sok lájkolójuk van, így mi is a lájkok számával törődünk egyfolytában és valóban, ez az alapja mindennek! Nézzük tehát, mit kell tenned azért, hogy Facebook oldaladnak sok követője legyen!
 
A 6 legfontosabb tipp, hogyan szerezz lájkokat Facebook oldaladnak!

 

Facebook rajongók száma - mennyi az elég?

Marketing konzultáció és audit
 
Soha nincs megállás. Ezer alatti rajongótábor nem sokat ér, pár ezer sem sokat. Ha már sok ezer lájkod van, egyszer csak azt veszed majd észre, az üzlet beindult! Ez a sok ezer lájk biztosítja ugyanis, hogy Facebook oldaladnak vannak állandó látogatói, akik nyomon követik új blogbejegyzéseid, akárhányszor megosztod őket a faladon. A Facebook még mindig a közösségi média királya. Ha közösségi média oldalakon keresztül szeretnél eredményeket elérni, a Facebook az egyik a két nagy hálózat közül, amit érdemes optimalizálnod és teljes mértékben kihasználnod. Egy egyszerű Facebook oldal létrehozása még nem vezet eredményre, részletesen kidolgozott stratégia szükséges ahhoz, hogy megszerezzük hőn áhított lájkjainkat. Egy konkrét tervvel a tarsolyunkban már jó úton haladunk ahhoz, hogy minél többen kedveljék oldalunkat. Mi minden egyes új ügyfél esetében először egy tervet készítünk, jól átgondolva, az adott projektnek milyen rajongók megszerzése a fontos és őket hogyan érjük majd el. Ezzel a cikkel abban szeretnénk segíteni, hogy ötleteket adjunk a különböző stratégiák és taktikák kidolgozásához, úgyhogy folytasd és szerezz lájkokat! 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook használatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! 1.2 millió rajongónk alapján Neked is sokat fogunk tudni segíteni... Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  1.:  Legyél megnyerő

Mint minden közösségi hálózaton, úgy a Facebookon is elsődleges szempont, hogy megnyerd a közönséged. Hogy ezt elérd, a saját, személyes oldaladon is közvetlennek és aktívnak kell lenned, így a hivatalos oldal kedvelései könnyen kiegészülhetnek a személyes oldalad lájkolóival. A tartalmak megosztása és a kommentekre adott válaszok a legmegfelelőbb módjai, hogy elnyerjük követőink, ismerőseink rokonszenvét. 
Fontos, hogy készítsünk oldalunknak egy ízléses borítóképet is, amin szerepel cégünk logója, vagy pár szavas mottója. A képet linknek is használhatjuk, ami átirányítja az érdeklődőket a vállalkozásunk oldalára, továbbá meghívhatjuk ismerőseinket, hogy ily módon látogassák meg oldalunk. A lényeg, hogy mindig találjunk valami egyedi és érdekes módot arra, hogy oldalunkhoz vonzzuk a látogatókat!
 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  2.:  Oszd meg!

Az általad írt cikkek, blogbejegyzések Facebookon való megosztása a kedvelők megnyerésének fontos eleme. Ha mások cikkeit osztjuk meg falunkon, a neve kiírásával hivatkozhatunk az illetőre, így ő is látja az értesítéseket a bejegyzéssel kapcsolatban. Mások tartalmának megosztása szintén remek módszer arra, hogy megnőjön oldalunk látogatottsága, kedveltsége.
Van még egy nagyszerű módja a kedvelések begyűjtésének: játékok és vetélkedők.
Ilyen módon rengeteg lájkot lehet gyűjteni, mivel a nyertesnek járó jutalom ösztönzőleg hat a látogatókra. Ha netán a blogolásból bevételed származik, érdemes rendszeresen versenyeket rendezned a Facebook oldaladon. 
 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  3.:  Posztolj gyakran, hogy növekedj!

Másodszor is visszatérsz az étterembe, ahol finomat ettél, ugye? A bejegyzéseid látogatóid számára ízletes falatokként működnek. Így már értelme is van, hogy minőségi tartalmakat tálaljunk számukra, lájkolni fogják, sőt, meg is fogják osztani néhányan. Ne feledd! A lájkok és a megosztások, amik népszerűsítik oldalad a Facebookon. Egy népszerű bejegyzés után a közönség számít arra még több ilyen tartalmat kapjon. Kapjanak valami igazán jó, Te pedig nézd meg, mennyivel nőtt a népszerűséged!  Ez a módszer remekül működik a Facebookon!
 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  4.:  Facebook hírdetések

Ne hidd, hogy haszontalanok! Próbáld ki! A Facebook hirdetések remek eszközei annak, hogy további lájkokat szerezzünk, feltéve, hogy jól választottuk ki célcsoportunkat és más egyéb beállítási lehetőségeket. Célszerű lehet meghatározni, hogy hirdetésünk mely országokban jelenjen meg, továbbá még kiegészíteni, hogy milyen érdeklődési körű csoportot célozzon meg. Érdemes időről-időre figyelni, hogyan teljesít hirdetésünk és apró módosításokat véghez vinni a megfelelő hatás érdekében!
 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  5.:  Minőségi tartalmak megosztása

Ha minőségi tartalmakat osztunk meg egyenes a siker felé vezető út, viszont ha nincs semmi amit megosztanánk, elfelejthetjük azt, hogy új kedvelőket szerezzünk. Jó bejegyzések írásával könnyen megszerezhetjük a kívánt lájkokat. 
 

Facebook oldal Lájkszerzési tipp No.  6.:  Legyen Facebook Social Plugin az oldaladon!

Így látogatóid könnyen lájkolhatják Facebook oldalad, anélkül, hogy meg kéne nézniük. Kedveléseket gyűjthetsz, miközben látogatóid a blogodat olvassák vagy csak böngészik az oldalad. 
 

Vágjunk is bele!

Mostanra már biztos kialakult benned egy terv, vágj bele! Fogadd meg ezeket a tanácsokat, készíts egyedi, minőségi tartalmakat és készülj fel a lájkok özönére! Ha mégis úgy gondolod, Facebook oldalad kezelését szakemberekre bízod, kérd ajánlatunkat itt! 
 
 
SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 71

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.04.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
155 623
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közösségi média marketing

Web 2.0.: a közösségi web megjelenése, elterjedése és...

Webböngésző

Mi is az a webböngésző?   A webböngésző az internet...

CRM

Mi az a CRM? A CRM az angol „Customer Relationship Management” vagyis...

Mobil marketing

A mobiltechnológia fejlődésével a marketing szakemberek szinte bárhol...

Partner hivatkozás eltérítése

Egy olyan módszer, amelynek célja a partner közvetítői...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.