Hashtag a Facebookon – tudod, hogy kell használni? Megmutatjuk.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Hashtag a Facebookon – tudod, hogy kell használni? Megmutatjuk.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hashtag a Facebookon – tudod, hogy kell használni? Megmutatjuk.


2013/08/08
Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó
A Twitter bevezette és az Instagram is használja, de most megérkezett Facebook-ra is a hashtag. Hogy mi az a hashtag? Gyakorlatilag egy címke, amivel bejegyzéseidet tudod megjelölni, kategorizálni így arra rákeresve az összes témához kapcsolódó bejegyzést csoportosítva tudod megnézni. Jelölése a kettőskeresztként (#) ismert szimbólummal történik. Például leírod bejegyzésként a következőt: Már a Facebookon is elérhető a hashtag #közösségimédia. A #közösségimédia hashtag az üzenőfalon gyakorlatilag linkké alakul, amire rákattintva az összes #közösségimédia taggel ellátott bejegyzést meg tudod tekinteni.
 
Hastag a Facebookon – tudod, hogy kell használni? Megmutatjuk.

Most hogy tudod, hogyan működik, már csak azt kell kitalálnod, hogyan használd a hashtagot a Facebookon...

Mivel naponta több mint 4,75 milliárd bejegyzés születik, ami felfoghatatlan mennyiség. Hirdetőként, oldalként így nehéz eljutni a célközönséghez, mivel hatalmas a verseny.
Ha hashtaggel látod el a bejegyzésedet, bárki számára elérhetővé teszed, még akkor is, ha nem az oldalad rajongója, de éppen rákeres az általad használt hashtag-re. Magyarul lehetőséged nyílik más közönségek elérésére, csupán a megfelelő hashtag-et kell használnod.
Te is rákereshetsz különböző témákra a hashtag-ek alapján és bekapcsolódhatsz a beszélgetésbe. Így ismét új követők találhatsz, bizonyíthatod a témában való jártasságodat és főképp nem neked kell a közönséghez eljutni, hanem ők jönnek el hozzád.
 

Így használd a hashtag-eket Facebook oldaladon - onlinbe marketing tanácsadóink tapasztalatai alapján

Ha egy közösségi média és online marketinggel foglalkozó oldalt üzemeltetsz, segítséget nyújthatsz a témádhoz kapcsolódó kérdésekre. Különböző kérdésekkel fordulhatnak hozzád rajongóid, például azzal, hogyan érjenek el több rajongót, hogyan reklámozzanak hatékonyabban, hogyan használják a Google AdWords-öt, stb. Ezekre a témakörökre létrehozhatsz különböző hashtageket, pl.: #HatékonyFacebookReklám, #RajongóSzámNövelés, stb. Ezzel magad körül alakíthatsz ki beszélgetéseket és ha megfelelő válaszokat és megoldásokat nyújtasz a kérdezőknek, biztosan hasznosnak találják majd oldalad, így több embert érhetsz el.
 

Így használd a hashtag-eket személyes profilodon

De hogy egy személyes példánál maradjunk, tegyük fel, hogy barátaidnak szeretnél megmutatni egy bizonyos eseményt életedből, legyen az esküvő vagy nyaralás. Horvátországi nyaralásodról készült képeidet, bejegyzéseidet, videódat lásd el a #HorvátNyaralás2013 hashtag-gel, amire ha rákeresnek barátaid, egyszerre látják az összes bejegyzést, ami a nyaraláshoz kapcsolódik. Ebben az a jó, hogy az össze bejegyzés típust téma szerint eléred, tehát az állapotfrissítések, képek, videók, linkek egy helyen lesznek a nyaralásod témakörében, egymás után, csoportosítva, így biztosan nem lehet köztük elveszni.
 
A Facebook hashtag funkciójában az a remek dolog, hogy a LinkedIn, Twitter és Instagram hashtageket is tudja használni, így ha valamit megosztasz az egyik közösségi oldalról, annak hashtag-je Facebookon is kereshetővé válik.
Most, hogy tudod már hogyan működnek a hashtag-ek, tudod már, mire fogod használni őket?
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook használatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! 1.1 millió rajongónk alapján Neked is sokat fogunk tudni segíteni... Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

 

Facebook

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 74

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.02.28-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
70 414
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Run of Site

A Run of Site szerződések azt jelentik, hogy egy reklámcsík (banner) vagy...

Szerzői jog

A szerzői jog egy olyan szabályok összessége, amelyek egy személy...

Vásárlói személyiség (Buyer Persona)

Mi az a vásárlói személyiség (Buyer Persona)? Vásárlói személyiség (Buyer...

Neuromarketing

Egy viszonylag fiatal marketingterület, amely idegtudomány segítségével igyekszik megjósolni...

Veszteségvezető

Mit is jelent a veszteségvezető? Azok a termékek a veszteségvezetők,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.