Keresés

Menü

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

2013.08.27.

2013-08-27

MátéBalázs.hu

MátéBalázs.hu

Facebook vagy Google? Nem kell választanod, profitálj mindkettőből! Most megmutatjuk, hogyan keresőoptimalizáld Facebook oldaladat!

Egy Facebook oldal létrehozása az üzletednek, első lépésnek remek, viszont, hogy igazán beindítsuk a marketinggépezetet, és kihasználjuk a Facebook által adott promóciós lehetőségeket, a cégtulajdonosoknak keresőoptimalizálnia kell az oldalakat, bevált SEO taktikák és stratégiák segítségével. Magyarul, a keresőoptimalizálás segítségével lesz látható Facebook oldalad a Google keresőben, ami közösségi média ide vagy oda, még mindig nagyon fontos dolog!


 
 
 

Az öt alapvető teendő Facebook oldalunk keresőoptimalizálásához

Az alábbi SEO technikákat magukban foglaló öt pont segíthet annak biztosításában, hogy vállalkozásod megjelenjen a Google keresőben és ott minél jobb helyet foglaljon el!
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 1 – Kiemelt fotók 

Használd a fotó kiemelés funkciót! Célszerű lenne gyakran megváltoztatnod a felső öt kiemelt fotót annak biztosítása érdekében, hogy a látogatók bármikor az oldaladra lépnek, olyan sorrendben lássák a képeid, amilyenben Te szeretnéd őket megmutatni. Ezek a képek minden egyes alakalommal frissíthetők, amikor új fénykép kerül fel az oldalra, de beállíthatod úgy is, hogy egy állandó, a stílusodhoz igazodó látvánnyal csald magadhoz látogatóidat. Persze fontos, hogy a frissítést ne fejtsd el, ne látszódjon állónak az oldalad. Ezen kiemelt fotók magyarázó szövegezésére gondosan ügyelj, legyenek benne keresőszavaid, amelyeket potenciális ügyfeleid beírnának! 
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 2 – Kulcsszavak a bemutatkozásban.

Sokan teljesen kitöltetlenül hagyják vagy nem fordítanak kellő figyelmet céges oldaluk adatlapjának kitöltésére. Itt nem egy-két mező kitöltése és pár szó beírása szükséges csupán, hanem minden mező részletes és átgondolt megfogalmazása. A keresőoptimalizálás alapú marketing szövegek megírása nem könnyű feladat, hiszen meg kell felelnünk a keresők igényeinek ugyanakkor figyelemfelkeltő és a vevők számára is csábító szövegeket kell írnunk. Ha nem vagy ebben járatos, vagy nem sikerül úgy, ahogy vártad, nem hozza az eredményeket a keresőkben, bízd inkább szakemberre. 
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 3 – Hintsük meg az oldalt is kulcsszavakkal

A kulcsszavak még mindig elektromágnesként működnek a keresőmotorok számára. Alkalomadtán érdemes a szövegkörnyezethez illő kulcsszavakat használni bejegyzéseinkben, fényképeink leírásában és az oldalon előforduló kommunikációban is, hogy ezzel növeljük oldalunk SEO értékét.
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 4 – Egyedi URL

Soha ne érd be a regisztráció után kapott URL címeddel. Lehetőséged van egyedi URL azonosítót megadni, az itt leírt módon, ezzel hozzásegítve felhasználóidat, hogy könnyebben felismerjék az általad kialakított brandet, és annak elérhetőségét.
 

Facebook keresőoptimalizálási tipp No. 5. – Linkeld Facebook oldaladat kívülről

A Google keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme még mindig a linkmarketing. Igaz ez Facebook oldal esetében is. Szerezz kívülről Facebook oldaldara mutató linkeket, és használd bennük a megfelelő kulcsszavakat! Vigyázz, a linkelés veszélyes dolog! Ne használj automatikus linkgyűjtő programokat, és ne gyűjts spam jellegű linkeket! Az ilyennel többet árthatsz, mint segítesz. Gyakran célszerű a linkmarketinget is hozzá értő szakemberre bíznod! 
 
 

1,2 millió rajongót kezelünk Facebook oldalinkon keresztül. Bízd ránk Facebook oldalad kezelését, vagy komplett online marketingedet, és a te oldalad is szárnyalni fog! Kattints ide és kérj ajánlatot, és készülj fel az ügyfelek dömpingjére! 

 
címkék: Facebook, SEO, keresőoptimalizálás, SMM
Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

Növekedett a meta leírások hossza, mit jelent ez a SEO szempontjából?

2018-01-10

A Google 2017 novemberétől hosszabb kivonatokat vesz át weboldaladról, így a meta desciption mérete is növekedhet? Mit jelent ez a SEO szempontjából és mennyire érdemes növelni a meta leírás hosszát? 

A keresőoptimalizálás folyamatosan változó alapokon nyugvó tudomány. 2018-ra rengeteg minden megváltozott, de sok minden maradt is ugyan az, ami eddig fontos volt a SEO-ban. Külföldi irodalmazás és saját kutatásaink alapján mutatjuk, mit tegyél meg azért,

Hogyan legyek az első a Google találati listáján 2018-ban?

2018-01-08

A keresőoptimalizálás egy folyamatosan változó, bővülő területe a digitális marketingnek, éppen ezért nehéz egyetlen egy stratégiát találni rá, ami az idők végezetéig jó eredményeket garantálna. A Google...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!