Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Így változik ezen a héten a Facebook

Marketing Professzorok

Közösségi média marketing


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Változik a Facebook algoritmusa - így kerülnek ki ezentúl a hírek a hírfolyamodba!

2015.04.29.

Szerző: Csonka Nikoletta

Változás a Facebook hírfolyamon - így módosítják az algoritmust

Ezen a héten három újdonságról is hírt kaptunk a Facebook világával kapcsolatban. Úgy tűnik, a közösségi média óriás továbbra is finomítgatja szuper-titkos algoritmusát, amelyben azt határozza meg, mi minden kerüljön ki hírfolyamodba. Nézd meg, mire számíthatsz jövő héttől!


„Barátságosabb” hírfolyam

Az első – és talán leglátványosabb – frissítés célja, hogy kiegyensúlyozza az organikus és a fizetett megjelenéseket az oldalak esetében. Másrészt természetesen az sem utolsó cél, hogy a Facebook a felhasználói élmény javítása végett azt szeretné elérni, hogy az egyéni hírfolyamokban sokkal inkább a barátok, ismerősök állapotfrissítéseit lássuk, sem mint az oldalakét. Ez persze ismét azt jelenti, hogy az oldalak számára az emberek elérése nehezebbé válik majd.

Innentől kezdve tehát személyes oldaladon sokkal inkább a hozzád közel álló barátok (akikkel sűrűbben vagy interakcióban) híreit látod majd.

 

 

Az interakciók kevésbé kerülnek ki a hírfolyamba

Az előzővel párhuzamosan úgy tűnik a hozzászólások, megosztások és kedvelések (az interakciók) kevésbé kerülnek majd ki a hírfolyamba. Az utóbbi időben sűrűn találkozhattál ezzel. Amikor egy ismerősöd valamihez hozzászólt, az a te hírfolyamodon is megjelent. Ezt a tendenciát most visszaszorítja a Facebook, ami szintén az elérések csökkenéséhez vezet majd.

 

Több hír is érkezhet egy oldaltól, ismerőstől

Végre valami jó hír is: az előzőek alapján sokkal szigorúbb lett a szabály, hogy mely oldal kerülhet ki egy felhasználó hírvonalára. Eddig az algoritmus arra is ügyelt, hogy egy adott oldalnak csak kis számú posztja jelenhessen meg a felhasználó idővonalán – tehát hiába kedveltél egy oldalt, aki negyed óránként posztolt, csak bizonyos számú hírt láthattál belőle. Mostantól ez a szabály egy kicsit többet enged majd: ez továbbra sem jelenti azt, hogy az adott oldalak minden egyes posztja megjelenik a hírfolyamban, de valamivel több, mint eddig.

 

 

Szeretnél több mindent tudni a Social Media Marketingről? Gyere el Közösségi média alapok tanfolyamunkra, ahol a Facebook céges használatáról kaphatsz bővebb információt! Kattints ide a részletekért: Közösségi média tanfolyam

Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Szavazatok száma: 0 https://www.matebalazs.hu/facebook-algoritmus-valtozas-.html

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: SMM

Közösségi média marketing? Miért nem használod a Redditet?

2018-12-07

Sokan még csak nem is hallottak a Redditről, vagy sosem foglalkoztak vele, mert egyszerűen nem tudják komolyan venni. Pedig sok világcég sikerrel kommunikál a Redditen. Mutatjuk a gyakorlati példákat!

Hogy működik a LinkedIn algoritmusa (és hogyan optimalizálj rá)?

2018-12-03

A LikedIn egyre fontosabb szereplővé válik, nem csak a B2B, de a B2C online marketing kommunikációban is. Hogyan működik az algoritmusa, hogyan érhetsz el rajta minél több embert posztjaiddal? Mutatjuk! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!