Keresés

Menü

Újra hatalmas változások a Facebookon az Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Újra változások az Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!

2013.04.18.

Újra hatalmas változások a Facebookon az  Idővonaladban! Vajon te szeretni fogod? Ismerd meg, mi változik!

 

A Facebook lassan mindenkinél bevezeti az új Idővonal dizájnt, ami miatt ismét sokan háborodnak fel, de ahogy eddig is, valószínűleg most is gyorsan sokan alkalmazkodnak. Ahogy a rajongói oldalak is új dizájnt kapnak, sokakat meglephet, hogy az admin panel is megváltozik. 

 

 

 

 

 

 

A Facebook admin panel változásai

A változás igazából csak egy részt érint, ami viszont sokaknak lényeges lehet. Az admin panel legtetején található értesítések felület eltűnik, helyét átveszik a bejegyzések. Ez igazából azért is érthetetlen lépés, mivel ugyanezt a részt az Insights-on belül is megtekinthetjük, ráadásul sokkal bővebb információkkal. Amiért azonban logikus (legalább a Facebooknak), az nem más, mint hogy itt hirdethetjük bármelyik postunkat. Ezzel a lépéssel szeretne ösztönözni a Facebook hirdetett bejegyzések létrehozására. Ezt tekintve az értesítéseknek sem volt több funkciója, mivel azt is megtekinthetjük a menüsorban ugyanúgy, mint személyes profilnál, azonban ez most egy plusz kattintást igényel, és kevésbé átlátható a formátuma, mint eddig. De nyilván a Facebook is pénzből él…
 
 
A Facebook admin panel régi kinézete
 
A megszokott, régi admin kinézet
 

Az új Facebook admin panel célja a hirdetésre ösztönzés

Az új admin panel bejegyzés részénél megtekinthetjük azok címei mellett, hogy mennyi embert értünk el velük organikusan (tehát fizetés nélkül), a mellett lévő oszlopban pedig azt láthatjuk, hogy mennyi embert értünk el, ha fizettünk a megjelenéséért. Az utolsó oszlopban a bejegyzés hirdetésére van lehetőség, így az egész egyszerűségéből látszik, hogy valójában az a cél, hogy minél többet hirdessünk.
 
Az új Facebook admin
 
Az új admin kinézete
 
 
Ez a lépés egyúttal a Facebookon megjelenő cégeknek szól, akiknek a figyelmét ezzel hívják a közösségi média marketing lehetőségeire és nem csak az egyszerű hirdetések, de az összetettebb kampányok fontosságára is.
 
Sajnos a változtatás visszavonására nincs lehetőség, így aki már megkapta az új dizájnt, annak sajnos hozzá kell szoknia, aki pedig meg még mindig az értesítéseket látja, élvezze ki, amíg teheti.
 
 
 
 

Ha szeretnél többet megtudni a Facebook hasznlatáról, gyere el Facebook alapok tanfolyamunkra, és tanuld meg, mi vezet az eredményességhez! Részletekről tájékozódj itt:Facebook alapok  tanfolyam! 

 

 

 

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos online marketing tanácsadó

címkék: Facebook
A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

Hatékony Facebook marketing 2018. Komplett útmutató.

2017-10-25

A közösségi média marketing nagyágyúja még mindig a Facebook, és még mindig lehet organikus elérésekkel milliós nagyságrendű embert elérni.

Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó válaszol.

Nézheti a Facebook álhírnek a posztjaidat?

2017-09-24

Tavasszal a Facebook belekezdett az álhírek elleni harcba. Tudnod kell, mit NEM tehetsz, ha nem szeretnéd, hogy cikked álhírnek minősüljön. Az online marketing tanácsadó...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!