Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!

Keresés

Menü

Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!

Marketing Professzorok

Facebook


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Újabb gyökeres nagy átalakulás a Facebook oldalak kinézetében!

2014.03.11.

Szerző: Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalakk még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez az elrendezés,

Ezen a héten elkezdődnek a Facebook oldalak át- vagy inkább visszaalakulásai. Az elég kaotikus két oszlopos rendszert a profilokon visszaállították már, de a céges oldalak még mindig ugyanúgy néznek ki. Valljuk be, kicsit átláthatatlan ez az elrendezés, ezért örülünk, hogy végre a Facebook összes felülete a régi, legalábbis logikusabb lesz. De nézzük, pontosan miket is érint a változás.


Új idővonal dizájn az oldalakon

Az oldalak idővonala két oszlopos marad, azonban a jobb oldali oszlopban csak az oldal bejegyzései lesznek megtekinthetők, mint ahogy az a profilokon is működik. A bal oldali oszlop is a profilokéhoz fog hasonlítani, itt lesznek megtalálhatóak a névjegy, térkép, elérhetőség, fotók és videók ikonok, tehát minden, ami eddig a borítókép alatt volt. 
 

Könnyebb hozzáférés az admin felülethez

Ezentúl teljesen mindegy, hogy éppen merre jársz az oldalon, minden bejegyzéssel, reklámmal kapcsolatban láthatsz fontos információkat. A This Week menüben további fontos információkat és adatokat érhetünk majd el.
Új navigációs funkció is helyet kap az oldal tetején, amivel könnyebb lesz elérni a beállításokat és az oldalelemzéseket. A Build Audiene (Közösségépítés) funkció az oldal tetején segít könnyebben elérni az Ads Manager fiókot.
 
 

Komplex marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

Figyelendő oldalak

Az új oldal dizájn mellé egy új, Figyelendő oldalak nevű funkciót is kapunk. Ez egyébként már eddig is látható volt bizonyos oldalakon, de most ez is sokkal átláthatóbbá és kezelhetőbbé válik. Ezen a felületen oldalunkhoz hasonló oldalakat, a konkurenciát figyelhetjük és összevethetjük saját oldalunk teljesítményével.
Az Áttekintés fülön fontos adatokat láthatunk majd a megfigyelt oldal adatainak alakulásáról. A Bejegyzések fülön láthatók lesznek a konkurens oldalak legjobban teljesítő bejegyzései is. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Facebook
Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

Facebook Live utazási irodáknak, hoteleknek, éttermeknek – Mit, miért, hogyan

2018-08-09

Valószínűleg tisztában vagy vele, hogy utazási irodád, éttermed vagy hoteled  Facebook oldalán élő videóközvetítéseket is indíthatsz....

A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár több külsős cég, vagy akár ismerőseid is hozzájuthatnak ezekhez, de akár a fiókodhoz is. Hogyan kerüld ezt el? Mu

Így szabályozhatod, hogy mit látnak rólad mások a Facebookon

2018-08-02

A Facebook az új uniós adatvédelmi rendelet ellenére is hozzáférhet adataidhoz, de ha nem jól állítottad be a láthatósági beállításokat, akár több külsős cég, vagy akár ismerőseid is hozzájuthatnak ezekhez,...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!