Keresés

Menü

Engedély alapú marketing, azaz a Permission Marketing jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Engedély alapú marketing


Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing lényege szintén az, hogy a
felhasználókkal történő kapcsolatfelvételhez, vagy egy hirdetés megjelenítéséhez a felhasználó
előzetes beleegyezése és engedélye szükséges. Ez a fajta marketing arra a tényre alapszik, hogy a
felhasználók egyre inkább igyekeznek kizárni a minden nap látott hirdetések végtelen ostromát. Az
alapelv az, hogy egy cég könnyebben lesz képes megnyerni egy lehetséges ügyfelet, ha az az ügyfél
előbb engedélyt ad arra, hogy kapcsolatba lépjenek vele (vagy megmutassanak neki egy reklámot).

A keresőmarketing természetéből adódóan egy bizonyos engedély alapú marketingnek tekinthető,
hiszen a keresőtalálatok között olyan fizetett hirdetések jelennek meg, amelyek relevánsak a
felhasználó kereséséhez.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás
Internetes biztonság

Nem is hinnéd mennyi mindent tud rólad az internet!

2018-10-18

Az internetezők számára különösen kényes témává vált a magánélet kérdése az elmúlt évek során. A közösségi média sokakat megoszt azzal kapcsolatban, hogy megéri-e annyi személyes adatot nyilvánosságra hozni magunkról a „teljes közösségi élményért” cserébe.

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt

Így növelheted meg Instagram követőid számát egyetlen hónap alatt (1. rész)

2018-10-14

Az Instagram népszerűség-hulláma már évekkel ezelőtt elkezdődött, és a mai napig is tart. Sokan azonban nem tudják, hogyan szerezzenek cégüknek vagy akár személyesen maguknak több Instagram követőt. Mutatjuk!

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!