Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Engedély alapú marketing, azaz a Permission Marketing jelentése, jellemzése és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Engedély alapú marketing


Az Opt-in regisztrációkhoz hasonlóan az engedély alapú marketing lényege szintén az, hogy a
felhasználókkal történő kapcsolatfelvételhez, vagy egy hirdetés megjelenítéséhez a felhasználó
előzetes beleegyezése és engedélye szükséges. Ez a fajta marketing arra a tényre alapszik, hogy a
felhasználók egyre inkább igyekeznek kizárni a minden nap látott hirdetések végtelen ostromát. Az
alapelv az, hogy egy cég könnyebben lesz képes megnyerni egy lehetséges ügyfelet, ha az az ügyfél
előbb engedélyt ad arra, hogy kapcsolatba lépjenek vele (vagy megmutassanak neki egy reklámot).

A keresőmarketing természetéből adódóan egy bizonyos engedély alapú marketingnek tekinthető,
hiszen a keresőtalálatok között olyan fizetett hirdetések jelennek meg, amelyek relevánsak a
felhasználó kereséséhez.

címkék: Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!