Keresés

Menü

Ismerd meg az egyszeri ajánlat jelentését és magyarázatát az online marketing szakszótárból!

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Egyszeri ajánlat definíciója


Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges vásárlóra, hogy az azonnal vásároljon valamit. Az egyszeri ajánlatok lényege és legalapvetőbb, legfontosabb része, hogy a látogató tiszta és egyértelmű figyelmeztetést kap arról, hogy kizárólag ez az egy lehetősége adódik egy termék megvásárolására, és ha most visszautasítja az ajánlatot, akkor soha többé nem élhet majd ezzel a lehetőséggel.

 

Mikor találkozhatunk egyszeri ajánlattal?

 

Az egyszeri ajánlatokat „Köszönjük vásárlását” típusú üzenetek mellett szokás feltüntetni, miután egy látogató megvásárolt egy terméket, feliratkozott egy hírlevélre, vagy regisztrált a webhelyre.
 

címkék: Marketing stratégia, Online marketing
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!