Keresés

Menü

Egyéni terméktulajdonság, azaz az Unique Selling Proposition jelentése, jellemzés és magyarázata az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

Egyéni terméktulajdonság


Az egyéni terméktulajdonság (angolul Unique Selling Proposition – USP) az, ami termékedet vagy szolgáltatásodat különbbé teszi a versenytársaidétól az által, hogy jobb színben tünteti fel az adott terméket vagy szolgáltatást. A FedEx USP-je például az volt, hogy a cég garantálta a csomagok kézbesítését egyetlen éjszaka alatt. Ez az egyéni terméktulajdonság volt az, ami a FedExet minden idők egyik legsikeresebb szállítmányozással foglalkozó vállalatává tette.

 

Egy jó és meggyőző USP elengedhetetlen része az értékesítései leveleknek, hiszen egy nagyon jó okot kell adnod a lehetséges ügyfeleknek, hogy a te kínálatodból válasszon a versenytársaidé helyett.

 

Szó szerint bármi feltüntethető egyéni terméktulajdonságként – ha a terméked olcsóbb, könnyebb, jobb az illata, egészségesebb, mint a versenytársaidé, vagy ha szolgáltatásod gyorsabb esetleg kényelmesebb másokénál, akkor máris van valamid, amit csak te vagy képes megadni az embereknek. Ez a te céged/terméked/szolgáltatásod egyéni terméktulajdonsága.
 

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!