notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egy webáruház nyitásának és üzemeltetésének jogi feltételei. Webáruház készítés, keresőoptimalizálás, online marketing tanácsadás

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Egy webáruház nyitásának és üzemeltetésének jogi feltételei. Hogy mindennel tisztában légy!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egy webáruház nyitásának és üzemeltetésének jogi feltételei. Hogy mindennel tisztában légy!


2013/07/29

A világháló egyre nagyobb teret követel magának a médiapiacon, hiszen egyre több ember szórakozik és tájékozódik az internet segítségével és ez a térhódítás még jó darabig nem fog lassulni, sőt! Ennek köszönhetően egyre több webáruházzal találkozhatunk böngészés közben, melyeknek még mindig csak töredéke teljesen jogszerű! A következőkben minden információt elárulunk neked a webáruház készítésének és üzemeltetésének előírásairól, szabályairól!  

Webáruház készítés, keresőoptimalizálás, online marketing tanácsadás

 

 

 

Webáruház indításának feltételei

Pihengetünk?
 
1. Valamilyen gazdasági forma megléte. Természetesen az interneten való kereskedés sem mentesít senkit az adófizetés és egyéb vállalkozáshoz kapcsolódó kötelezettségek alól, tehát mindenféleképp számlaképesnek kell lennünk! 
 
2. Céged tevékenységi körében szerepelnie kell a „4791 – Csomagküldő, internetes kiskereskedelem”-nek. 
 
3. Működési engedélyre nincs szükség, de  a kereskedelmi tevékenységet a területileg illetékes jegyzőnek be kell jelenteni. Vannak települések ahol elérhető erre a célra rendszeresített “Kereskedelmi tevékenység bejelentése” elnevezésű bejelentő nyomtatvány, míg máshol érdeklődni kell a jegyzőnél, hogy pontosan milyen módon lehet a bejelentést megtenni. A bejelentést követően a jegyző 10 napon belül határozatot hoz és nyilvántartási számot ad ki. 
 
4. A fogyasztóvédelem sem fog téged figyelmen kívül hagyni! Számíthatsz próbavásárlásokra és minden kérdésben kíméletlenül tesztelnek majd. 
 
5. Speciális termék esetén szükséges a külön szakhatósági engedély megléte.
 
6. Amennyiben a vásárlónak nem személyesen kell átvennie a tőled vásárolt terméket, nincs szükség üzlet vagy vevőszolgálati helyiség fenntartására.
 

Amiket meg kell jelenítened a webáruházadban!

 
1. Cégnév, cégszerű elnevezés
 
2. Adószám, cégjegyzékszám, cégbíróság megnevezése, vállalkozói igazolvány száma és okmányiroda neve
 
3. Email címed, telefonszámod, engedélyek és nyilvántartási számok, kapcsolattartó neve
 
4. ÁSZF, termékkínálat elnevezése, megrendelési információk, adatkezelési és adatvédelmi információk, a fizetési módok és azoknak lépései, garanciális feltételek
 
5. Az “elállás jogának” ismertetője, az elállás jogának gyakorlásának gyakorlati lépéseinek leírását 
 

A vásárlónak kiküldött csomagnak tartalmaznia kell: 

- A részletes nyomtatott tájékoztatót a 8 munkanapon belüli, indoklás nélküli elállási jogáról

- A számlát

- A garancialevelet

 

Ha szeretnél te is egy nagy látogatottságú weboldalt, bárki készítette is honlapodat, mi segítünk! Keress minket itt! 

 

Szerző: Máté Balázs és Simon Roland online marketing tanácsadó

Hatékony honlapüzemeltetés Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 4.7




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.07.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
290 078
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Földrajzi hely alapú célzás

Lehetővé teszi, hogy a lehetséges ügyfeleket tartózkodási helyük alapján célozd meg a...

tartalommarketing

Mit jelent a tartalommarketing? Tartalommarketingnek hívják azt a marketing...

Indexelés

Az indexelés az olyan „jelentőséggel bíró” kulcsszavak automatikus összegyűjtése,...

Opt-out

Egy önkéntesen, vagy automatikusan történő opt-in- ből való kikerülés (például...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a találatok feletti...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.