Egy zseniális gerilla kampány a DHL-től: reklámozzanak a konkurenciáim! Marketing tanácsadás.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Egy zseniális gerilla kampány a DHL-től: reklámozzanak a konkurenciáim!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Egy zseniális gerilla kampány a DHL-től: reklámozzanak a konkurenciáim!


2014/02/21
Máté Balázs, online marketing tanácsadó
A DHL, anyagi okokra hivatkozva, a TV kampányok helyett inkább egy gerilla kampányba fogott: saját konkurenciái vitték ki azt a trójai falovat, melyen az álltű: A DHL gyorsabb! Nagyon jó ötlet, nézd meg te is a videót!
 
Egy zseniális gerilla kampány a DHL-től: reklámozzanak a konkurenciáim! Marketing tanácsadás.
A történet már nem mai, de nagyon mókás, hétvégére pont jó lesz... A DHL hatalmas, nehezen cipelhető kartondobozokat gyártott, melyre ráírta: A DHL gyorsabb. Persze, ezt a konkurencia nem vette volna át, ha nem folyamodnak egy kis trükkhöz. Bevonták a dobozokat termo fóliával, mely hideg hatására teljesen besötétedik, így nem látszik a felirat. Így adták fel a csomagokat, melyek a szállítás alatt felmelegedtek, így láthatóvá vált a reklámszlogen. Annál jobb videót készíteni, mint amikor az UPS és egyéb konkurenciák szenvedve cipelnek hatalmas „A DHL gyorsabb” feliratú csomagokat, nehezen lehet elképzelni! Nézd meg te is a videót, oszd meg ismerőseiddel, nekik is biztos nagyon fog tetszeni! :)
 
 
 
 

Komplex marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1.3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!




Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Brand Stacking

  Brand Stacking - márka halmozás  Több találat ugyanarról a webhelyről a keresési...

Beszorított videó

A squeeze, azaz beszorított videók azok a videók, amik a leadfogó oldalakon jelennek meg. Ezek a...

Kulcsszó halmozás

Az internet hajnalán a keresőmotorok még csak kezdetleges funkciókkal...

Hirdetéscsoport

A hirdetési csoport jelentheti a hirdetések bármilyen csoportba rendezését, azonban a Google...

Minőségi pontszám

Egy számban kifejezett minősítés, amelyet az AdWords különböző...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.