notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Designer nélkül igényes weboldal létrehozása

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Így lehet igényes weboldalad teljes munkaidős designer alkalmazása nélkül

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így lehet igényes weboldalad teljes munkaidős designer alkalmazása nélkül


2017/04/03
Mocsy

Egy igényes tartalommal nem rendelkező internetes oldal nem fogja felkelteni a látogatók érdeklődését. De mi a teendő, ha nem szeretnénk teljes munkaidőben designert alkalmazni? Ha ezt olvasod, akkor bizonyára szeretnél weboldalad tartalmának igényes és megnyerő külsőt adni, amellyel nem csupán felkeltheted a látogatók figyelmét, hanem emlékezetesebbé is teheted számukra oldalad böngészését – ezzel biztosíthatod, hogy később szívesebben visszatérjenek majd hozzád.

Igényes weboldal

Ha azonban kisebb vállalkozásod vagy céged számára készült az oldal, akkor elképzelhető, hogy az első lépést is nehéz megtenni egy igényes design kialakítása felé – elvégre nem mindenkiből lesz designer.

A következő lehetőségek állnak rendelkezésedre, ha nem szeretnéd, vagy nem tudod saját magadnak elkészíteni weboldalad grafikai arculatát – vagy nem fér bele a költségvetésedbe egy profi designer alkalmazása teljes munkaidőben.

 

Igényes megjelenés designer nélkül – Vásárolj előre elkészített témát


A legolcsóbb opció egy nagyszerű webdesign eléréséhez egy előre elkészített design vásárlása. A téma egy afféle „maszk” weboldalad számára, amely segítségével testre szabhatod az oldal színeit, menüelemeit, betűtípusait és rengeteg más vizuális részét is. Ezek a témák első sorban WordPress alapú weboldalak számára készültek.

Az ilyen előre elkészített témák előnyei:
•    Minőség
•    Kész kóddal kaphatók
•    Automatikusan frissülnek a WordPress frissítésekor
•    Megfizethetők
•    Gyakran reszopnzívak, tehát mobil és egyéb eszközökön is működnek

Az ilyen témák hátrányai, hogy ha bármilyen változtatást szeretnénk végezni rajtuk, akkor szükségünk lesz valakire, aki ért a CSS-hez.

 

Igényes megjelenés designer nélkül – Alkalmazz szabadúszót

Pihengetünk?

 

Ha nem szeretnénk teljes munkaidőben foglalkoztatni egy designert, akkor egy másik nagyszerű lehetőség egy alkalmi munkákat vállaló, szabadúszó alkalmazása.

A legnagyobb előny ilyenkor a megtakarított időből származik. Ha nem szeretnéd saját magad megtanulni a webdesign különböző fogásait, egy tehetséges szabadúszóra bízhatod ezt a feladatot, míg te azokra a dolgokra koncentrálhatsz, amelyek számodra a legfontosabbak.

Érdemes azonban észben tartani, hogy amint a szabadúszó végez a megállapodásban szereplő munkájával, további szolgáltatásokért valószínűleg újabb költségeket kérhet a későbbiekben. Ezért érdemes valamennyire érteni például a CSS-hez (WordPress oldal esetén), hogy a későbbiekben apróbb változtatásokat végezhessünk weboldalunkon külső segítség nélkül.

 

Igényes megjelenés designer nélkül – Keress egy design irodát


Ha oldalad tartósabb karbantartást igényel, akkor érdemes hosszabb távra tervezni. Ilyen esetben tökéletes megoldás lehet egy professzionális design-szolgáltatás igénybe vétele. Ez az összes opció közül a legelőnyösebb.

Számos érv szól egy profi design-cég mellett, ezek közül néhány fontosabb:
•    Minőség – egy designirodától általában a lehető legjobb minőségű designt várhatjuk el
•    SEO – a legtöbb profi szolgáltatáshoz hozzátartozik a keresőoptimalizálás, azaz a SEO is
•    Reszponzív weboldalak – akár egy asztali számítógépen, akár egy tableten vagy okostelefonon tekintik meg oldaladat a látogatók, biztosan egy arra az eszközre készített verziót böngészhetnek majd

Természetesen a legjobb minőség és teljesítmény nem a legolcsóbb opció. A szükségleteid és a költségvetésed közötti egyensúly és kompromisszumok döntik majd el, hogy melyik lehetőség a legmegfelelőbb számodra.

Honlapkészítés

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 109

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.08.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Pihengetünk? mobile
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
337 715
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Szavazás

A szavazás egyfajta közvélemény kutatás egy adott csoporton...

Branding

A branding kifejezésnek két jelentése van   1. A branding...

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email kiküldése egy feladó IP...

marketing

Mi az a marketing? 72 szakértő válaszol A marketingnek számos...

Címke

Olyan szavak vagy kifejezések, amelyeket a weboldalak tartalmaihoz (blogbejegyzések, videók,...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.