Keresés

Menü

Ügyfélkapcsolat-kezelő (Customer Relationship Management – CRM) jelentése, jellemzése és haszna az online marketing világában.

Marketing Professzorok

CRM


CRM jelentése

Olyan szoftver, amely segít a nagyobb cégek ügyfeleinek nyilvántartásában, és az ügyfélkapcsolatok megjelenítésében, illetve ezek rendezésében.

 

Példa a CRM-re

Például lehet egy olyan adatbázis, amely részletes információkat tartalmaz az ügyfelekről, akik ez alapján egyszerűbben párosíthatók a különböző termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Segítségével például azokat az ügyfeleket értesíthetjük az újdonságokról, akik számára azok relevánsnak számítanak.

címkék:
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!