Keresés

Menü

A CPA hálózat, azaz a CPA Network jelentése, jellemzése és értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Nemzetközi online marketing trendek, cikkek kéthetente a levelesládádban. Semmi spam, csak hírek!

Iratkozz fel MOST!

Hírlevél feliratkozás





Ha nem szeretnél lemaradni a legfrissebb online marketing cikkeinkről, iratkozz fel hírlevelünkre, vagy kövesd LinkedIn, Google Plus vagy Instagram oldalunkat!

CPA hálózat


Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé teszik, hogy a hirdetők egyszerre több közvetítővel is felvehessék a kapcsolatot.

 

CPA hálózat a gyakorlatban

 

Tegyük fel, hogy egy cég új CPA kampányt indít, amelynek célja 10 ezer érdeklődő látogató (lead) bevonzása. Ennek érdekében felveszi a kapcsolatot egy CPA hálózattal, majd miután megegyeztek a kampány feltételeiről, a hirdető cég ajánlata felkerül a hálózat kampánylistájára. A CPA hálózatoknak általában számos közvetítő tagjuk van, akik kiválaszthatják a felsorolt kampányok közül azokat, amelyekkel előreláthatólag a legtöbb profitot képesek termelni.

 

Minden így keletkezett lead (tehát bevonzott érdeklődő) után a hirdető egy bizonyos összeget fizet a közvetítőnek és a CPA hálózatnak.

A felajánlott kampányokat böngésző CPA közvetítők számára az érdeklődőnkénti kifizetés, és –ami még ennél is fontosabb – az EPC (Earning per Click - kattintásonkénti kereset) értéke, ez utóbbi mutatja meg, hogy az ajánlat milyen jól konvertál.

 

Egy közvetítőnek nincs más dolga mint rákattintani a kiválasztott kampány nevére, és máris megkaphatja a saját ajánlathoz tartozó hivatkozását, amelyet aztán PPC kampányaiban reklámozhat vagy elhelyezheti azt saját webhelyén. A CPA hálózat segítségével a látogatók mindegyike visszakövethető arra a közvetítőre, akin keresztül az meghirdetett ajánlat oldalára érkeztek.

 

A hirdetők számára a CPA hálózatokkal való együttműködés nagyszerű módszer lehet az ügyfélbázis gyarapítására illetve az értékesítések számának növelésére, hiszen a hirdetőnek nem kell a teljes beérkező forgalomért fizetnie, csak ha egy közvetített látogató el is végzi a kijelölt cselekvést.

 

CPA ajánlatok 


A CPA ajánlatok közvetítése rendkívül profitálható lehet, azonban az alábbiak alapos ismerete és egy bizonyos mennyiségű tapasztalat szükséges hozzá:

 

  • Azon ajánlatok kiválasztása, amelyek profitáló kampányokká alakíthatóak.
     
  • A PPC kampányban használt legideálisabb kulcsszavak kiválasztása (az átterelendő forgalom bevonzása érdekében).
     
címkék:
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!