Keresés

Menü

A CPA hálózat, azaz a CPA Network jelentése, jellemzése és értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok
Már csatlakoztam Köszi, most nem

CPA hálózat


Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé teszik, hogy a hirdetők egyszerre több közvetítővel is felvehessék a kapcsolatot.

 

CPA hálózat a gyakorlatban

 

Tegyük fel, hogy egy cég új CPA kampányt indít, amelynek célja 10 ezer érdeklődő látogató (lead) bevonzása. Ennek érdekében felveszi a kapcsolatot egy CPA hálózattal, majd miután megegyeztek a kampány feltételeiről, a hirdető cég ajánlata felkerül a hálózat kampánylistájára. A CPA hálózatoknak általában számos közvetítő tagjuk van, akik kiválaszthatják a felsorolt kampányok közül azokat, amelyekkel előreláthatólag a legtöbb profitot képesek termelni.

 

Minden így keletkezett lead (tehát bevonzott érdeklődő) után a hirdető egy bizonyos összeget fizet a közvetítőnek és a CPA hálózatnak.

A felajánlott kampányokat böngésző CPA közvetítők számára az érdeklődőnkénti kifizetés, és –ami még ennél is fontosabb – az EPC (Earning per Click - kattintásonkénti kereset) értéke, ez utóbbi mutatja meg, hogy az ajánlat milyen jól konvertál.

 

Egy közvetítőnek nincs más dolga mint rákattintani a kiválasztott kampány nevére, és máris megkaphatja a saját ajánlathoz tartozó hivatkozását, amelyet aztán PPC kampányaiban reklámozhat vagy elhelyezheti azt saját webhelyén. A CPA hálózat segítségével a látogatók mindegyike visszakövethető arra a közvetítőre, akin keresztül az meghirdetett ajánlat oldalára érkeztek.

 

A hirdetők számára a CPA hálózatokkal való együttműködés nagyszerű módszer lehet az ügyfélbázis gyarapítására illetve az értékesítések számának növelésére, hiszen a hirdetőnek nem kell a teljes beérkező forgalomért fizetnie, csak ha egy közvetített látogató el is végzi a kijelölt cselekvést.

 

CPA ajánlatok 


A CPA ajánlatok közvetítése rendkívül profitálható lehet, azonban az alábbiak alapos ismerete és egy bizonyos mennyiségű tapasztalat szükséges hozzá:

 

  • Azon ajánlatok kiválasztása, amelyek profitáló kampányokká alakíthatóak.
     
  • A PPC kampányban használt legideálisabb kulcsszavak kiválasztása (az átterelendő forgalom bevonzása érdekében).
     
Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolból magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!

Újságíró asszisztenst keresnek a Marketing Professzorok!

2017-08-21

Ha úgy érzed, jól fogalmazol, írott anyagokat könnyen fordítasz angolról magyarra és szeretnél sok mindent megtanulni az online újságírásról, az online marketingről, akkor érdemes jelentkezned hozzánk!   

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

Te is könnyen a Google fekete listájára kerülhetsz, tudtod nélkül is!

2017-05-19

Azt hiszed, csak akkor kerülhet a weboldalad a Google fekete listájára, ha tiltott technikákat alkalmazol? Tévedsz! Megmutatom milyen könnyen elérhet a vég, és azt is, hogyan védekezz ellene! 

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!