Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Marketing Professzorok

Marketing stratégia


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

2015.12.30.

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő.

A híres üdítőital gyártó új dobása éppen ezt célozta meg: úgy szerettek volna elérni tömegeket, hogy csupán néhány embert céloztak meg legújabb kampányukban Dániábában. A kihelyezett plakátok egy hétköznapi ember számára ugyanis értelmezhetetlenek, míg egy színvakságban szenvedő el tudja olvasni az üzenetet: a Life feliratot.


Coca Cola Life - kreatív reklám, színvakoknak

Brian Orland, az ötlet egyik partnere úgy nyilatkozott, a cél éppen ez volt: sokak kíváncsiságát felkelteni, míg az üzenetet valójában nagyon kevesen érthetik. Elmondása alapján a kampány sikeres volt: a kíváncsiság sokakban győzött, és hosszasan keresték a plakát értelmét.

 

Az új, állítólag egészségesebb összetevőkkel rendelkező Coca Cola Life körül nyugaton már egyébként is sokkal nagyobb az érdeklődés, de a kampány Dániában minden eddiginél nagyobbat szólt a termékkel kapcsolatban: a 10 és 60 év közötti dán lakosság mintegy 17%-át elérték!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS
címkék: Marketing stratégia
Érzelmi alapú online marketing

Érzelem-alapú marketing - a leghatékonyabb út a vásárlóhoz

2018-10-21

Statisztikák, kiváló minőség, alacsony árak, kedvező ajánlatok – ezek mind olyan dolgok, amelyek segíthetnek ugyan eladni egy terméket vagy szolgáltatást, de hosszútávon semmit nem tesznek a márkahűség kialakítása érdekében. Gondolj csak bele – segít az ilyen papíron jól mutató tényezők közül bármelyik is...

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

Miből áll a szállodamarketing 2019-ben?

2018-10-01

6 kérdés, és 6 szakértői válasz 2019 hotel marketing trendjeiről. Mit felejts el, és mit ne hagyj ki ezentúl szállodád marketing stratégiádból tapasztalataink és kutatásaink eredményei alapján a hotel marketing világából.

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!