Keresés

Menü

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Marketing Professzorok

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

2015.12.30.

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő.

A híres üdítőital gyártó új dobása éppen ezt célozta meg: úgy szerettek volna elérni tömegeket, hogy csupán néhány embert céloztak meg legújabb kampányukban Dániábában. A kihelyezett plakátok egy hétköznapi ember számára ugyanis értelmezhetetlenek, míg egy színvakságban szenvedő el tudja olvasni az üzenetet: a Life feliratot.


Coca Cola Life - kreatív reklám, színvakoknak

Brian Orland, az ötlet egyik partnere úgy nyilatkozott, a cél éppen ez volt: sokak kíváncsiságát felkelteni, míg az üzenetet valójában nagyon kevesen érthetik. Elmondása alapján a kampány sikeres volt: a kíváncsiság sokakban győzött, és hosszasan keresték a plakát értelmét.

 

Az új, állítólag egészségesebb összetevőkkel rendelkező Coca Cola Life körül nyugaton már egyébként is sokkal nagyobb az érdeklődés, de a kampány Dániában minden eddiginél nagyobbat szólt a termékkel kapcsolatban: a 10 és 60 év közötti dán lakosság mintegy 17%-át elérték!

Szerző: Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

címkék: Marketing stratégia
Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a legfontosabb feladatunk. Sokszor nehéz dolgunk van. De segítenek a jó bevált ötletek, a nagyoktól. Mutatjuk ezeket!

A világ legsikeresebb reklámszlogenjeinek titkai

2018-05-01

Amikor egy ügyfél a teljes reklám és marketing stratégia megalkotását ránk bízza, az USP megtalálása után a szlogen kitalálása a...

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel? A szex és az online marketing kapcsolata

Tényleg bármit el lehet adni a szexszel?

2018-04-27

Szex és az online marketing? Hogyan használd ki online kommunikációd során az emberi ösztönöket, melyek még mai modern, kulturált világunkban is fontos...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!