Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

A cikkgyűjtő oldal, azaz az Article Directory értelmezése az online marketing szakszótárban.

Marketing Professzorok

Cikkgyűjtő oldal


Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek összegyűjtésre és érhetők el. A cikkeket különböző szerzők írják, akik egy ingyenes regisztrációt követően szabadon oszthatják meg tartalmaikat az oldalon. A legtöbb ilyen oldal fenntartja a tartalom minőségének ellenőrzéséhez való jogát, így egy előzetes vizsgálatot követően azt visszautasíthatják, amennyiben nem tartják megfelelőnek az oldalra.

 

A cikkgyűjtő oldalak két okból hasznosak egy online hirdető számára

 

  • A hirdetők cikkekre kereshetnek, amelyeket aztán megoszthatnak weboldalukon mint tartalmakat, amennyiben azt a szerző és a cikkgyűjtő oldal engedélyezik.

 

  • Ezen kívül saját cikkeiket is beküldhetik ezekre az oldalakra, természetesen egy olyan bennük elhelyezett hivatkozással, amely saját weboldalukra mutat. Sajnos a weboldalak népszerűsítésének ezen módszerét előszeretettel használták ki úgynevezett „cikk spammerek”, akik rossz minőségű cikkeket állítottak elő automatikusan nagy mennyiségben, hogy annyi cikkgyűjtő oldalra küldhessék el őket, amennyire csak tehették. A cikkgyűjtő oldalaknak és a keresőmotoroknak cselekedniük kellett. A gyűjtő oldalak sokkal szigorúbb minőségi ellenőrzéseket rendszeresítettek, és szerkesztőket alkalmaztak ezek elvégzésére, míg mások kénytelenek voltak megszűnni. A keresőmotorok csökkentették a cikkgyűjtő oldalakról kifelé mutató hivatkozások súlyozását, így csökkentve azok hirdetési értékét.
címkék: Marketing stratégia, Online marketing, SEO, keresőoptimalizálás

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!