Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

A fiatalok körében már nem a Facebook a menő: új közösségi médiák után néz a tizenéves korosztály

2016/03/16 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Csökken a Facebook népszerűsége: a fiatalok egyre inkább más platformok után néznek

A Facebook sikere 2004-es megjelenését követően hihetetlen ütemben növekedett – és mind a mai napig ezt a közösségi média platformot tekintjük irányt adónak úgy a mindennapi életben, mint az online marketingben is.   2016...
Online marketing tanácsadás

2016/02/04 - Máté Beatrix

Online marketing trendek 2016-ban

Az online marketing összetett és rendkívül változékony, mindazonáltal izgalmas terület lehet azoknak, akik szeretnek lépést tartalni a modern trendekkel. Minden évben új szoftverek, új hardverek, új vállalkozások, új fogyasztói szokások...
Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

2015/12/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Facebook Live mindenkinek: elérhetővé válik az élő közvetítés a közösségi média óriás felületén, mindenkinek!

A Facebook nem lassít az iramból, újabb meglepetést tartogat a felhasználók számára: A Facebook Life-et, amelyet nemsokára talán már mi is használhatunk majd! Az élő közvetítés funkciója az igazolt hírességek számára már korábban...
Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

2015/12/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!

Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő. A híres üdítőital gyártó...
A Google tudja rólad... hogy merre jártál, mikre kerestél... És meg is nézheted ezeket!

2015/12/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Google tudja rólad... hogy merre jártál, mikre kerestél... És meg is nézheted ezeket!

Tudtad, hogy minden infot megnézhetsz, amit a Google rólad tárol? Megnézheted, mikre kerestél, hol jártál (ijesztően pontosan!), milyen weboldalakat látogattál... Most megmutatjuk, hol tudod megnézni ezeket a dolgokat!
Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!

2015/12/17 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Mire kerestünk rá 2015-ben a legtöbbet Google-n? A lista meglepő és mulatságos, de tanulságos is egyben!

Kíváncsi vagy, mire voltak a legtöbben kíváncsiak 2015-ben? A Google keresési találatokból kiderül! Íme egy lista a 10 leggyakrabban keresett kulcsszóról!
Álláshirdetés: Online marketing tanácsadót keresünk!

2015/12/08 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Álláshirdetés: Online marketing tanácsadót keresünk!

Budapesti irodánkba online marketing tanácsadót keresünk! Jártas vagy az online marketing világában és munkát keresel? Próbáld ki magad nálunk, légy csapatunk része!  
Téli háttérképek: hogy hangulatosabb legyen a munka

2015/12/01 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Téli háttérképek számítógépedre

Munkánk során rengeteget ülünk a számítógép előtt, és talán Te is így vagy vele. Érdemes egy kis vidámságot, hangulatot csempészni a mindennapokba, ha mással nem is, egy gyönyörű háttérképpel mindenképpen...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Vírus e-könyv

A „vírusszerű” e-könyvek lényege, hogy széles körben...

Robot

Mik is ezek a robotok? A keresőmotorok egyik eszköze, amely folyamatosan...

Kifelé mutató hivatkozás

Azokat a linkeket nevezzük kifelé mutató hivatkozásoknak, amelyek egy...

Web 2.0

Mi is az a Web 2.0?  A web 2.0 egyrészt egy divatos kifejezés az internet...

Weibo

Mi is az a Weibo? A Weibo a mikroblogolást jelenti a kínai piacon. A világ...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.