Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.

2016/08/06 - Máté Balázs, marketing tanácsadó

Ismerősöd panaszkodik a Facebookon, de mégis dicsekszik? Ismerős?

Képzeld, ennek neve is van a közösségi marketingben, ez a humblebrag. Miért ne tedd te, vagy ha mégis, hogyan használd, hogy ne üssön vissza? Elmondom! A közösségi média marketing tanácsadó válaszol.
Bejövő hivatkozások szerzése

2016/07/05 - Borbély Brigitta

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 2.rész

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 2.rész
Bejövő hivatkozások szerzése

2016/07/05 - Borbély Brigitta

Hogyan szerezzünk bejövő hivatkozásokat? - 1.rész

A backlinkek, vagyis a bejövő hivatkozások minden igazán sikeres SEO kampány alapjai, a következő néhány tanács pedig segítségül szolgál a sikeres technika elsajátításához. – 1.rész
Nagy sikernek örvendenek a gömbpanorámás felvételek - nemsokára a Facebook is támogatni fogja ezeket!

2016/05/13 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Jönnek a 360 fokos, gömbpanorámás fotók Facebook-on is!

A gömbpanorámás fotókat már tavaly megismerhettük különféle alkalmazásokon keresztül, és a siker Zuckerberg-ék fülébe is eljutott: nemsokára már Facebook-on is élvezhetjük a különleges fotókat!
Úgy tűnik, egyre kevesebb személyes bejegyzést teszünk közzé a Facebook-on: amelyre már reagált is Zuckerberg csapata!

2016/04/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Egyre kevesebb állapotbejegyzés kerül a Facebook-ra: íme a közösségi média óriás válasza a csökkenésre!

Biztosan Te is észrevetted már, hogy míg pár éve rengeteg személyes bejegyzés, "Mi jár a fejedben" típusú poszt került a Facebook-ra – amelyet magunkról, ismerőseinknek írtunk, addig ez a tendencia mára...
A Facebook hirdetések egyik legszigorúbb szabálya módosult nemrégiben, mutatjuk a részleteket!

2016/04/18 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Módosult a 20%-os szabály a Facebook hirdetések esetében - ismerd meg Te is a részleteket!

Ha rendszeresen hirdetsz Facebook-on, biztosan neked is meggyűlt már a bajod a Facebook hirdetési rendszer egyik legszigorúbb szabályával: a 20%-os szövegszabállyal. A Facebook azonban nemrégiben enyhítette ezt a szabályt – így érdemes...
A Facebook a munkahelyen is hasznos lesz: jön a Facebook at Work, azaz a munkahelyi Facebook

2016/04/11 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A Facebook a munkahelyi környezetet is meghódítja: közeledik a Facebook at Work bevezetése!

A Facebook a munkahelyen gyakran tiltott “gyümölcs” (kivétel persze nálunk :) ), hiszen az emberek figyelmét eltereli a munkáról… Persze az okostelefonok világában már főnök legyen a talpán aki megmondja, melyik alkalmazott...
A Google Pingvin algoritmusa nagy újításokat hoz számunkra 2016-ban! Ismerd meg a részleteket cikkünkből!

2016/04/01 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Megújul a Google pingvin algoritmusa - instant büntetésekre és büntetés feloldásokra számíthatunk!

A Google Pingvin nevű algoritmusa már jó ideje az online marketingesek mumusaként lép fel, idén, 2016-ban pedig hatalmas változásra számíthatunk, amely gyökeresen változtatja meg az online marketingesek munkájának egy részét – főként az...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Rangsorolás

A rangsorolás, azaz a Ranking kifejezés magyarázatáért kattints...

Fizikai cím

Mi is az a fizikai cím? A fizikai cím az emailt feladó cég valódi címe (utca, házszám,...

Kanonikus címke

Mit mutatnak a kanonikus címkék?   A kanonikus címkék azt...

IP bemelegítés

Mi is azaz IP bemelegítés? Az IP bemelegítés egyre több email kiküldése egy feladó IP...

Kémprogram

A spyware-ek, azaz kémprogramok olyan rosszindulatú szoftverek vagy scriptek, amelyek...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.