Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online marketing cikkek

Google Ads útmutató kezdőknek

2020/05/14 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

A NAGY 2020-as Google Ads útmutató (1. rész)

Ha kezdőként szeretnél belevágni a Google Ads hirdetési kampányok készítésébe, hogy még több online konverziót szerezz céged számára, vagy...
Plasztikai sebészeti marketing: Kulcsszókutatás

2020/05/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Kulcsszókutatás plasztikai sebészeknek: Így lehetnek neked is hatékony fizetett hirdetési kampányaid

Hogyan lesz hatékony hirdetésed? Ha megfelelő kulcsszavakat használsz. Plasztikai sebészként is rendkívül fontos, hogy a legrelevánsabb szavakat használd. 
Google Ads webáruházaknak: a kezdő lépések

2020/05/12 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Google Ads webáruházaknak: útmutató kezdő ekereskedelmi webhelyeknek

Kereskedőként üzleted sikere (azaz hogy hány termékedet és szolgáltatásodat tudod értékesíteni) attól függ majd, hogy hány embernek tudod bemutatni őket. Ez így...
Így szerezhetsz több cikkötletet tartalaommarketingedhez

2020/05/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

10 módszer, amikkel új cikkötleteket meríthetsz blogod tartalmaihoz

Mit tehetsz, ha nem jön az ihlet ikszedik blogbejegyzésedhez? Mi a megoldás az írói válságra, vagy ha egyszerűen nem jutnak eszedbe új ötletek? Minden író szembesül néha az...
Google Ads fogorvosoknak: Tippek a sikeres hirdetésért

2020/05/07 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Így szerezhetsz több fogászati pácienst a Google Ads segítségével

Hogy készíts hatékony Google Ads hirdetéseket fogorvosként? Összefoglaltuk az összes fontos tudnivalót, amelyre érdemes odafigyelned, ha több pácienst szeretnél.
LinkedIn marketing 2020

2020/05/06 - Czifra Zsófia, Vendéglátás és turizmus online marketing divízió vezető

Egy hatékony LinkedIn marketing stratégia elkészítése 12 lépésben

A LinkedIn 2003-ban kezdte meg működését egy kifejezetten szakembereknek szánt hálózatépítő platformként, az elmúlt közel két évtizedben pedig több, mint 660...
A koronavírus hatása a fiatal webáruházakra

2020/05/05 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A koronavírus hatása a fiatal e-kereskedelmi cégekre

Ahogy az elmúlt hónapok során egyre tovább terjedt, az új koronavírus világszerte számtalan kis- és középvállalkozás működésébe szólt bele....
Social Media Marketing fogorvosoknak: Így csináld hatékonyan

2020/04/30 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Tippek és ötletek a közösségi média marketinghez fogorvosoknak

Az elmúlt egy évtized során jelentősen nőtt a közösségi média felhasználóinak száma, és e felhasználók között vannak jelenlegi és lehetséges...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!