Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Referencia #1 Referencia #2 Referencia #3 Referencia #4 Referencia #5 Referencia #6 Referencia #7 Referencia #8 Referencia #9 Referencia #10 Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 77 Elektronika Kft Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 Referencia #44 Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60

Online marketing cikkek

Tartalommarketing, mint nélkülözhetetlen eszköz az egészségügyben

2021/09/27 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az egészségügyi tartalommarketing nélkülözhetetlen szerepe

Az egészségügyi marketingképviselők szerepe rohamléptekkel halad egy személyes/digitális hibrid irányába, ahogyan egyre hatékonyabb módszerekkel vehetjük fel a kapcsolatot...
Webhelyegyesítés és SEO

2021/09/22 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Webhelyegyesítés és SEO – Így őrizd meg organikus teljesítményedet

Két vagy több cég egyesítése nem egyszerű feladat. Azonban, ha az így létrejövő vállalat webhelyén szeretne új ügyfelekre és üzletre szert tenni, akkor nagyon fontos,...
Youtube SEO - tippek a SEO-hoz

2021/09/15 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A YouTube SEO alapjai – Tippek a videók keresőoptimalizálásához

Annak érdekében, hogy felhasználói kényelmesen és gyorsan rátalálhassanak a számukra releváns videókra, a YouTube egy algoritmus fejlesztett ki, amely a legjobb találatok...
Display hirdetés tippek az eredményes kampányhoz

2021/09/13 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

5 profi tipp a Display hirdetések hatékony optimalizálásához

A Display hirdetések lehetőséget nyújtanak márkádnak, hogy releváns webhelyeken, alkalmazásokban és egyéb online felületeken is megjelenjen. Amennyiben szeretnél több...
A YouTube SEO alapjai

2021/09/09 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A YouTube SEO alapjai –mi az a Youtube SEO, és milyen algoritmussal dolgozik?

Egyre több cég alkalmaz YouTube SEO technikákat online marketing stratégiájuk részeként. Ez nem meglepő, elvégre a világ legnagyobb videómegosztó platformján mindenki szeretne...
landing konverziók

2021/09/01 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

10 profi marketingtipp a landing konverziók fellendítéséért

Egy konverziós emailsorozat vagy egy hirdetés általában egy olyan landing oldalra küldi a címzetteket, amely mélyebben is belemerül egy adott témába, vagy közvetlenül...
Google Ads Teljesítménytervező: Ezt fontos tudnod róla

2021/08/30 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Amit egy marketingesnek a Google Ads Teljesítménytervezőjéről tudnia kell

Az online reklámok világa végtelenül képlékeny. Habár sok trend előre megjósolható, néha még a tapasztalt marketingesek sem tudják előre megjósolni, hogy egy-egy...
e-kereskedelmi Facebook hirdetések

2021/08/25 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

7 tipp a hatékony e-kereskedelmi Facebook hirdetésekhez

Egy online üzlet, vagy webáruház népszerűsítése nem egyszerű feladat. Bármilyen marketingcsatornát is használ az ember, valahogy sosem elég jók az eredmények. Mindig több...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!