Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

online marketing asszisztens állás

2022/04/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online marketing asszisztensi állást kínálunk

Home office, rengeteg új tudás, karrierlehetőség, izgalmas feladatok. Ha ezek a szavak megmozgatnak, jelentkezz álláshirdetésünkre még ma! 
seo működése

2022/04/06 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hogyan működik a SEO?

Webhelytulajdonosként bizonyára te is nagyobb forgalmat szeretnél. Az online marketing többféleképpen is segíthet ebben, de ha egy költséghatékony, megbízható módszert...
Hogyan találd ki fogászati klinikád nevét? Ebben segítünk!

2022/04/04 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Hogyan találd ki fogászati klinikád nevét? Ebben segítünk!

Egy új fogászati klinika kialakítása óriási vállalkozás, ami több tucat kisebb feladatból áll. Az egyik apróságnak tűnő, mégis döntő...
fellelhetőség optimalizálása a googleben

2022/03/30 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Így tedd fellelhetőbbé webhelyedet az interneten

Egy jól optimalizált webhelyszerkezet szolgáltatja a sikeres SEO alapjait. De mi kell ahhoz, hogy ez a szerkezet stabilan álljon és biztosítsa a sikeres keresőoptimalizálást?
Esztétikai orvosi marketing: ezeket a marketing eszközöket ellenőrizd le 2022-ben

2022/03/28 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

2022-es marketing ellenőrzőlista esztétikai orvosi vállalatok számára

Habár az év már javában elkezdődött, még mindig eléggé az elején járunk ahhoz, hogy egy naprakész stratégiát állíthass össze magadnak az előtted...
Mit tegyen egy KKV, aki lokálisan akar erdményeket elérni a keresőoptimalizálás segítségvel? 10 pontban összeszedtük SEO teendőket, és egyéb feladatokat

2022/03/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Egy átfogó helyi keresőoptimalizálás stratégia 10 lépése KKV-knek

Mit tegyen egy KKV, aki lokálisan akar erdményeket elérni a keresőoptimalizálás segítségvel? 10 pontban összeszedtük SEO teendőket, és egyéb feladatokat: 
SEO első lépések

2022/03/23 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

A SEO első lépései, amikkel felfuttathatsz egy új webhelyet

Ha most készült el új webhelyed, vagy szereztél meg egy rég óta elhanyagolt domaint, akkor a SEO, azaz a keresőoptimalizálás feladata meglehetősen nagy falatnak tűnhet. A kulcsszavak,...
Instagram marketing: Fogorvosként mire ügyelj?

2022/03/21 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Instagram marketing fogorvosoknak – Így lehet sikeres magánpraxisod

A világ egyik legnagyobb közösségi platformjaként az Instagramot senkinek nem kell bemutatni. Habár valaha csak a fiatalabb korosztályt foglalkoztatta, mára ez a generáció is felnőtt, és...

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!