Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

EN
Prestige Memoriae Liget Royal Hévíz Callas Cafe Callas House Duna Relax Bükkös Hotel Pastel Guest House Regia Hotel Vinifera Hotel Referencia #11 Referencia #12 Referencia #13 Referencia #14 Referencia #15 Referencia #16 Referencia #17 Referencia #18 Referencia #19 Referencia #20 Referencia #21 Referencia #22 Referencia #23 Referencia #24 Referencia #25 Referencia #26 Referencia #27 Referencia #28 Referencia #29 Referencia #30 Referencia #31 Referencia #32 Referencia #33 Referencia #34 Referencia #35 Referencia #36 Referencia #37 Referencia #38 Referencia #39 Referencia #40 Referencia #41 Referencia #42 Referencia #43 77 Elektronika Kft Referencia #45 Referencia #46 Referencia #47 Referencia #48 Referencia #49 Referencia #50 Referencia #51 Referencia #52 Referencia #53 Referencia #54 Referencia #55 Referencia #56 Referencia #57 Referencia #58 Referencia #59 Referencia #60 Referencia #61 Referencia #62 Referencia #63 Referencia #64 Referencia #65 Referencia #66 Referencia #67 Referencia #68 Referencia #69 Referencia #70

Online marketing cikkek

hashtagek használata

2022/05/25 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hashtagek a közösségi médiában II. – A hashtagek használata

A hashtagek mind a felhasználóknak, mind pedig az adott közösségi platform algoritmusának segítenek megállapítani, hogy miről szól egy-egy bejegyzés. A hashtagek...
Közösségi média hirdetések az egészségügyben: Miért használd?

2022/05/23 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Az Instagram és Facebook hirdetések nélkülözhetetlen szerepe az egészségügyi marketingben

Van értelme annak, hogy egy egészségügyi cég 2022-ben a Facebookon és az Instagramon reklámozza magát, ráadásul fizetett hirdetések formájában? Ha mindezidáig...
Mit csinál egy online marketing tanácsadó?

2022/05/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mit csinál egy online marketing tanácsadó?

A marketing nagy része az elmúl néhány évtized során szinte teljesen átköltözött az online közegbe. Az elmúlt pár hónap történései, a...
Esettanulmány, mely megmutatja, mennyibe kerül a keresőoptimalizálás és azt is, megérie-e, mikor térül meg. Számokkal, gyakorlati páldán keresztül mi SEO ára.

2022/05/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mennyibe kerül a SEO, megéri a keresőoptimalizálás?

Esettanulmány, mely megmutatja, mennyibe kerül a keresőoptimalizálás és azt is, megéri-e, mikor térül meg. Számokkal, gyakorlati páldán keresztül mutatjuk!
hashtagek szerepe

2022/05/18 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Hashtagek a közösségi médián I. – A hashtagek szerepe

A hashtagek fontos szerepet játszanak a közösségi médián: rengeteg új megtekintést, kedvelést és egyéb interakciót lehet szerezni velük, és...
Programszerű hirdetések: Hatékony tippek az eredményességért - 2. rész

2022/05/16 - Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

Mi az a programszerű hirdetés (és hogyan csináld eredményesen)? - 2. rész

Az előző részből megtudhattuk milyen programszerű hirdetési fajták léteznek és milyen előnyei vannak ezeknek. Most pár tippet hoztunk el az eredményes alkalmazásukért.
Mi az a szemantikus SEO, és hogyan segíthet a rangsorolásban?

2022/05/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a szemantikus SEO, és hogyan segíthet a rangsorolásban?

Ha egy nehéz kifejezésre kell jól rangsorolnod a Google találalti listáján, akkor ismerned kell a szemantikus keresőoptimalizálás módszerét. Mi az? Mutatom!
tartalomkészítés

2022/05/11 - Csonka Nikoletta - marketing tanácsadó

Tartalommarketing kérdések, amelyek segítenek a hatékony tartalomkészítésben

Elakadtál a tartalommarketingben, vagy nem is tudod hogy állj neki? Mutatjuk a legfontosabb kérdéseket, amelyek megválaszolásával tökéletes tartalmat gyárthatsz honlapodra! 

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain. 

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!