Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell

2018/06/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Jönnek a fizetős Facebook csoportok? Extra tartalmak és a havi előfizetéses modell

Fizetősek lesznek a Facebook csoportok!  A Facebook a napokban egy új funkciót kezdett el tesztelni, amelyet első sorban a gyerekneveléssel, takarítással és főzéssel foglalkozó csoportokban...
Miért és hogyan szerezz online véleményeket márkád számára?

2018/06/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért és hogyan szerezz online véleményeket márkád számára?

Az online vélemények azok a visszajelzések, amelyeket az ügyfelek egy márka vagy cég szolgáltatásaival vagy termékeivel kapcsolatban írnak valamilyen olyan online felületre, amely...
Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi cégeknél szerzett évtizedes tapasztalatunk alapján összeszedtük, mit tehetsz 2018-ban, ha célcsoportod az orvosok.

2018/06/20 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Értékesítés orvosoknak – Miért olyan nagy kihívás?

Az orvosok elérése egyre nehezebbé válik, az orvoslátogatók kiszorulásával. A GSK, ABBOTT, Egis, 77 Elektronika és más egészségügyi cégeknél szerzett...
Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

2018/06/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Online vendéglátás és turizmus marketing – Amit egy igazgatónak tudnia kell

Komplett online marketing útmutató szállodáknak. Nem kérdés, a hotel marketing területén az online marketing a legtöbb foglalást hozó ág. Sokan azonban azt hiszik, ha fent vannak a...
Marketplace azaz piactér és adok-veszek tippek a Facebook kereskedéshez

2018/06/16 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Marketplace azaz piactér és adok-veszek tippek a Facebook kereskedéshez

Eladó ingatlanod, bútorod, autód, ruháid vannak? Soha nem látott hatékonysággal segít a Facebook, a zárt értékesítési csoportok és Piactér révén. Ingyenesen. Hogyan használd, melyek a legjobb trükkök, praktikák? Mutatjuk!
Miért csökkent webhelyed forgalma (és hogyan orvosold ezt)

2018/06/15 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Miért csökkent webhelyed forgalma (és hogyan orvosold ezt)?

Folyamatosan csökken weboldalad látogatottsága, de nem tudod az okát? Bizony ez előfordul. Lehet Google büntetés, keresőoptimalizálás hiba, Facebook algoritmus változás, és még mutatjuk, mennyi minden más, ami miatt ez bekövetkezhet.   
 Alapvető, részletes keresőoptimalizálás útmutató

2018/06/14 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Alapvető, részletes keresőoptimalizálás útmutató

11 oldalas keresőoptimalizálás útmutató a kezdő szinttől a professzionálisig. Nincs fontosabb marketing eszközöd, mint a honlapod. Ezen belül a keresőoptimalizálás kiemeleten fontos feladat. A...
A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média, az Instagram, ami hihetetlenül jó a párkapcsolatok építésére, mégsem ezt a táblát tűzte ki ajtajára. Ha diszkrét

2018/06/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan flörtölj az Instagramon? Mutatjuk!

A Tinderen csajozni, pasizni sokaknak túl direkt. Sokan gondolják, akinek már így kell párt találnia, az gáz. Van azonban egy közösségi média felület, az Instagram, ami...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Email szponzorálás

Mi is az email szponzorálás?   Az Email szponzorálás az, amikor egy hirdető fél...

Kiváltó szavak

A kiváltó szavakat kétféleképpen értelmezhetjük Egyik meghatározásuk szerint olyan...

Offline hirdetés

Újságpapírok, hirdetőtáblák, szórólapok, TV és rádió reklámok és minden egyéb...

Linképítés

A saját weboldaladra mutató hivatkozások elhelyeztetése más...

Felfedező hívás

Mi is az a felfedező hívás? A felfedező hívás az első hívás, amit egy kereskedő...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.