Online marketing cikkek: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, tartalommarketing, marketing stratégia marketing tanácsadóktól.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás

Online marketing cikkek

A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

2018/08/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A Facebook többet tud rólad, mint gondolnád - A Facebook nem felejt!

Bizonyára senkit nem lep meg a tény, hogy a Facebook rengeteget tud felhasználóiról. A közösségi hálózat már évek óta gyűjti az adatokat azokról, akik...
Az átkattintási arány és a keresőelégedettség kapcsolata - SEO trendek

2018/08/16 -

Az átkattintási arány és a keresőelégedettség kapcsolata - SEO trendek

A keresőoptimalizálás eredményessége rengeteg tényezőn múlik. Az átkattintási arány és az oldalon eltöltütt idő is előtérbe került az elmúlt években....
Is Facebook dying? The data breach scandals and the ever decreasing reach of Facebook pages is forcing more and more users and companies to seek alternative platforms to resume their social activities. Will Mark Zuckerberg wake up and follow Google’s “liv

2018/08/13 - Máté Balázs, online marketing counselor

Has The Fall of Facebook Already Begun?

Is Facebook dying? The data breach scandals and the ever decreasing reach of Facebook pages is forcing more and more users and companies to seek alternative platforms to resume their social activities. Will Mark Zuckerberg wake up and follow Google’s...
When do SEO results become noticeable?

2018/08/13 - Máté Balázs, online marketing counselor

When do SEO results become noticeable?

When it comes to search engine optimization, a common question is ‘When will I be able to see the results?’ or ‘When can I expect to rank as #1 in the results?’ What can one even expect to gain by doing SEO, and what will it cost?
How to Get More Customers with the Help of Google and Long Tail SEO?

2018/08/13 - Máté Balázs, online marketing counselor

How to Get More Customers with the Help of Google and Long Tail SEO?

What is long tail SEO and how do you make use of it? How can you increase your profits drastically with effective search engine optimization? Let’s see some practical examples!
Digitális marketingtrendek, amiket minden fogorvosnak ismernie kell

2018/08/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Digitális marketingtrendek, amiket minden fogorvosnak ismernie kell

Az elmúlt évek során a digitális marketingtrendek jöttek és mentek, néhányuk maradt, néhány pedig csak most van kialakulóban. Ha szeretnéd fogorvosi praxisod online...
AMP – Tévhitek és tippek a gyorsított mobiloldalakról

2018/08/10 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

AMP – Tévhitek és tippek a gyorsított mobiloldalakról

Az AMP projekt (Accelerated Mobile Pages, azaz gyorsított mobiloldalak) 2015-ben indult be azzal a céllal, hogy a mobilról böngésző felhasználókat sokkal gyorsabb oldalsebességekkel...
Hogyan segítheti személyes rendezvényeidet a lead nurturing és a marketing automatizálása

2018/08/09 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan segítheti személyes rendezvényeidet a lead nurturing és a marketing automatizálása

A mai digitális világban néhányakat talán meglepetésként érhet, hogy nem csak podcasteken, webináriumokon és egyéb streamelt médiákon keresztül vehetjük fel a...
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Forgalomcsere

Online forgalomcsere   Az online forgalom cseréje, amelyben a két fél ellátogat egymás...

Tutorial

Tutorial lehet többek között minden olyan könyv, videó-, vagy hanganyag,...

Instagram

Egy képekre épülő közösségi hálózat, ahová a felhasználók elkészített fotóikat...

CPM

Megjelenítés alapú árazás (Cost per Impression – CPM)   Egy gyakori árszabási forma,...

Gerillamarketing

A gerillamarketinget, azaz annak angol megfelelőjét a „guerilla marketing” kifejezést Jay...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.