Ne maradj le versenytársaidtól, kerülj az élmezőnybe!

Elvégezzük céged teljeskörű online marketing auditálását és kialakítjuk komplex online marketing stratégiádat!

Keresőoptimalizálás, közösségi média marketing, CPC hirdetések, PR megjelenések - kéz a kézben.

Veled együtt találjuk meg a kiaknázatlan lehetőségeket, hogy ne kelljen többé vaktában lövöldöznöd!

Kérd ajánlatunkat!

Keresés

Menü

Mi az a Visszafordulási arány (Bounce Rate)? Az online marketing tanácsadó válaszol, magyaráz értelmez.

Marketing Professzorok

Visszafordulási arány (Bounce Rate)


Mi az a Visszafordulási arány (Bounce Rate)?

Azon látogatók aránya százalékban kifejezve, akik minden további cselekmény nélkül hagyják el a weboldalt, miután meglátogatták azt. A visszafordulási arány mutatja, mennyire volt releváns a tartalom az oda látogatónak.

 

Vissazfordulási arány – közösségi média – keresőoptimalizálás

A közösségi média oldalakat nagy mennyiségű rajongóval használó weboldalak esetében a Bounce rate természetszerűen növekszik, hiszen a közösségi médiában történő megosztás olyan embereket vonz az oldalra, akiket esetlegesen csak az az adott tartalom érdekel, amelyet a hírfolyamukban láttak. Ezért sokan nem tekintik a közösségi médiából érkező látogatókat annyira értékesnek, mint a keresőoptimalizálás vagy a PPC kampányok alapján érkezőket, mivel ők határozott céllal, a téma iránti érdeklődéssel keresték fel a weboldalt. A nagy számok törvénye alapján azonban a közösségi média marketing munka eredménye alapján érkező látogatókból is lesz vevő, konverzió. A közösségi médiában ugyanis ritkán osztunk meg landing oldalakat, azoknak nem is lenne nagy hatása, sokkal inkább kreatív cikkeket, melyek felkeltik a probléma iránt érdeklődők figyelmét, de a cikk elolvasása után visszatérnek a közösségi médumokba. 
 

címkék: Hatékony honlapüzemeltetés

4 growth hacking technika, amikkel a rangsorolás élére juthatsz

2018-12-13

A Growth Hacking leghatékonyabb technikája a keresőoptimalizálás. Ugyanakkor a szimpla SEO nem elég ahhoz, hogy elérd azt a szintet, amit Growth Hackingnek hívunk. Mi kell ehhez? Mutatjuk!

Éttermek rangsorolása a Google Térképen

2018-12-10

Gondolkodtál már valaha azon, hogy miért épp az a három létesítmény jelenik meg a Google Térkép találatok között, valahányszor rákeresel egy város éttermeire? Szeretnél te is bejutni az áhított három közé, hogy minél több kereső felhasználó lássa meg nevedet, valahányszor étkezési...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!