notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online főcímek marketingközpontú megírása, marketing szöveg írása

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!


2013/09/05
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó
Látogatókat csalogató főcímet írni egy cikkhez nem mindig könnyű dolog, művészetnek is nevezhetnénk vagy tudománynak. Ha nem tanultad meg, hogyan írj vonzó főcímet, könnyen lehet, hogy problémákba ütközöl, amikor látogatottságot próbálsz szerezni oldaladnak. Ha van egy Facebook oldalad, vannak is rajongóid, a „Jó reggelt kávét” sokan lájkolják, de a weboldaldra kevesen mennek, az egyik oka a rosszul megírt főcím lehet! Pedig az átkattintás vevőt hoz, olvasd hát el, hogyan fogalmazd meg főcímeidet! 
 
Kevesen kattantanak weboldalad cikkeinek Facebookos promóciójára? Megmutatjuk, melyek a bombabiztos főcímek, melyek látogatottságot (és vevőt) hoznak!
 

Figyelemfelkeltő főcímek írása webes cikkekhez

Az újságok, folyóiratok ezzel a művészettel már évszázadok óta foglalkoznak, de természetesen egy jó főcím nem csak az offline, de az online világban is fontos. Ez alól a Facebook reklámok sem képzenek kivételt.
A jó főcím fontossága Twitteren jelentkezik a legjobban, ugyanis ott csak 140 karakterben tudjuk felhívni követőink figyelmét egy-egy linkre. A webshopok is jól járnak, ha figyelemfelkeltő bannereket használnak, hogy a vásárlókat célirányosabban tudják aloldalalikra küldeni. Ne feledkezzünk meg a hírlevelekről sem, melyekben ugyancsak fontos egy jó főcím írása a levél tárgyának részében, mivel javarészt ezen múlik, hogy a címzett megnyitja-e azt a bizonyos levelet.
 
Egy jó blog bejegyzés vagy cikk írása mindig a főcímnél kezdődik és onnan folytatódik tovább. Ha van egy jó főcím ötleted, minden esetben írd le, bármit is csinálsz.
 

De milyen főcímek működnek a legjobban?

Marketing konzultáció és audit
A főcímeknek rengeteg fajtája létezik, egyesek jobban működnek, mint a többiek, de van pár, amik sikere garantált.
 

1. A lista főcímek

Ezek a tipikus „5 dolog…”, „10 módszer…” típusú főcímek. Ezek szinte mindig rengeteget dobnak egy cikk nézettségén. Lehet, hogy ezáltal egy hosszabb cikket kell írnod, de a ráfordított idő mindenképp megéri.
pl.: 10 tipp blogod forgalmának növelésére
 

2. A „Hogyan” típusú főcímek

Mindenki azon gondolkodik, hogyan érjen el valamit: egyesek több pénzt szeretnének, jól kinézni vagy egyszerűen csak formában akarnak lenni. Főcímedben említsd meg, hogyan érhető el a kívánt cél. Ezután csak dőlj hátra és élvezd a megosztások tömkelegét.
pl.: Hogyan szerezz blogodnak nagyobb látogatottságot
 

3. „Szerezz meg bármit, amit akarsz”

Az előző két típus egyesüléseként tárd fel olvasóid előtt a titkot, amivel elérhetik álmaikat.
pl.: 5 módszer, amivel pénzt kereshetsz blogodon keresztül
 

4. „Legjobb vs. legrosszabb” főcím

Oszd meg másokkal, hogy tudják valamiből a legjobbat kihozni. Vagy mik a legnagyobb buktatói egy-egy helyzetnek. Az olvasók mindig szeretik tudni a hasonló dolgokat. Furcsamód a negatív jellegű leírások jobban működnek, mint a pozitívak.
pl.: 10 dolog, amit nem érdemes megosztani a közösségi médiában
 

5. Tények, adatok, statisztikák

Az emberek szeretik tudni a dolgok mögött megbújó adatokat. Remek társalgási alapot nyújtanak nekik egy unalmas ebédnél, beszélgetésnél.
pl.: 2013 közösségi média statisztikái
 

6. Jóslatok és trendek

Az emberi kíváncsiság határtalan, ezért is szeretik sokan tudni, hogy mik lesznek a jövő év történései, mi lesz divatos és mi nem. Ha ezeket megosztod velük, ismét garantált lesz a siker.
pl.: 10 marketingfogás, amit érdemes kihasználni!
 
A fenti lehetőségeket akár még kombinálhatod is, az eredmények pedig valószínűleg meglepően jók lesznek.
 
Vannak bizonyos szavak, melyek használata ugyancsak dobhat egy cikk olvasottságán. Lehet, hogy túl elcsépeltnek hangzanak, de hidd el, hogy a következő kifejezések segítenek nagyobb forgalmat generálni, csak csempészd bele őket a főcímbe: elképesztő, zseniális, izgalmas, hatalmas.
Oda kell figyelnünk az időre is, mivel az is sokat számít, hogy mennyire naprakész írásunk. Lehet, hogy ami ma nagy hírnek számít, holnap már kevésbé lesz izgalmas.
 
 

1,2 millió rajongót kezelünk Facebook oldalinkon keresztül. Bízd ránk Facebook oldalad kezelését, vagy komplett online marketingedet, és a te oldalad is szárnyalni fog! Kattints ide és kérj ajánlatot, és készülj fel az ügyfelek dömpingjére!

 
 

Egyéb cikkünk a témában: 

10 alapvető biztonsági tipp Facebook felhasználók számára

 

 

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 117

Átlagos értékelés: 4.9




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2019.06.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.


*egy éves megrendelés esetén


Marketing konzultáció és audit
Magyarország leglátogatottabb online marketing blogja

ENNYIEN OLVASTÁK A BLOGOT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
246 982
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Befejezett lehetőségek

Mit is jelent a befejezett lehetőségek kifejezés?   A befejezett lehetőségek a sikeres...

Házi lista

Mi is az a házi lista?   A házi lista az az email lista, amelyet minden vállalat saját...

Tutorial

Tutorial lehet többek között minden olyan könyv, videó-, vagy hanganyag,...

eBay

Mi az az eBay? Az eBay egy olyan internetes kereskedelmi platform, amelyen a...

SEO

Mi az a SEO, mi az a keresőoptimalizálás és hogyan viszonyul a...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.