Keresés

Menü

Mi az a Bing, milyen szerepet foglal el az online marketingen belül. Meghatározás, magyarázat, definíció online marketing szakszótárunkban, Máté Balázs marketing tanácsadó szerkesztésében.

Marketing Professzorok

Bing


Mi az a Bing?

 

A Bing a Microsoft keresője, ami a live.com-ot váltotta fel 2009-ben.  2009 decembere, a Bing és Yahoo! társulása óta ez utóbbi fizetett hivatkozásainak többsége (kivéve a "display", azaz megjelenített találatokat; ezek a Microsoft adCenterből jönnek) és majdnem összes természetes találati listája (a helyspecifikusak kivételével) a Bingtől ered. A két óriás társulása eleinte aggodalmakat váltott ki az iparágban, de ezeket a 2010 első felében kezdődő és Novemberre lezáruló folyamat során rendezték.

 
címkék: Online marketing
Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

Minden, amit a RankBrainről (és az arra való optimalizálásról) tudnod kell

2018-09-14

Keservesen próbálkozol weboldalad keresőoptimalizálásával, de nem hozza az eredményeket? A régi technikák már nem működnek, igaz? Mutatjuk a...

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

Amit egy marketingesnek a Google Cégem optimalizálásáról tudnia kell

2018-09-09

A keresőoptimalizálásnak az on-site SEO-tól kezdve a linkmarketingig temérdek ága van, amelyek mind külön figyelmet igényelnek a siker eléréséhez. Sokaknak...

Hírlevél feliratkozás

Tudományos marketing tippek, gyakorlati tapasztalatokon próbálva. Iratkozz fel most!